VMAXlijst van het MF deel 5

Gisteravond nog een ronde gereden.....en ff gestopt.Riding into the sunset...😎
78F376E5-47EA-49FF-A038-DF33C6F1303F.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Ja, iig veul netter dan mijn ouwe '85 die minstens 20 winters onder een zeiltje buiten in de kou heeft doorgebracht 😄
Ik hoop hem snel eens live te kunnen showen op een meeting of rideout. Maar ja, dat wordt 2021 denkik.
 
Het zal de stijfheid van het frame ongetwijfeld ten goede komen, maar merken doe ik er niks van hoor. Zo extreem rijden we toch ook niet meer om dat te kunnen merken. Het zit er bij mij meer op omdat ik het mooi vind staan. Smaken verschillen gelukkig....., daarom hebben we allemaal onze eigen min of meer unieke Vmax 👽
 
Merk je nou echt veel van die frame brace? Ik vind het zo zonde van de mooie lijn van de motor maar als het echt heel veel helpt met de stijfheid van de bike snap ik het wel (ook al zou ik het zelf dan nog niet doen ;) )
Ik kan wel zeggen dat ik er zeker wat van merk. Frame is veel stijver. Moet ook wel bekennen dat ik wel flink kan doorjagen en fatsoenlijk door de bochten ga
 
Ik merk nu een ENORM verschil nu ik een dikke USD voor mijn nieuwe max heb hangen. Mijn ouwe max verbeterde al gigantisch toen ik Hyperpro veren voor en achter monteerde, maar deze nieuwe max (met de ZX9R voorvork) stuurt echt zo strak dat ik de stepjes aan de grond krijg zonder het gevoel te krijgen dat ik op het randje van de dood balanceer! 😄
 
Als een trein. Start zelfs na 3 weken stilstaan in een keer. Zondag lekker aan het tijden geweest. Alleen 1 voorverkoop lekt de seal. Ik heb er nog een ff vervangen.
Zit meer dan een ton op. Pas me banden er op gegooid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan