Vobis SV Cup topic

Wat vinden jullie van de Vobis Cup?

  • Geweldig

    Stemmen: 17 68,0%
  • minder

    Stemmen: 3 12,0%
  • niks aan

    Stemmen: 5 20,0%
  • anders

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25

Sv Maniac

MF veteraan
1 dec 2003
1.126
21
Ermelo
Facebook
Twitter
He volk.

Zo eens een plek om te lullen over de mooiste cup van dit moment.

Ik ben teammeber van de SV Contact Racing, wij rijden met #6, onze coureur Sylvain Megard doet het op dit moment zeer goed. Er is ook een zeer goede sfeer binnen de cuprijders, geen concurentie gevoel helemaal niks alleen sportief gedrag.

Plaats hier je reactie en mening :P

Grz Sv Maniac
 
De SV_Cup is idd een leuke happening. `k Heb ze al twee keer op Assen mogen zien. Vorige keer was het echter een beetje in het water gevallen, het kwam met bakken uit de lucht vallen. Er was tijdens de race toen ook een valpartij bij c.q. net voor de nationale bocht, met 3 SV-tjes als ik me niet vergis.
Ronald ter Braake was uiteraard weer eerste, wat kan die jongen rijden zeg :) .

Was jij de laatst vorige keer (zaterdag 12 juni) ook in Assen trouwens tijdens de SV Cup ? Ik ben toen ook nog langs de SV-contact stand (ben niet gestopt overigens, ben daarna weer naar huis gegaan) gereden op het binnenterrein met mijn SV, misschien heb je mij daar wel gezien :) ?!

Greetz,
Wim.

Edit: op geweldig gestemd uiteraard 8-) .
 
Ik heb alleen nog maar wat over de sv cup gelezen maar het lijkt me een fantastische cup zou ze graag eens willen zien rijden aangezien ik zelf ook later graag een sv wil kopen en hem een beetje wil ombouwen tot meer racer.
*D *D 8-)
 
De SV_Cup is idd een leuke happening. `k Heb ze al twee keer op Assen mogen zien. Vorige keer was het echter een beetje in het water gevallen, het kwam met bakken uit de lucht vallen. Er was tijdens de race toen ook een valpartij bij c.q. net voor de nationale bocht, met 3 SV-tjes als ik me niet vergis.
Ronald ter Braake was uiteraard weer eerste, wat kan die jongen rijden zeg :) .

Was jij de laatst vorige keer (zaterdag 12 juni) ook in Assen trouwens tijdens de SV Cup ? Ik ben toen ook nog langs de SV-contact stand (ben niet gestopt overigens, ben daarna weer naar huis gegaan) gereden op het binnenterrein met mijn SV, misschien heb je mij daar wel gezien :) ?!

Greetz,
Wim.

Edit: op geweldig gestemd uiteraard 8-) .

We waren wel aanwezig. Ik helaas vanwege een verhuizing niet maar de jongens wel. Sylvain is tijdens de qualificatie in de nationale onderuit gegaan maar heeft toch als 6e kunnen finishen echt top. meer info: www.svcontactracing.com
*D
 
We waren wel aanwezig. Ik helaas vanwege een verhuizing niet maar de jongens wel. Sylvain is tijdens de qualificatie in de nationale onderuit gegaan maar heeft toch als 6e kunnen finishen echt top. meer info: www.svcontactracing.com
*D

Dat is idd een goed resultaat Sv Maniac :) . Ik kijk zo wel ff op de website van SV-contactracing. Tijdens de Rizla Racing days is er ook nog een SV Cup wedstrijd op Assen toch?

Greetz,
Wim.

P.S. misschien zet ik ook nog wel ff wat fotootjes neer van de eerste SV-cup op Assen (april was dat volgens mij)
 
de SV-Cup is inderdaad een hele mooie cup! Allen wat zo jammer is, is dat hets startveld de laatste tijd uit maximaal 15 man bestaat! En dat terwijl ik weet dat er een aantal jongens zijn die een compleet raceklare Vobis SV thuis hebben staan, maar hun mogen er niet mee rijden omdat ze geen B Licentie hebben! Zei hebben dit jaar niet meer de mogelijkheid om nog een Cursus te doen voor hun B Licentie. Op deze manier krijg je natuurlijk nooit een vol startveld!
Waarschijnlijk zal volgend jaar meteen weer het laatste jaar zijn voor deze Cup...... ;( Toch jammer, want het had allemaal nog mooier kunnen zijn.....

mijn broer rijd zelf ook mee, en zeker niet onverdienstelijk! Hij staat nu 3e in het algemeen klassement.
www.alexzuurbier.nl <----- SV Cup #10
 
Ik vind het zeker wel een leuke klasse alleen jammer dat er maar zo weinig deelnemers zijn. Ik rijd zelf namelijk ook in deze klassen sta op de tweede plaats in het klassement,maar die ronald is echt een klasse apart. Maar met 1.34.2 op assen mag ook wel tevreden zijn. Hier nog een foto
Leon#21

Bijlage: bult.jpg
 
full
 
Weten jullie trouwens ook wie aan het begin van de race op Assen 12 juni 2004 steeds met Ronald ter Braake mee reed (eerste 4 a 5 ronden) ? Later ging hij de pits in volgens mij, alleen weet ik niet welke rijder het was :? . Rijdernummer weet ik zo ook niet?!

Greetz,
Wim.
 
full


Assen20M.jpg


Hi Leon,mooie foto zeg :P :P :P :P .
De Bult is wel een beetje jou bochie he, ik weet er alles van O-) !
ik denk dat ik daar met de suzuki-dag mijn 2e plek heb weggegeven!
Jij snij hem een stukkie beter aan als dat ik dat doe.
Voor de rest heb ik wel super veel zin om weer op Assen te battlen met jouw.
Zou wel leuk wezen als er wat meer concurrentie zou komen.
maar,ff over die Ronald ter Braake,hoe is die gozer te stoppen :?
volgens mij heeft ie nog elke training/wedstrijd gedomineerd,wordt tijd dat daar maar eens verandering in komt :] .

well,see ya later
 
Waar ken je eigenlijk de achterkant bestellen.

Aangezien mijn vriendin toch niet achterop wil.
Hoef ik er ook geen rekening mee te houden :P
 
Leuke cup, maar een beetje extra veldvulling kan geen kwaad. Ik hoop dat er volgend jaar wat meer inschrijvingen zijn. D'r ligt in ieder geval een goede basis voor volgende seizoenen!
 
Tof al die reacties :9~

We hebben veel plezier aan de cup. De reden waarom er zo weinig zijn is omdat er al een paar uitvallers zijn v.w. crashes. Op de nurnbergring 2, 17 april 1, 15 mei 2 schuivers (weet niet hoe die ervoor staan) en 12 juni zijn er een paar lelijk gecrashed waaronder Ullrich, een goede rijder die op onfortuinlijke wijze zijn sv total heeft gereden. jammer. Ook Iris ten Kate heeft gecrashed 12 juni. Z gaat het hard ;(

Ik denk ook dat het komt omdat het het eerstye jaar is en veel mensen kijken de kat uit de boom. De CRT heeft 5 fietsen klaarstaan voor een proefrit tijdens qualificatietrainingen en mischien wedstrijden voor licentiehouders. het word steeds gewilliger :} Als dit zo door gaat is er volgend jaar een groot veld.

Vergeet niet dat de aanschaf duur is |(

Grz
 
B3en volgens mij de enisgte die nog niet gevallen is in de VOBIS cup.. :]

Maar wel al een paar keer bijna gevallen hoor..!!

Hoort de kampioen :P

Je mag van geluk spreken met die ronde tijden die jij rijdt. dat doen er weinig je na moet ik eerlijk zijn.

Hoe ging het trouwens in de superstock?

Grz
 
heee ronald, jij hier? *D ... zie je 2 juli wel in assen! oohja had nog leuke foto van je...

full
 
Dr zijn er idd al aardig wat op hun plaatje gegaan in de sv-cup.
Maar volgens mij staat Ullie (nummer34) met stip op 1 qua spectaculaire valparty betreft,ben echt blij dat ie er nix aan overgehouden heeft,los van een total-lose vobis. hopen dat ie snel weer van de party is :] .
Zoals nack al aangaf ben ik ok nog HELEMAAL NIET gevallen met mijn Vobis *D .
Ben daar echt zo blij mee,als ik tussen de races door de motor poets is echt ie gewoon nog helemaal gloednieuw,los van wat steenslag op me kuipje.
Af en toe denk ik weleens, vallen hoe doe je dat ook alweer?
Ik mag wel gaan uitkijken met wat ik nu ga zeggen.Dit is de goden verzoeken he
Heb dr al wel een paar maal echt bijna naast gelegen :X .
Ga aankomende zondag mooie Zandvoort weer onveilig maken met me SV-650tje.
op de GP_baan nog wel hihihi,echt zin in :}
Zou mooi weze als ik(nu wel)noriyuki(mijn broer)kan bijbenen op zijn GSXR-600K1.
Hij heeft al aardig wat kilometers gemaakt op de GP-baan ik NIX ;(

Als het maar een sportieve en vooral gezellige dag wordt.

Well,see ya later ;)

(ps check eens WWW.ALEXZUURBIER.NL)
 
Terug
Bovenaan Onderaan