VMAXlijst van het MF deel 5

Ik hoop dat ik de mijne dan kwijt ben , staat reeds geschorst en gaat in het voorjaar weer in de verkoop ..Probleem is , dingen zijn niet/slecht te slijten.
Tja, moet je net een liefhebber voor vinden. Ik heb destijds een bijna nieuwe Kawasaki Z800 ingeruild toen er een mooie (mijn huidige) Vmax voorbij kwam. Gewoon 1:1 geruild en iedereen verklaarde me voor gek.
 
Tja, moet je net een liefhebber voor vinden. Ik heb destijds een bijna nieuwe Kawasaki Z800 ingeruild toen er een mooie (mijn huidige) Vmax voorbij kwam. Gewoon 1:1 geruild en iedereen verklaarde me voor gek.

Ding van jou is ook een heel mooi ding zo te zien op foto , dus daar heb je in mijn ogen niet verkeerd mee geruild .. Die van mij is nagenoeg standaard op een paar kleine detail`s na ..
 
Laatst bewerkt:
Thanks! Waarom doe je die van jou weg dan? Rijd je nu wat anders?
Ik heb te veel motoren, er mag wat weg …... en dan wordt de eerste de Vmax .. sluit niet uit dat ik alles op 2wielen verkoop .( of ik hou een ouwe barrel voor af en toe.)

Heb te veel andere shit , en kom niet of amper aan motorrijden toe . Jammer maar een feit , er is altijd wel wat .B|
 
Laatst bewerkt:
Ik heb te veel motoren, er mag wat weg …... en dan wordt de eerste de Vmax .. sluit niet uit dat ik alles op 2wielen verkoop .( of ik hou een ouwe barrel voor af en toe.)

Heb te veel andere shit , en kom niet of amper aan motorrijden toe . Jammer maar een feit , er is altijd wel wat ..Boten huizen gras gezondheid etcB|
 
Ik heb te veel motoren, er mag wat weg …... en dan wordt de eerste de Vmax .. sluit niet uit dat ik alles op 2wielen verkoop .( of ik hou een ouwe barrel voor af en toe.)

Heb te veel andere shit , en kom niet of amper aan motorrijden toe . Jammer maar een feit , er is altijd wel wat .B|

Tja, da's balen. Persoonlijk zou ik dan idd "een oud barrel" houden. Al zou je maar 2 keer in het jaar op de motor willen stappen, het kan dan wel.
 
Tja, da's balen. Persoonlijk zou ik dan idd "een oud barrel" houden. Al zou je maar 2 keer in het jaar op de motor willen stappen, het kan dan wel.


Oh `maar da`s niet persè balen hoor .. Je kunt helaas maar 1 activiteit op hetzelfde moment uitvoeren .;) Bootje varen is ook leuk , en vooral als het bloedheet is .
 
Net even bij een maatje wezen kijken. Ging zich klaar maken voor een nachtje vissen. Been there, done that. Blij dat ik nu weer net 20,5 °C in huis zit.

Was driften in de drek, maar ook op straat. Die ruime 1300cc en een nat wegdek.... spannende combi
20181105_164604.jpg
20181105_164601.jpg
IMG-20181105-WA0016.jpeg
 

Bijlagen

  • 20181105_164604.jpg
    20181105_164604.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 3
Probeer ik een beetje te knutselen aan de Vmax, doet het knipperlicht, het remlicht en het grootlicht het niet meer. |(

Dashboard gesloopt om er wat anders in te hangen.

IMG_20181112_151032.jpg


Maar goed, daarvoor moesten de witte en rode connectoren van het dashboard losgekoppeld worden. Gebruik je immers niet meer.

Nou... Dat werkt dus averechts. Krijg met geen mogelijkheid de lichten weer goed.

(Koplamp kan ik als bypass uiteraard wel gewoon op de plus zetten, maar remlicht en knipperlicht natuurlijk niet.)
 
Niet persoonlijk bedoeld, maar wat heeft het voor nut om een half bericht op MF te posten en voor verdere informatie te verwijzen naar een besloten forum? :+
 
De info is puur informatief bedoeld. Heb je zin, dan noteer je het in je agenda en kom je gezellig langs...., heb je geen zin, dan kom je gewoon niet. Vrijheid..... blijheid.

Aankondiging van het jubileum is hier geplaatst om jullie te informeren. Net als dat er aankondigingen van een motorbeurs geplaatst worden, zeg maar. En idd de uitgebreide info is dan, net als bij een beurs, terug te lezen op de site.

De discussie over toegang tot het VMCH forum ga ik niet opnieuw aan als je het niet erg vind. Dit is een beslissing van het VMCH bestuur geweest en is bij stemming in de Algemene Leden Vergadering bekrachtigd en ik heb dat als webbeheerder simpelweg gewoon uit te voeren. Zijn/waren er redenen om dit besluit te rechtvaardigen? Ja, zeker wel. Zijn/waren er redenen om dit besluit tegen te spreken? Ja, zeker wel. Er waren alleen meer voor-stemmers dan tegen-stemmers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan