Voel jij je eigen stoer op een SS?

Oke, ik heb vandaag mensen gezien die zich echt mans voelden op een SS |(

- Sliders half op het klitteband, half op je scheenbeen ( Omdat je anders de grond niet haalt :?
- Inhalen vlak voor de bocht en vervolgens in de weg rijden |(
- Hard aanremmen voor de bocht, zodat je achterwiel gaat stuiteren !
- Hard een bocht nemen terwijl iedereen staat te kijken ( En dan een stukkie voor Grasmaaier spelen :P )
- Ongecontroleerde wheelys trekken

En dan echt het toppunt :

Samen met je maatje je motor schuinhouden, om te kijken hoe diep je nou eigenlijk gaat ! Vooral niet op de motor gaan zitten, want de vering zit er natuurlijk voor niets ! :+

Hmmm, toch weer wat gemist vandaag,
sliders ff onder je schoenen kan ook, je moet toch wat om sporen te krijgen ;)

( btw ik heb geen sliders of zo)
 
Nou,ik vond het minder grappig, maar tis je vergeven... ;)

En wat punt 2 betreft....denk eens goed na *D
Ik zit me suf te piekeren, maar ik weet echt niet waar ik je van ken.... :?
Als je me kent, weet je hoe je m'n reaktie op moest vatten. Ik behandel anderen zoals ik ook mezelf behandel, en dat is met de nodige zelfspot. (ben hier gewoon mezelf)
Stuur me eens een mailtje. Het zit me niet lekker dat je je afgezeken voelt terwijl dat niet m'n bedoeling was, zeker niet als je me kent.
 
Laatst bewerkt:
Ik zit me suf te piekeren, maar ik weet echt niet waar ik je van ken.... :?
Als je me kent, weet je hoe je m'n reaktie op moest vatten. Ik behandel anderen zoals ik ook mezelf behandel, en dat is met de nodige zelfspot. (ben hier gewoon mezelf)
Stuur me eens een mailtje. Het zit me niet lekker dat je je afgezeken voelt terwijl dat niet m'n bedoeling was, zeker niet als je me kent.

Dat zit wel goed man :+ Voelde me ook niet super afgezeken ofzo. Het punt is als je een autotje hebt die laag& breed is en wat herrie maakt dat je gelijk in het "adjes-cicuit" word gemikt. En dát klopt dus niet!!! Ik rij wel als een idioot, maar ik zit gewoon recht hoor :+ :+
 
Om te beginnen, dit is dus niet lullig/sarcastisch bedoeld. Maar, stel je voor, je rijdt op je R1 op de snelweg, achter "Tante Grada'' die net een TNT vrachtwagen inhaalde.. terwijl jij net achter haar reed, en zij verplaatst zich daarna weer naar de rechterrijstrook. Dan haal jij haar in en je kijkt haar eens aan, en je gaat er daarna plankgas vandoor :) Dan lijkt mij, dat je je eigen best stoer voelt c.q. een kick krijgt..

Ik zat zo te fantaseren, en ik zou me best ''cool'' voelen denk ik ;) Vooral in een strak pak...

FireFighter, die nog aan het lessen is |( (Maar wel een strak pak + helm heeft ;) )

Hehehe....mijn vriendin heet toevallig Grada en rijdt rond op mijn opgefokte Blade.......... Probeer die maar eens in te halen op je lessurt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan