VMAXlijst van het MF deel 5

"Tring-tring" _O-

Op de Vmax.... Wat een baas.... :}

Jij bent mijn nieuwe superheld!

Eindbaas.
 
IMG_4664.jpg

Check mijn vette vliegwieltrekker :).

Was voor de startkoppeling want die slaat nogal door bij starten. Het enige probleem is dat de rollers er nog prima uitzien. Heeft iemand dat wel eens meer gehad?
 
Bekijk bijlage 1583493
Check mijn vette vliegwieltrekker :).

Was voor de startkoppeling want die slaat nogal door bij starten. Het enige probleem is dat de rollers er nog prima uitzien. Heeft iemand dat wel eens meer gehad?
De mijne slaat af en toe ook door. Alleen als ik er een week ofzo niet mee gereden heb. Als ik start met nog warme motor dan geen probleem. Maar Sloopkogel (mijn broer) heeft dat ook gehad en ook bepaalde onderdelen vervangen. Mett een pullytrekker gedaan. Gewoon thuis in de huiskamer.
Ik moet ook nog koppelingplaten vervangen. Tot zover met een dubbele drukveer opgelost. Maar dan is dat wel zwaar voor je linker hand.
 
De mijne slaat af en toe ook door. Alleen als ik er een week ofzo niet mee gereden heb. Als ik start met nog warme motor dan geen probleem. Maar Sloopkogel (mijn broer) heeft dat ook gehad en ook bepaalde onderdelen vervangen. Mett een pullytrekker gedaan. Gewoon thuis in de huiskamer.
Ik moet ook nog koppelingplaten vervangen. Tot zover met een dubbele drukveer opgelost. Maar dan is dat wel zwaar voor je linker hand.

Deze verzwaarde diafragma er in , en klaar is kees .. niks geen geklooi met dubbele veer ..
 

Bijlagen

  • 2015_0619kawa0014.JPG
    2015_0619kawa0014.JPG
    45,8 KB · Weergaven: 4
Laatst bewerkt:
Deze veer heb ik er ook in van EBC. Werkt prima.
Net 2 nieuwe logo’s erop geplekt.....
 

Bijlagen

  • 4A9BDED9-B319-4C3E-AADD-BFC9F381A11D.jpeg
    4A9BDED9-B319-4C3E-AADD-BFC9F381A11D.jpeg
    301,4 KB · Weergaven: 9
PXL_20210118_201508527.jpg


Barnett drukplaat, waarvan de originele veren verwisseld zijn voor de extra zware variant. Werkt ook goed.
 
wel super sexy zo'n clear cover.. Ik heb inmiddels mijn velgen in de grond staan, en mijn brakecalipers zwart. Nu even checken welke cilinders nog netjes gepolijst kunnen worden.. en welke echt kapot zijn geroest.. deze vervangen en dan zijn we weer stapje dichterbij.

Carbs liggen nog bij tovami, hopelijk komen die ook binnenkort terug. Nog wat oem bouten bestellen, gaskabels en dan kunnen we weer door.
 
Jij liever als ik! Ik ga de mijne van het weekend weer ophalen, en kan ik weer een stukje verder met het opbouwen :)
 
Jij liever als ik! Ik ga de mijne van het weekend weer ophalen, en kan ik weer een stukje verder met het opbouwen :)
Oh` maar dat was al weer 4 jaar terug hoor ..het ding loopt nog steeds als een raket ..
(denk dat ie in die 4/5 jaar wel 1000 km heeft gereden :+
 
Mijn voorbochten zijn gaar en eigenlijk wil ik het complete uitlaatsysteem vervangen.
Wat is een goede vervangende uitlaat voor de V-Max 1200? Ik zag Marvin dempers is dat wat?
 
Mijn voorbochten zijn gaar en eigenlijk wil ik het complete uitlaatsysteem vervangen.
Wat is een goede vervangende uitlaat voor de V-Max 1200? Ik zag Marvin dempers is dat wat?
DAM uitlaten.

Ik heb deze onlangs zelf ook gekocht, omdat mijn dempers gaar waren. Ze zijn duur, maar produceren érg mooi geluid en hebben inmiddels E-keur.

Voor wat betreft de voorbochten, daar heeft @rzwanink laatst nog voor gewaarschuwd. Degene die hij had gekocht, bleek achteraf de balanspijp puur cosmetisch te zijn. Potdicht.
 
bochten in rvs dan hoef je niet weer.
Ik had laser uitlaten eerst en die klonken mooi, later een Devil set kunnen scoren en dat was echt een prachtig geluid.
Heb zo`n set nooit weer gezien trouwens op een V Max
 
Heb de Dam bekeken. Verrekte mooie dempers maar toch iets te boven mijn budget.😳
Ik heb intussen vandaag een originele Black Max demper unit kunnen bemachtigen. Alleen de voorbochten nog zien te scoren.
Toch bedankt voor ‘t meedenken.👍
 
Heb de Dam bekeken. Verrekte mooie dempers maar toch iets te boven mijn budget.😳
Ik heb intussen vandaag een originele Black Max demper unit kunnen bemachtigen. Alleen de voorbochten nog zien te scoren.
Toch bedankt voor ‘t meedenken.👍
Boonstra Ureterp misschien ? wat mankeert er aan je ouwe bochten ? ze rammelen, of verrot
?
 
Terug
Bovenaan Onderaan