Vobis SV Cup topic

Wat vinden jullie van de Vobis Cup?

  • Geweldig

    Stemmen: 17 68,0%
  • minder

    Stemmen: 3 12,0%
  • niks aan

    Stemmen: 5 20,0%
  • anders

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
Mooi, is dat hé. Als alles goed gaat rijdt ik misschien volgend ook de sv-cup.
Ja,hahaha ik heb ook heel veel over jou gehoord. Wel op een leuke manier.
Heb je ook een sv dan? Zal ik voor jou inrijden?.

(Afbeelding)
Nee, ik heb een GS500 :P
Mocht je nou volgend jaar SV gaan rijden, hou ik me aanbevolen een keer stiekem voor jou te trainen O-)
 
Gevraagd voor Rizla dagen:

We willen met het team voor het weekend van de Rizla dagen een Pit-box huren, maar vanwege de kosten willen we die graag delen met andere cuppers. Wie van de vobiscuppers heeft er interesse om een pitbox te delen? Kost minder met meer plezier !!! :9

Reacties naar info@svcontactracing.com

Grz Martin
 
JEEHHHHHH!!!!!! :9 Sylvain is derde geworden op Assen. Wat een dag zeg.

Veel actie en mooie races, gelukkig zijn er in onze cup geen zware crashes geweest. In de andere wel das jammer. ;(

Tot de rizla dagen!!! wij hebben een pit-box als er nog andere cuppers gebruik willen maken van een pit-box dan hoor ik het wel

Grz
 
De zegereeks van Ronald ter Braake is dan nog niet beeindigd, maar hij krijgt het er niet gemakkelijker op.
Afgelopen zaterdag stond eindelijk eens een andere deelnemer op de Pole Position! Alex is voor zover ik weet de enige reguliere deelnemer die eindelijk eens voor Ronald zit in de trainingen. In de wedstrijd was Ronald weer onverslaanbaar....Zal Ronald dan toch alle wedstrijden gaan winnen dit jaar?

POLE.jpg


Helaas voor alle deelnemers, De snelste tijd van Ronald op de SV ooit is altijd nog een dikke seconde sneller dan wie dan ook.
 
Toch was het een prachtige strijd tussen Robert de Vries en Ronald ter Braake. Geeft heel goed aan wat voor klasse die Ronald ter Braake heeft, De Vries kent het circuit beter dan z'n eigen woonkamer, maar Ter Braake wist hem weer te verslaan. Mooi hoor!
 
was zekersd weer top van alex, ronald krijgt het zwaar maar is verzekerd van het kampioenschap

Grz
 
12000 euro start kapitaal en dat zonder ook nog maar een meter gereden te hebben
pff iemand die mij wil sponseren.

ik wil wel maar heb er het budget niet voor
 
De zegereeks van Ronald ter Braake is dan nog niet beeindigd, maar hij krijgt het er niet gemakkelijker op.
Afgelopen zaterdag stond eindelijk eens een andere deelnemer op de Pole Position! Alex is voor zover ik weet de enige reguliere deelnemer die eindelijk eens voor Ronald zit in de trainingen. In de wedstrijd was Ronald weer onverslaanbaar....Zal Ronald dan toch alle wedstrijden gaan winnen dit jaar?

(Afbeelding)

Helaas voor alle deelnemers, De snelste tijd van Ronald op de SV ooit is altijd nog een dikke seconde sneller dan wie dan ook.

wat voor rondetijden worden er gereden ?
 
ter Braake op de Vobis: 1.32.98, gereden in de 1e training van de 1e SV Cup race in Assen.

de rest van het veld komt jammer genoeg nog niet onder de 1.34......
 
Terug
Bovenaan Onderaan