VMAXlijst van het MF deel 5

Vrijdagmiddag start de uitvaartdienst van Cees Cornwall om 16.00 uur bij Crematorium en Uitvaartcentrum Zaanstad:
Wibautstraat 282
1505 HR, Zaandam

Vmax Club Holland roept al zijn leden, maar ook andere V Max rijders en andere geïnteresseerde rijders op om een laatste luide ere groet te brengen aan Cees. De ere groet zal plaatsvinden voordat Cees om 15.30 uur het terrein van het uitvaartcentrum word opgereden.
Voorzitter Wil Daris en secretaris Niko Blokker zullen het brengen van de ere groet voor de familie coördineren.
 
Laatst bewerkt:
Vrijdagmiddag start de uitvaartdienst van Cees Cornwall om 16.00 uur bij Crematorium en Uitvaartcentrum Zaanstad:
Wibautstraat 282
1505 HR, Zaandam

Vmax Club Holland roept al zijn leden, maar ook andere V Max rijders en andere geïnteresseerde rijders op om een laatste luide ere groet te brengen aan Cees. De ere groet zal plaatsvinden voordat Cees om 15.30 uur het terrein van het uitvaartcentrum word opgereden.
Voorzitter Wil Daris en secretaris Niko Blokker zullen het brengen van de ere groet voor de familie coördineren.
Ik ga er heen. En ik weet dat er meer gaan. Is ook besproken op dr Clubsites op feesboek.
 
zo... net weer thuis na bijna 3K km ..Eerst Vmax rally in Trebon (Tjechie, SUPER!) toen nog ff 3 dagen met de vrouw in een mega luxe 4 ster Spa hotel vlakbij WInterberg. Conclusie: Een Gen2 is een perfecte powercruiser 8-)
2021-09-09 13.34.17.jpg
2021-09-04 12.45.43.jpg
 
Vandaag afscheid genomen van onze vriend Cees Cornwall met 21 Maxxers. Een erehaag van ronkende motoren.
Was erg indrukwekkend.

Heen ben ik niet onder de 100 km/u geweest. Maar terug een en al file. Alleen met een motor heb je daar weinig last van. Alle auto's lieten mij makkelijk er tussendoor rijden. Geen regen.
20210910_152933.jpg
20210910_152208.jpg
20210910_152156.jpg
20210910_152143.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ben net thuis na 21/2 uur rijden. (veel files en een regenbui gehad).
Was een indruk wekkend afscheid op de parkeerplaats. De auto kwam op parkeerplaats gereden en stond 1 minuut stil te midden van de gas gevende V-Maxxen.
De familie kon het zeer waarderen.
Kippenvel ervan en sommigen hielden het niet droog. Ook ik…
E41A09A0-270B-47BA-B943-EC3036919E80.jpeg
 
JA! Zijn er nog bikkels die een laatste 2021 ritje willen maken?
Ik ga morgen naar Lommel voor een korte meeting Belgie<>Nederland NL Vmaxxors komen samen bij McDonalds Rosmalen om vandaar naar Belgie te rijden. Beetje dom lullen, brommers kieken en er schijnt wel het 1 en ander georganiseerd te zijn door de VMCH en de VMCB.
Wie o wie is er morgenochtend in Rosmalen?
Ik dus wel..
kan daarna de Max de schuur in 😆
 
JA! Zijn er nog bikkels die een laatste 2021 ritje willen maken?
Ik ga morgen naar Lommel voor een korte meeting Belgie<>Nederland NL Vmaxxors komen samen bij McDonalds Rosmalen om vandaar naar Belgie te rijden. Beetje dom lullen, brommers kieken en er schijnt wel het 1 en ander georganiseerd te zijn door de VMCH en de VMCB.
Wie o wie is er morgenochtend in Rosmalen?
Ik dus wel..
kan daarna de Max de schuur in 😆
Waarom
De schuur in ?
Het wordt toch nooit winter.
 
Vandaag de V-Max gereed gemaakt voor de winterslaap…. tank volgegooid met Aral 102 en Forté II toegevoegd en warm laten lopen, na uitzetten ff wachten…..olie en filter vervangen, cardan olie ververst, koppeling heeft Piet in Zuidland al afgesteld en vloeistof ververst. Remblokken nog in goede conditie. In voorjaar nog nieuwe voorband erop en dan weer gaan..:]
246FBB5A-F3F0-426B-AABE-81AD5A4978E4.jpeg

Geen splinters of andere ongenode gasten gevonden….
41DA5640-F1C9-47E0-81E2-896AC544AED0.jpeg

Wel wat donkere olie, maar magneet van aftapbout schoon….
128FF4C2-DF52-4F50-AFFA-DEC845E479BA.jpeg
 
Vandaag de V-Max gereed gemaakt voor de winterslaap…. tank volgegooid met Aral 102 en Forté II toegevoegd en warm laten lopen, na uitzetten ff wachten…..olie en filter vervangen, cardan olie ververst, koppeling heeft Piet in Zuidland al afgesteld en vloeistof ververst. Remblokken nog in goede conditie. In voorjaar nog nieuwe voorband erop en dan weer gaan..:]
Bekijk bijlage 1690557
Geen splinters of andere ongenode gasten gevonden….
Bekijk bijlage 1690558
Wel wat donkere olie, maar magneet van aftapbout schoon….
Bekijk bijlage 1690559
Goed bezig 👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan