Voel jij je eigen stoer op een SS?

Zelfde dealer idd. En heb er niet over te klagen. Als je iets vraagt doet hij het ook. hij leest hier ook al eens mee O-)
Hij kwam er zelf mee af dat de motor misschien nog niet op vol vermogen stond, daarom dat ik hem had gevraagd om het eens te checken.


jij mag toch ook niet meer dan 25kw besturen? ;)
 
Weet je wat pas stoer is. (doe ik zelf best vaak)

Je staat voor het stoplicht (natuurlijk te wachten) en er staat zo'n GTI'tje met van die opgeschoten jongeren erin naast je.
Stoplicht springt op groen en je geeft licht gas ( je trekt dus net zo hard op als die GTI)
Op het moment dat die sukkeltje hoop beginnen te krijgen kijk je nonchalant naar recht (of links, net waar die GTI rijd) en geef je ff gas bij (terwijl je naar die GTI blijft kijken), zodat ie alleen je achterlicht nog maar kan zien.

Da's pas stoerrrr
 
Nee dat is leuker op de snelweg. Naast je laten komen tot 130 (net of ze sneller zijn) en dan op 1 wiel wegrijden. Dat vinden ze echt niet leuk.
 
Mensen die vinden dat ze stoer zijn, zijn het zeker niet!

rdwhore.gif
 
Twee mogelijkheden:
1:
Tot een paar jaar geleden reden ze nog op hun skeltertje en daarbij zat het stuur ook in het midden. Moeilijk wennen als je dan ineens helemaal links moet gaan zitten, dus gaan ze maar in 't midden zitten.
2:
Ze zitten aan hun vriendinnetje te friemelen. :)

P.S. Jappo, wel stoere uitlaatdemper met dikke pijpen.(chroom eindstukje?) Wat voor motor ligt er in? 1300-tje? Wauw! ;) :+

Owkee je vraagt erom minder ruimdenkende ouwe heer :X
1
De tijd is veranderd, nu ben je niet meer stoer in een kadett, dat was jouw tijd.
2
Zon "sierstukje" heet een sportuitlaat, dat is zon ding waar jij al jaren van droomt om op je brommer te hebben :+
3 We kunnen niet allemaal een Astra van de baas hebben een een Yamaha rijden. Dat word wel erg standaard!

Maar even weer ontopic Als je zo stoer bent om wat circuit namen als ondertitel te noemen, is het dan niet nog stoerder om ook even je tijden te posten ? Ik begrijp namelijk dat jij wél heel stoer bent op je SS ??? :r :Z :Z

Rollator, vrind'
 
Owkee je vraagt erom minder ruimdenkende ouwe heer :X
1
De tijd is veranderd, nu ben je niet meer stoer in een kadett, dat was jouw tijd.
2
Zon "sierstukje" heet een sportuitlaat, dat is zon ding waar jij al jaren van droomt om op je brommer te hebben :+
3 We kunnen niet allemaal een Astra van de baas hebben een een Yamaha rijden. Dat word wel erg standaard!

Maar even weer ontopic Als je zo stoer bent om wat circuit namen als ondertitel te noemen, is het dan niet nog stoerder om ook even je tijden te posten ? Ik begrijp namelijk dat jij wél heel stoer bent op je SS ??? :r :Z :Z

Rollator, vrind'

L :+ L
heeft ie jouw gevoelige snaar geraakt ofzo? je voelt je iig wel aangesproken, geweldig hahaha
maar ik kan je vertellen dat jij alleen nog maar kan dromen over wat R1maniac kan met zn kadett
 
Op zondag 31 augustus 2003 22:06 schreef Voske het volgende:L :+ L
heeft ie jouw gevoelige snaar geraakt ofzo? je voelt je iig wel aangesproken, geweldig hahaha

Nee joh, dat is stoere taal van een stoere student. Je weet wel. Koorknapentaal, met een hoog bralgehalte. Overschatting van eigen intellect in combinatie met een gebrek aan volwassenheid. Dat ken je toch wel. Die stoere knapen die nu nog dronken in de collegazaal zitten en over 10 jaar het roer van een grote internationale onderneming willen overnemen :9 :9 .

Stoer?: Ja, als ik na een ritje weer heelhuids thuis de oprit oprij........
 
Nee joh, dat is stoere taal van een stoere student. Je weet wel. Koorknapentaal, met een hoog bralgehalte. Overschatting van eigen intellect in combinatie met een gebrek aan volwassenheid. Dat ken je toch wel. Die stoere knapen die nu nog dronken in de collegazaal zitten en over 10 jaar het roer van een grote internationale onderneming willen overnemen :9 :9 .

Stoer?: Ja, als ik na een ritje weer heelhuids thuis de oprit oprij........

Hahaha, over stoere studenten gesproken, dit is voor mij toch wel de quote vd week:
Je mag ook best meer inzet van de studenten verwachten. We hebben nu nog te veel horecamedewerkers die er ook bij studeren.

Bron
 
Nee joh, dat is stoere taal van een stoere student. Je weet wel. Koorknapentaal, met een hoog bralgehalte. Overschatting van eigen intellect in combinatie met een gebrek aan volwassenheid. Dat ken je toch wel. Die stoere knapen die nu nog dronken in de collegazaal zitten en over 10 jaar het roer van een grote internationale onderneming willen overnemen :9 :9 .

Stoer?: Ja, als ik na een ritje weer heelhuids thuis de oprit oprij........

:} Dat is nog eens een veilige instelling. :}
 
Had dit gelezen en er vandaag op gelet, maar is dus echt waar. :+
Gek hè, en eigenlijk hebben we nog niet een echt bevredigend antwoord op het "waarom".

Ik vind het zelf eigenlijk wel stoer om wanneer er zo'n CRX met "geen angst-sticker", kippensoepblikuitlaat en 8.000 watt audio aan boord achter je loopt de douwen met m'n 14 jaar oude R14 de bochten toch nét iets vlotter te nemen dan zij.

Nou moet ik zeker ook m'n circuittijden melden......
 
Gek hè, en eigenlijk hebben we nog niet een echt bevredigend antwoord op het "waarom".

Ik vind het zelf eigenlijk wel stoer om wanneer er zo'n CRX met "geen angst-sticker", kippensoepblikuitlaat en 8.000 watt audio aan boord achter je loopt de douwen met m'n 14 jaar oude R14 de bochten toch nét iets vlotter te nemen dan zij.

Nou moet ik zeker ook m'n circuittijden melden......

Het komt ook erg stoer over, als je met je motor lekker sneller bent dan Petmans in zijn CRX uit het jaar blok...

Andere invalshoek: Toch triest, als je op je tweewieler al niet sneller kunt zijn dan een auto...

Mijn visie op het "scheef hangen in een koekblik":
Petmans moet indruk maken op de chickies, en zoals eerder genoemd beter bij de radio kunnen. Wat zit er nou lekkerder dan scheef hangen in je kuipstoeltje? Natuurlijk heeft petmans er dan maar eentje, want twee was toch echt te duur, en zit er misschien volgend jaar wel in, als hij in de zomervakantie weer eurie bij elkaar gesprokkeld heeft!
Nu is het alleen zo dat zowel Jappo als ik, ondanks dat we beiden een redelijk sportief koekblik rijden, lak hebben aan scheef hangende petmansgasten. Bij deze wil ik dus effe benadrukken dat wij niet met dat volk geassocieerd willen worden! Wij hangen dan ook niet scheef!

Scheef hangen is alleen voor adjes weggelegd die beweren een nieuwe BMW 3-serie cabriolet te rijden, maar vervolgens aan komen kachelen in een van de eerste Corsa-B modellen...

Ik vind het dus erg kortzichtig en misschien wel een beetje zielig dat mensen die waarschijnlijk alleen een motor rijden, meteen elke sportieve autorijder als "hangende petmans" gaan betitelen!
 
Het komt ook erg stoer over, als je met je motor lekker sneller bent dan Petmans in zijn CRX uit het jaar blok...

Andere invalshoek: Toch triest, als je op je tweewieler al niet sneller kunt zijn dan een auto...

Mijn visie op het "scheef hangen in een koekblik":
Petmans moet indruk maken op de chickies, en zoals eerder genoemd beter bij de radio kunnen. Wat zit er nou lekkerder dan scheef hangen in je kuipstoeltje? Natuurlijk heeft petmans er dan maar eentje, want twee was toch echt te duur, en zit er misschien volgend jaar wel in, als hij in de zomervakantie weer eurie bij elkaar gesprokkeld heeft!
Nu is het alleen zo dat zowel Jappo als ik, ondanks dat we beiden een redelijk sportief koekblik rijden, lak hebben aan scheef hangende petmansgasten. Bij deze wil ik dus effe benadrukken dat wij niet met dat volk geassocieerd willen worden! Wij hangen dan ook niet scheef!

Scheef hangen is alleen voor adjes weggelegd die beweren een nieuwe BMW 3-serie cabriolet te rijden, maar vervolgens aan komen kachelen in een van de eerste Corsa-B modellen...

Ik vind het dus erg kortzichtig en misschien wel een beetje zielig dat mensen die waarschijnlijk alleen een motor rijden, meteen elke sportieve autorijder als "hangende petmans" gaan betitelen!
De "R" in mijn R14 staat dus voor Renault en waarom ik het een 14 noem terwijl het een 19 is weet ik eigenlijk ook niet. :P
 
Die honda CRX waar jullie 't allemaal over hebben is op zich best een mooie auto om te zien, maar je zult echt 'n hele suffe brommer moeten hebben om 'n stoplicht sprintje niet te winnen. [me]Vroegah, cb400tje uit '75, met passagier van 1,98m en ik had 't mesjientje nog geen week, was ik al sneller dan zo'n crx. En hij deed nog zo z'n best.[/me]

Maar ja, bij zo'n cb400f staat in blokletters 'supersport' op de tank, dus... :P
 
ben ik dan de enige die niet stoer is?
en geen vooruitwaartse drang icm een hoogtesttosterongehalte heeft?
 
Terug
Bovenaan Onderaan