VMM's zijspanperikelen

VMM: thuis ligt internet er uit, monteur van KPN komt pas morgenochtend dus alleen op m'n werk per mail te bereiken. Maar je hebt m'n telefoon# dus...

Morgen ben ik iig om 12.00 thuis, kleed me dan niet om, aai Evi ff en stap met motorspul aan bij je i n de auto ;)
Gaat lukken,net getankt,morgen ff de auto een beetje schoonmaken van binnen en dan kom ik je opzoeken.
 
Ja stuk betere basis als de vorige. Maar nog wel dingen te doen lijkt me.
 
Waarom is het voor XS verkopers toch zo moeilijk om foto' s rechtop te zetten?
Afgezien van de uitlaten (klereherrie) zou ik er niets aan doen.

misschien is de gemiddelde XS1100 zo verliefd op zijn/haar motor dat ze er ondersteboven van zijn? Ja, probeer dan nog maar eens foto fatsoenlijk te plaatsen. We zullen vandaag of morgen wel zien hoe VMM zijn foto's plaatst., dan weten we het zeker.
 
Zo, heb weer internetverbinding ;)

Staat hier nog niets ??? Wel op FB en ik zie dat het ook in het OL-topic staat.

ff kijken en vragen waarom'ie hier nog niks heeft gemeld ;)

~[edit] Oh nee, daar staat ook nog niks ~[edit]

Ik wacht zijn verhaal en foto's wel ff af ;)

Ontvangst was iig heel anders dan vorige week. Nu kregen we gelijk koffie en daarna Cola, hebben we gezellig zitten lullen en na het bekijken/proefrijden en het overschrijven ( inderdaad, hij heeft hem gekocht ;) ) kwamen de verkoper en Andre terug met broodjes Surinaamse kip :}

Wat voor mij een erg leuke anecdote was, was dat we in gesprek waren over de andere motoren die we nog hadden en ik meldde dat ik ook nog een VMax had. Een van de mannen zei dat dat lekker beesten waren. Toen ik vertelde dat die van mij aardig opgevoerd was en oa lachgas had zei hij : "Dan ken je die NitroMax zeker ook wel ?? "

Je had z'n gezicht moeten zien toen ik zei: "Ja, dat ben ik zelf" _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan