VMM's zijspanperikelen

VeryMeanMachine

MF veteraan
11 feb 2005
23.003
770
Ede (Gelderland)
Even voorstellen,VMM aka André,ben op zoek naar een zijspan om het eens te proberen,denk wel dat het bevalt,maar wil het zeker weten en wil graag jullie advies.

Kwam deze advertentie tegen:

Motor met Zijspan kopen? Tweedehands zijspannen te koop

Lijkt mij een mooi span om mee te beginnen,heb eerder xs1100 gereden,maar dan solo en dat beviel,vandaar mijn voorkeur voor dit span.
Iemand bekent met deze combinatie?

Gebeld met de verkoper,technisch moet ie goed zijn,cosmetisch verdient ie aandacht,wil zaterdag gaan kijken en ben benieuwd naar jullie mening.

Heb deze vraag ook gesteld in het Aankoop-topic,maar toch maar een nieuw topic voor aangemaakt.
 
Dat ie zoep maakt niet zoveel uit,moet ik maar geen 1100 uitzoeken en zoveel kilometers zal ik er toch niet mee maken,dus dat is het probleem niet.

Enige wat me te binnen schiet aan xs1100 mankementen is soms wat stevig olieverbruik,maar dat is meer een oude Yamaha probleem,niet alleen xs en bij fors doortrekken in z'n 2 kan ie uit de versnelling schieten,had de FJ1100 ook last van,pas bij de 1200 hadden ze dit opgelost.
 
En mut wel noar 't Bot treffen.
Ff gekeken wat je daarmee bedoelde en ik zou wel willen,maar ik zal eerst fatsoenlijk moeten leren om span te rijden,daarom ben ik ook blij dat Max bereid is om mee te gaan kijken en het proefrijden en als het wat is,het naar huis rijden voor z'n rekening te nemen.

Eenmaal thuis,dan kan ik rustigaan m'n rondjes gaan draaien met 'm,maar daar staat ie nu te ver voor weg om dat ongeoefend te gaan doen.
 
:Y
Zover rijden dat je niet meer terug durft. Of kunt.
En dan maar snel je tent opzetten en heel hard aan het bier gaan. Het praten met andere mensen gaat daarna vanzelf.
 
:( :( :(


Wat een ongelofelijke hufter is die eigenaar B|

Gisteren met hem gebeld om een afspraak te maken,met veel pijn en moeite 09.00 uur kunnen afspreken,maar dat was hem eigenlijk nog te vroeg,hem gevraagd om mij zijn adres te mailen,mijn e-mailadres heeft ie,dus dat mag geen probleem zijn,maar dat had ie vanochtend nog niet gedaan,maar zijn naam,icm zijn e-mailadres,Theo Swolfs en info@4x4cars.nl,gaf mij een site waar zijn telefoonnr.op stond en ook zijn adres,dus ik er samen met Max naartoe.
We waren er netjes om 09.00 uur,maar alles donker daar,al had Max wel een tv aan zien staan op de 1ste verdieping,eerst aangebeld,niets,telefoonnr, geprobeert,niets,weer aanbellen,aantal keren telefoonnr. geprobeerd,geen reactie.
Op een gegeven moment een man horen hoesten,ramen van de slaapkamer stonden open,wij konden hem makkelijk horen,hij kon ons makkelijk horen,aan het roepen geweest om daarmee zijn aandacht te trekken,niets B|
Ondertussen wel de xs met zijspan bekeken die op de oprit stond en dat was een goede basis voor wat ik wil,dus ik wilde ook de aandacht van die Theo om die xs te kunnen kopen en op een gegeven moment zag ik een contactsleutel zitten en in een laatste poging om de aandacht te trekken van die man,de xs gestart,liep gelijk,dus dat was in orde en die Theo stond ook gelijk buiten,wel aan de andere kant van het hek,maar hij was dus wakker en al beneden en heeft ook moeten weten dat wij er waren,de deur waar ie door naar buiten kwam stormen stond namelijk ook open en hij heeft ons moeten horen praten.
Praten deed hij niet meer,hij begon te schreeuwen dat het niet normaal was dat wij aan zijn spullen kwamen en meer van die onzin,nou was starten misschien een beetje overdreven,had ook de claxon kunnen gebruiken,maar ik denk dat hij dan net zo achterlijk naar buiten was gekomen,wat heeft die eikel een ochtendhumeur zeg,als we 'm dan al uit z'n slaap hadden gehaald en hij had ons gehoord,had dan ff een seintje gegeven,desnoods had ie eerst rustig z'n koffie gedronken voor ie naar buiten was gekomen,die 10 minuten had ik ook nog wel kunnen wachten.
Nu was ie zwaar beledigd en niet meer voor rede vatbaar,we hebben het nog 20 minuten geprobeerd,maar hij bleef chagerijnig en wilde niet aan mij verkopen.

Max maar naar huis gebracht en daar nog koffie gedronken,ondertussen op wat op internet gekeken en zo vond Max nog een XS1100 met span,nu in R'dam,zelfde prijsklasse maar ziet er zo al beter uit,veel aan vernieuwd,met donorblok en wat losse onderdelen,ga daar volgend weekend kijken en nu maar hopen dat dat wat wordt.
 
:( :( :(


Wat een ongelofelijke hufter is die eigenaar B|

Gisteren met hem gebeld om een afspraak te maken,met veel pijn en moeite 09.00 uur kunnen afspreken,maar dat was hem eigenlijk nog te vroeg,hem gevraagd om mij zijn adres te mailen,mijn e-mailadres heeft ie,dus dat mag geen probleem zijn,maar dat had ie vanochtend nog niet gedaan,maar zijn naam,icm zijn e-mailadres,Theo Swolfs en info@4x4cars.nl,gaf mij een site waar zijn telefoonnr.op stond en ook zijn adres,dus ik er samen met Max naartoe.
We waren er netjes om 09.00 uur,maar alles donker daar,al had Max wel een tv aan zien staan op de 1ste verdieping,eerst aangebeld,niets,telefoonnr, geprobeert,niets,weer aanbellen,aantal keren telefoonnr. geprobeerd,geen reactie.
Op een gegeven moment een man horen hoesten,ramen van de slaapkamer stonden open,wij konden hem makkelijk horen,hij kon ons makkelijk horen,aan het roepen geweest om daarmee zijn aandacht te trekken,niets B|
Ondertussen wel de xs met zijspan bekeken die op de oprit stond en dat was een goede basis voor wat ik wil,dus ik wilde ook de aandacht van die Theo om die xs te kunnen kopen en op een gegeven moment zag ik een contactsleutel zitten en in een laatste poging om de aandacht te trekken van die man,de xs gestart,liep gelijk,dus dat was in orde en die Theo stond ook gelijk buiten,wel aan de andere kant van het hek,maar hij was dus wakker en al beneden en heeft ook moeten weten dat wij er waren,de deur waar ie door naar buiten kwam stormen stond namelijk ook open en hij heeft ons moeten horen praten.
Praten deed hij niet meer,hij begon te schreeuwen dat het niet normaal was dat wij aan zijn spullen kwamen en meer van die onzin,nou was starten misschien een beetje overdreven,had ook de claxon kunnen gebruiken,maar ik denk dat hij dan net zo achterlijk naar buiten was gekomen,wat heeft die eikel een ochtendhumeur zeg,als we 'm dan al uit z'n slaap hadden gehaald en hij had ons gehoord,had dan ff een seintje gegeven,desnoods had ie eerst rustig z'n koffie gedronken voor ie naar buiten was gekomen,die 10 minuten had ik ook nog wel kunnen wachten.
Nu was ie zwaar beledigd en niet meer voor rede vatbaar,we hebben het nog 20 minuten geprobeerd,maar hij bleef chagerijnig en wilde niet aan mij verkopen.

Max maar naar huis gebracht en daar nog koffie gedronken,ondertussen op wat op internet gekeken en zo vond Max nog een XS1100 met span,nu in R'dam,zelfde prijsklasse maar ziet er zo al beter uit,veel aan vernieuwd,met donorblok en wat losse onderdelen,ga daar volgend weekend kijken en nu maar hopen dat dat wat wordt.


Wat een idiote vent is dat zeg. Goede reclame voor zijn zaak.
Ik hoop dat je volgende week in Rotterdam meer geluk heb. *O*
 
:( :( :(


Wat een ongelofelijke hufter is die eigenaar B|

Gisteren met hem gebeld om een afspraak te maken,met veel pijn en moeite 09.00 uur kunnen afspreken,maar dat was hem eigenlijk nog te vroeg,hem gevraagd om mij zijn adres te mailen,mijn e-mailadres heeft ie,dus dat mag geen probleem zijn,maar dat had ie vanochtend nog niet gedaan,maar zijn naam,icm zijn e-mailadres,Theo Swolfs en info@4x4cars.nl,gaf mij een site waar zijn telefoonnr.op stond en ook zijn adres,dus ik er samen met Max naartoe.
We waren er netjes om 09.00 uur,maar alles donker daar,al had Max wel een tv aan zien staan op de 1ste verdieping,eerst aangebeld,niets,telefoonnr, geprobeert,niets,weer aanbellen,aantal keren telefoonnr. geprobeerd,geen reactie.
Op een gegeven moment een man horen hoesten,ramen van de slaapkamer stonden open,wij konden hem makkelijk horen,hij kon ons makkelijk horen,aan het roepen geweest om daarmee zijn aandacht te trekken,niets B|
Ondertussen wel de xs met zijspan bekeken die op de oprit stond en dat was een goede basis voor wat ik wil,dus ik wilde ook de aandacht van die Theo om die xs te kunnen kopen en op een gegeven moment zag ik een contactsleutel zitten en in een laatste poging om de aandacht te trekken van die man,de xs gestart,liep gelijk,dus dat was in orde en die Theo stond ook gelijk buiten,wel aan de andere kant van het hek,maar hij was dus wakker en al beneden en heeft ook moeten weten dat wij er waren,de deur waar ie door naar buiten kwam stormen stond namelijk ook open en hij heeft ons moeten horen praten.
Praten deed hij niet meer,hij begon te schreeuwen dat het niet normaal was dat wij aan zijn spullen kwamen en meer van die onzin,nou was starten misschien een beetje overdreven,had ook de claxon kunnen gebruiken,maar ik denk dat hij dan net zo achterlijk naar buiten was gekomen,wat heeft die eikel een ochtendhumeur zeg,als we 'm dan al uit z'n slaap hadden gehaald en hij had ons gehoord,had dan ff een seintje gegeven,desnoods had ie eerst rustig z'n koffie gedronken voor ie naar buiten was gekomen,die 10 minuten had ik ook nog wel kunnen wachten.
Nu was ie zwaar beledigd en niet meer voor rede vatbaar,we hebben het nog 20 minuten geprobeerd,maar hij bleef chagerijnig en wilde niet aan mij verkopen.

Max maar naar huis gebracht en daar nog koffie gedronken,ondertussen op wat op internet gekeken en zo vond Max nog een XS1100 met span,nu in R'dam,zelfde prijsklasse maar ziet er zo al beter uit,veel aan vernieuwd,met donorblok en wat losse onderdelen,ga daar volgend weekend kijken en nu maar hopen dat dat wat wordt.

In teTERINGen zag ik. De naam zegt het al.
Weet je, het is eigenlijk wel goed zo. Je hebt nu al twee andere combinaties gezien waar je al een beter gevoel bij hebt. Gewoon verder kijken, en pas als het naar je zin is koop je het.
 
In teTERINGen zag ik. De naam zegt het al.
Weet je, het is eigenlijk wel goed zo. Je hebt nu al twee andere combinaties gezien waar je al een beter gevoel bij hebt. Gewoon verder kijken, en pas als het naar je zin is koop je het.
Als alles goed gaat,krijg karma hem wel te pakken,zulke mensen komen zichzelf ooit eens tegen en ik hoop dan op een flinke afstraffing.
 
Tja , er zijn verkopers die huffers zijn en je hebt er ook als koper , heb mijn zijspan al 3 x verkocht , en 1 x mijn advertenties weggehaald , en nog staat hij hier , als ze mij vragen moet ik een voorschot geven , nee hoor , een beetje vertrouwen moet er zijn , en dan komen ze dus niet , huffers zijn het , allemaal , en nu gaat iedereen door de mangel , ik laat ze allemaal komen zelf als het spul verkocht is , ik zie blauw van coleire ( woede )
 
Terug
Bovenaan Onderaan