Vobis cup of Juniorstock 600 na de Juniorcup?

Vobis of Juniorstock 600 na de Juniorcup?

  • Suzuki 650 vobis cup?

    Stemmen: 7 77,8%
  • Juniorstock 600?

    Stemmen: 2 22,2%

  • Totaal aantal stemmers
    9
ik ben bevooroordeeld
svcup zeg ik
ik denk dat die een stukje goedkoper is als je een nieuwe racer moet kopen
en de tijden schelen niet zo veel
 
rond wat voor plek zit je in de juniorcup dan???
Dat wat Danny zegt is denk belangrijk. Moet je nog veel groeien start dan met de SV. Maar ben je al aardig ver dan kan je beter op een 600 stappen omdat je met die machines je stuurcapiciteiten verder kan uitbreiden.
 
ik ben bevooroordeeld
svcup zeg ik
ik denk dat die een stukje goedkoper is als je een nieuwe racer moet kopen
en de tijden schelen niet zo veel

Tussen de besten toch wel 6 seconde (op Assen). Ik denk idd als je echt veel talent hebt dat je beter voor de juniorstock kunt gaan. Wil je rustig een jaartje bijleren dan is de Vobis SV-cup ook mooi natuurlijk.
 
ik denk dat jeroen eerst wat meer ervaring moet hebben en van een tzr naar s-v of junior-stock lijkt het mij niet verstandig. (junior-stock gaat echt hard)
maar, goed dat moet jeroen zelf weten.
 
Vobis cup:

1) minder duur
2) makkelijker meekomen
3) je leert meer
4) overstap naar ss600 is te groot

(bedenk wel dat het niveau in de vobis en juniorstock behoorlijk hoger ligt dan waar je nu in zit)
 
ey, het probleem voor die jonge jongens is dat er geen echte tussenstap meer is...

Wat is dan verstandig? De SV-Cup is leuk om te sturen, maar als je kijkt naar Ten Napel, De Boer en Ter Braake, die weten het leuk te doen in de Juniorstock.

Ja, ok, Ter Braake wint ook wel eens wat in de SV's :P
 
met nog 1 wedstrijd te gaan en 30 punten voorsprong is hji dus al kampioen van de eerste sv vobis cup ooit
ronald gefeliciteerd :}
 
ey, het probleem voor die jonge jongens is dat er geen echte tussenstap meer is...

Wat is dan verstandig? De SV-Cup is leuk om te sturen, maar als je kijkt naar Ten Napel, De Boer en Ter Braake, die weten het leuk te doen in de Juniorstock.

Ja, ok, Ter Braake wint ook wel eens wat in de SV's :P


ik denkt persoonlijk dat jeroen de sv-cup beter kan rijden dan de junior-stock.
maar, wij moeten niet vergelijken met deze snelle jongens? deze ten-brake komt vroeger van de motor cross en daarna de junior-cup en veel km maken, zoals de boer ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan