Voel jij je eigen stoer op een SS?

Nee joh, dat is stoere taal van een stoere student. Je weet wel. Koorknapentaal, met een hoog bralgehalte. Overschatting van eigen intellect in combinatie met een gebrek aan volwassenheid. Dat ken je toch wel. Die stoere knapen die nu nog dronken in de collegazaal zitten en over 10 jaar het roer van een grote internationale onderneming willen overnemen :9 :9 .

Stoer?: Ja, als ik na een ritje weer heelhuids thuis de oprit oprij........

Tja, hoe lang deed je nu over dit stukje tekst ? :? Ik begrijp dat jij geen enkele studie hebt gedaan omdat je er zo op kotst ? Maar je kan wel fijn naar je stoere vriendjes kijken... die rijden vast wel eens langs als je ergens een tuintje staat te harken :X Dat dan weer wél!
 
ik zie idd aan je icoon dat jij altijd lekker rustig van de omgeving geniet met een sukkelgangetje :P

Wat NapO toeren vind is voor ons al behoorlijk gummen :9

En trouwens, een SV1000 is toch geen echte supersport ? :P

Wat niet wegneemt dat ik wel een verrekijker op mijn kroonplaat mag monteren als NapO voor me rijd... :+
 
Tja, hoe lang deed je nu over dit stukje tekst ? :? Ik begrijp dat jij geen enkele studie hebt gedaan omdat je er zo op kotst ? Maar je kan wel fijn naar je stoere vriendjes kijken... die rijden vast wel eens langs als je ergens een tuintje staat te harken :X Dat dan weer wél!

Vanwaar die denigrerende en minachtende houding van je? Frustratie?
Ook ik heb gestudeerd. Hoe anders zou ik zo kort en bondig het gedrag van de student kunnen omschrijven. Het heeft je blijkbaar wel geraakt.
Ben zelf ook student geweest. Maar goed, ik heb mijn studie af, verdien een heel goede boterham heb een eigen huis met inderdaad een eigen tuin waar ik zo nu en dan in hark. Heb jij dat ook al allemaal bereikt?
Weet je wat, voor een paar Euro mag jij m'n tuin komen doen, kun je weer wat extra telefoontikken van het internet "inkopen" zodat je wat langer op het forum kunt rondzwermen :) :)
 
Vanwaar die denigrerende en minachtende houding van je? Frustratie?
Ook ik heb gestudeerd. Hoe anders zou ik zo kort en bondig het gedrag van de student kunnen omschrijven. Het heeft je blijkbaar wel geraakt.
Ben zelf ook student geweest. Maar goed, ik heb mijn studie af, verdien een heel goede boterham heb een eigen huis met inderdaad een eigen tuin waar ik zo nu en dan in hark. Heb jij dat ook al allemaal bereikt?
Weet je wat, voor een paar Euro mag jij m'n tuin komen doen, kun je weer wat extra telefoontikken van het internet "inkopen" zodat je wat langer op het forum kunt rondzwermen :) :)
Spider???
 
Als deze user met reden geband is, mag je het voor mijn part ook sluit.

Maar, hoe lang is het geleden dat die persoon geband is? Misschien is hij/zij volwassener geworden?
Ken hem/haar helemaal niet, maar is het zo erg?

Na enkele flessen wijn krijg je medelijden met de zwakkeren
 
Owkee je vraagt erom minder ruimdenkende ouwe heer :X
1
De tijd is veranderd, nu ben je niet meer stoer in een kadett, dat was jouw tijd.
2
Zon "sierstukje" heet een sportuitlaat, dat is zon ding waar jij al jaren van droomt om op je brommer te hebben :+
3 We kunnen niet allemaal een Astra van de baas hebben een een Yamaha rijden. Dat word wel erg standaard!

Maar even weer ontopic Als je zo stoer bent om wat circuit namen als ondertitel te noemen, is het dan niet nog stoerder om ook even je tijden te posten ? Ik begrijp namelijk dat jij wél heel stoer bent op je SS ??? :r :Z :Z

Rollator, vrind'
Eeehm Jappo, enig idee van de betekenis van de smileys in mijn post? ( ;) :+ )
Nee? OK, leg ik het even uit:
Bovenstaande dient met een korrel zout genomen te worden en is 'grappig' bedoeld.

Gezien je reaktie had ik ze eigenlijk ook wel weg kunnen laten. ;)

[me]R1Maniac heeft ooit een Renault 4 gehad met dik chromen uitlaatsierstukje, da's pas stoer :) [/me]

(kennen wij elkaar trouwens? N.a.v je opmerking over de Astra van de zaak. (die ik trouwens niet meer heb, heb nu een stoerdere auto, past beter bij m'n image.. :X )
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 02 september 2003 11:49 schreef Voske het volgende:Leon SPORT met alle toeters en bellen
Blij dat je niet bij mij in de buurt woont, anders was ik de stoerrrrste niet meer. ;( :+
(ik heb alleen toeters, geen bellen, wel chroom)
 
Op dinsdag 02 september 2003 09:17 schreef R1Maniac het volgende:Bovenstaande dient met een korrel zout genomen te worden en is 'grappig' bedoeld.

(kennen wij elkaar trouwens? N.a.v je opmerking over de Astra van de zaak. (

Nou,ik vond het minder grappig, maar tis je vergeven... ;)

En wat punt 2 betreft....denk eens goed na *D
 
Oke, ik heb vandaag mensen gezien die zich echt mans voelden op een SS |(

ff een aantal praktijken op een rijtje :

- Sliders half op het klitteband, half op je scheenbeen ( Omdat je anders de grond niet haalt :?
- Inhalen vlak voor de bocht en vervolgens in de weg rijden |(
- Hard aanremmen voor de bocht, zodat je achterwiel gaat stuiteren !
- Hard een bocht nemen terwijl iedereen staat te kijken ( En dan een stukkie voor Grasmaaier spelen :P )
- Ongecontroleerde wheelys trekken

En dan echt het toppunt :

Samen met je maatje je motor schuinhouden, om te kijken hoe diep je nou eigenlijk gaat ! Vooral niet op de motor gaan zitten, want de vering zit er natuurlijk voor niets ! :+

Voldoe je ruimschoots aan deze criteria, dan ben je pas stoer op je supersport ! :+
 
Laatst bewerkt:
He, wie zou(den) dat nou wezen ? Snap het niet. Je hoeft je motor toch niet schuin te houden om te weten hoe ver hij kan ? ;)

Maarja...inderdaad....van mij mogen ze onder het kopje Aso's :X
 
Voldoe je ruimschoots aan deze criteria, dan ben je pas stoer op je supersport ! :+
En ik maar denken dat ik stoer ben met mijn maagdelijke sliders '(

Toch wel jammer dat de politie niet langs is geweest, anders waren ze helemaal het mannetje. :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan