VMAXlijst van het MF deel 5

Deze is ook weer wakker .. winter goed doorgekomen ...loopt nog als een tiet ..
 
Laatst bewerkt:
Kan iemand mij helpen?

Mijn schoonbroer heeft een VMax van 1997 en deze loopt plotseling zonder aanleiding slecht. Hij lijkt op 3 cilinders te lopen ipv 4. Onder de linkse luchthapper zit veel electra. Daar zitten een gele en een grijze draad nergens op aangesloten. De gele heeft spanning via het contact en de grijze niet. Kan het zijn dat die aan elkaar horen. Qua aansluitingen past dat wel.

In ieder geval bedankt voor het meedenken.
 
Een foto van de kabeltjes.

full
 
Even heel voorzichtig.

Het "lijkt" alsof ze aan elkaar horen. Maar op die foto kun je niet zien waar de kabels heen lopen. Het is in ieder geval niet origineel
 
Kijk eens bij de connector met het pijltje. Volgens mij komt daar niks uit. Horen ze daar niet in?
full
 
Bedankt voor de reactie.
Ze zijn er niet uitgekomen dus zijn ze naar de garage gereden. Onderweg daar naartoe klapte de carbon uitlaat uit elkaar.

Dus de werkzaamheden zijn nu iets meer uitgebreid.
 
Ik zou denken dat er een obstructie in de uitlaat heeft gezeten, of dat een gedeelte van de brandstof pas in de uitlaat tot ontbranding is gekomen. Piek druk. Maar goed, dat is een gok op basis van mijn verleden als sportschutter. (Oorzaken van een ontplofte loop.)
 
Vraagje,

Ik zit te twijfelen om een Ignitech ignition unit aan te schaffen. Als ik deze koop word deze standaard geleverd met de stock/oem Vmax 1200 mapping.

Nu is het zo dat ik een 1322cc motor heb.

Is er iemand die ook een Ignitech heeft en deze al heeft aangepast?
 
Vandaag heeft de monteur aangegeven dat het blok einde oefening zou kunnen zijn. Er zou óf een probleem met de kleppen zijn wat hoog in de kosten zou lopen óf het blok is einde oefening wat nog meer in de kosten zou lopen. Nu is besloten om de max weg te doen.

Zal niet lang duren voordat er een andere max komt.

Nogmaals bedankt voor het meedenken en de reacties.
 
Laatst bewerkt:
Vraagje,

Ik zit te twijfelen om een Ignitech ignition unit aan te schaffen. Als ik deze koop word deze standaard geleverd met de stock/oem Vmax 1200 mapping.

Nu is het zo dat ik een 1322cc motor heb.

Is er iemand die ook een Ignitech heeft en deze al heeft aangepast?


Bedankt, tis al opgelost

:W
 
Goedendag ,

Voor mijn Fischer wiel met V Max adapters ben ik nog 12 boutjes nodig om de schijven te monteren . Wie heeft er nog wat liggen ???

mvg. Henk
full
 
Ik wil een 1200 blok langere tijd opslaan, helaas zit er geen koppelingsdeksel op. Heeft iemand nog iets liggen wat weg kan? Hoeft niet mooi te zijn, scheurtje ook geen probleem, dat smeer ik wel dicht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan