VMAXlijst van het MF deel 5

Ff vraagje zou al wel eens gesteld zijn maar als ik het contact om draai, begint er iets te tikken als je start hoor je het nog als je je oor op de "tank" leg. Is dan de accu aan de avond, of een ander probleem. Ik merk niks met rijden.
 
Iets meer info aub. Slaat de motor helemaal niet aan en blijft het tikken als je de startknop ingedrukt houdt.

Tikt het als je alleen de sleutel omdraait?
 
Iemand nog belang bij een origineel Givi koffer-rek/frame voor een standaard Vmax 1200.

Geen koffers, alleen het frame waar de koffers aan horen te hangen en ook je topkoffer op kan.

LET OP; Dit betreft het gehele rek, zonder alle bouten en moeren om aan je vmax te bevestigen. En zonder de Givi bevestigings / montage punten.

Deze heb ik zelf gebruikt bij een custom rek.

Teab

20220527_155922.jpg
20220527_155918.jpg
20220527_155913.jpg
 
Iets meer info aub. Slaat de motor helemaal niet aan en blijft het tikken als je de startknop ingedrukt houdt.

Tikt het als je alleen de sleutel omdraait?
Tikt als je de sleutel om draait en start gewoon goed, maar je hoort dat tikken dan nog steeds. Maar meer bij het luchtfilter als bij de motor.
 
Tikt als je de sleutel om draait en start gewoon goed, maar je hoort dat tikken dan nog steeds. Maar meer bij het luchtfilter als bij de motor.
Is dit niet gewoon je brandstofpomp die druk op bouwt in het begin? Doe je contact is een paar x aan en uit, als het goed is doet die het dan op een gegeven moment niet meer want dan is het brandstofsysteem al op druk.
 
Ff vraagje zou al wel eens gesteld zijn maar als ik het contact om draai, begint er iets te tikken als je start hoor je het nog als je je oor op de "tank" leg. Is dan de accu aan de avond, of een ander probleem. Ik merk niks met rijden.
Servo Vboost. Stopt idd na een paar keer het contact aan te zetten.
Als deze stopt met tikken...., dan heb je pas een probleem
 
Wel een deftig bod ontvangen. Maar nog te weinig naar maar gevoel...
Ben benieuwd
Besloten om hem te houden.. biedingen zijn te weinig en ga spijt krijgen..

Ga rustig verder nu met een deel van mijn plannen voor het veranderen.. net huis gekocht en verbouwd. Dus geld is wel even op...
De dragbar zit er inmiddels op. Staat mega gaaf
 
Besloten om hem te houden.. biedingen zijn te weinig en ga spijt krijgen..

Ga rustig verder nu met een deel van mijn plannen voor het veranderen.. net huis gekocht en verbouwd. Dus geld is wel even op...
De dragbar zit er inmiddels op. Staat mega gaaf
Waar is de foto dan? 😉
Groot gelijk.
Gewoon houden.
 
Gelijk heb je. Ben zelf met een Guzzi café racer bezig en het geld en de tijd die je erin stopt krijg je nooit meer terug. Dat zelfde geld voor verbouwde V Maxxen. Er staat er 1 op Motoren te koop. Een V Max turbo die qua verbouwing meer gekost heeft dan de vraagprijs, denk ik.
 
Ja maar dat is het hem ook. Zelfs een goed verbouwde vmax die tegen de 20k kost.... gaat niet weg voor 7 a 8k.

Het is een hobby. Je zult er aan moeten geloven en er rekening mee moeten houden dat je 6 planken straks iets ruimer moeten zijn, zodat hij mee in de kist past 🤣
 
  • Haha
Waarderingen: Qken
Ja`` alle oorlogs ellende , alles duurder en onvoorspelbaarheden` hebben al aardig vat op het uitgavepatroon van de Europeaan.
Ik heb het kreng van mij vanaf 2000 euro bieden staan , niks nada nakkes.. Het ding start, rijdt en loopt top , en hoeft geen zak aan te gebeuren , dat is alleen voor een goed motorblok al niet te duur in mijn ogen .. Gebruik hem niet meer , dus mag wel weg .
 
  • Leuk
Waarderingen: Bovi
Ja`` alle oorlogs ellende , alles duurder en onvoorspelbaarheden` hebben al aardig vat op het uitgavepatroon van de Europeaan.
Ik heb het kreng van mij vanaf 2000 euro bieden staan , niks nada nakkes.. Het ding start, rijdt en loopt top , en hoeft geen zak aan te gebeuren , dat is alleen voor een goed motorblok al niet te duur in mijn ogen .. Gebruik hem niet meer , dus mag wel weg .
Het probleem is het is een liefhebber’s motor.
Voor meestal een man van middelbare leeftijd of hoger.
Jongeren kopen iets wat minder weegt en nog sneller is ook.
 
Ja`` alle oorlogs ellende , alles duurder en onvoorspelbaarheden` hebben al aardig vat op het uitgavepatroon van de Europeaan.
Ik heb het kreng van mij vanaf 2000 euro bieden staan , niks nada nakkes.. Het ding start, rijdt en loopt top , en hoeft geen zak aan te gebeuren , dat is alleen voor een goed motorblok al niet te duur in mijn ogen .. Gebruik hem niet meer , dus mag wel weg .
waar staat deze te koop dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan