Vocht probleem Cbr 600RR

zo ziet het er uit , nog niet het ergste !!
En met water in de lampen !
Uit het kleinste lampje loopt het water er soms gewoon uit :?

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/139017/7465bd1bbf4b57afa0bd2f315485de5e (PICT0033.jpg)​
 
Zo'n lamp moet waterdicht zijn!! Aan de achterkant is het afgesloten met een rubber, misschien dat deze er niet goed opzit? Zo wel, dan een nieuwe lamp eisen, dan zit er ergens een gat of barst in!

En nee, dat hoort niet ;)
 
Jah... Herkenning. Het 2003 model had dit niet. Bij het 2004 model lijkt het normaal te zijn. Dit terwijl de units hetzelfde lijken.

Bij ons is het bij bepaald weer. De units zijn in orde. De unit een tijdje laten luchten wil een beetje helpen, ik denk dat tijdens de montage er vocht in de units is gekomen.

Succes. :)
 
Al een geluk van wel , moto is nog GEEN jaar oud !!
Krijg geen reactie van honda en de dealer is radeloos denk ik !

Dan heb je een slechte dealer, hij moet gewoon een nieuwe voor je bestellen en de oude claimen bij Honda (in Gent zitten ze in België geloof ik), zo doen wij het hier ook en de importeur vergoed het aan je dealer binnen 1 week.
 
full


Zo kijkt het wat makkelijker :) .

Edit: ik heb dit probleem bij mijn CBR600RR ook niet (2004 model).
 
Ik heb dus model 2004 , en de moto is ongeveer 8 maand oud en word voor de moment alleen met mooi weer gereden , ik heb al 3 mails gestuurd naar Honda zelf maar zonder resultaat !
Ze hebben mij al gezegd dat ik via klant of koning moet proberen of rechtstreeks eens naar honda moet gaan. En dat met een NIEUWE moto '(
 
Of ga gewoon eens naar een goede dealer, die bereikt veel meer dan jij als klant zelf.
De dealer die jou die motor heeft verkocht moet zelf maar het initiatief nemen om de koplamp te vervangen en dan hem te claimen bij Honda.
Ik snap werkelijk het probleem niet, of het moet bij jullie een vreselijk stugge importeur zijn, ik weet wel dat ze hier bij Honda Nederland echt niet zo moeilijk doen.
En btw de onderdelen van ons komen ook gewoon uit België.
 
Idd van men dealer moet ge me niks meer zeggen , anders was het al lang in orde geweest . Voor te verkopen is hij goed maar daarna he !! Gisteren is hij weer binnen geweest om men visjesbak maar toen ik thuis kwam was het al terug van dat , ben direct terug gereden en die heeft wat staan vloeke :( hij zegt elke keer dat hij met honda gebeld heeft met een zekere Dimitri die instaat voor de problemen maar die hebben geen oplossing zegt hij dan !!!!! Leve HONDA :?

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/139216/cedc73307eca3538ab4600b602d03c68 (PICT0079.jpg)​
 
Terug
Bovenaan Onderaan