Voel me gekwetst door een moderator..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naish

Banned User
26 apr 2004
97
0
Assen
Ik open een topic en gaf aan wat er kon gebeuren als je onverantwoord motorrijdt.Blijkbaar leven jullie liever in een droomwereld waar geen lugubere ongelukken gebeuren,dream on!!En dan valt er ook wel wat te zeggen over het Off-topic wat over Irak gaat.Ik zie liever iemand met zijn kop helemaal kapot door zijn EIGENSCHULD dan dat ik foto zie van weerloze vrouwen die worden verkracht.Of links naar filmpjes zie van onthoofdingen.Maar dat mag natuurlijk wel omdat het een ver van je bed show is,oftewel het boeit niet echt.Mijn foto van iemand die zijn gezicht kapot heeft door een motorongeluk daarentegen komt te dichtbij.Dan zie je wat het resultaat kan zijn als je effe "schaamrandjes" op je banden maakt.Oftewel het topic schaamranden mag wel maar alleen zolang het goed gaat.Zodra iemand daardoor zwaar crasht en zijn hele ondergezicht mist willen jullie er niets van weten.Oftewel er komt een slotje op,echt belachelijk.

P.S
Die donatie voor deze site kan je echt vergeten.En hoe haal ik me account van deze site?
 
Dit topic gaat niet echt bijdragen aan een beter gevoel :X


Een tip: Als je je account van de site wil halen, kun je het best gewoon niet meer inloggen, gaat hij vanzelf weg ;)
 
Ik open een topic en gaf aan wat er kon gebeuren als je onverantwoord motorrijdt.Blijkbaar leven jullie liever in een droomwereld waar geen lugubere ongelukken gebeuren,dream on!!En dan valt er ook wel wat te zeggen over het Off-topic wat over Irak gaat.Ik zie liever iemand met zijn kop helemaal kapot door zijn EIGENSCHULD dan dat ik foto zie van weerloze vrouwen die worden verkracht.Of links naar filmpjes zie van onthoofdingen.Maar dat mag natuurlijk wel omdat het een ver van je bed show is,oftewel het boeit niet echt.Mijn foto van iemand die zijn gezicht kapot heeft door een motorongeluk daarentegen komt te dichtbij.Dan zie je wat het resultaat kan zijn als je effe "schaamrandjes" op je banden maakt.Oftewel het topic schaamranden mag wel maar alleen zolang het goed gaat.Zodra iemand daardoor zwaar crasht en zijn hele ondergezicht mist willen jullie er niets van weten.Oftewel er komt een slotje op,echt belachelijk.

P.S
Die donatie voor deze site kan je echt vergeten.En hoe haal ik me account van deze site?
relax...................
 
Die moderator zegt dat mijn foto om te kotsen is.Als je naar zijn avator kijkt zie je een beer die een schaap neukt van achteren.Kijk das pas goor,iemand die kickt op seks met dieren
Dit topic gaat niet echt bijdragen aan een beter gevoel :X
 
1) verkeerde sub forum
2) Ik heb niet op de linkjes geklikt (ik heb net gegegeten) maar aan de
reacties te merken ken ik ze al
3) Beetje frustie :?
4) Je account kan je niet wissen
5) Slaap er nog eens een nachtje over en kom morgen weer terug :)
6) zal je zien dat één van de modjes dit topic net op slot heeft gegooid als ik op "posten" klik B|

[edit] typo
 
Laatst bewerkt:
full



en daar wil ik het graag bij laten
 
Die moderator zegt dat mijn foto om te kotsen is.Als je naar zijn avator kijkt zie je een beer die een schaap neukt van achteren.Kijk das pas goor,iemand die kickt op seks met dieren
Humor is moeilijk he...

als je een probleem hebt met viccie mail hem dan ff
Account kan niet verwijdert worden...niet meer posten wel
doe dat meteen AUB ;)
 
Die moderator zegt dat mijn foto om te kotsen is.Als je naar zijn avator kijkt zie je een beer die een schaap neukt van achteren.Kijk das pas goor,iemand die kickt op seks met dieren



Ik denk dat je binnen 10 minuten je zin krijgt en je account wordt verwijderd....
 
:Z ! Ga ergens anders spelen! Iedereen hier weet donders goed wat voor risico's er aan het motorrijden hangen. Helaas worden we daar te vaak aan herrinerd ;( (Jean Peare, Cezeke RIP ;( ).

Als je op je fiets stapt neem je het risico of het het waard is of niet. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Ja de schaamrandjes eraf rijden dat hoort er voor sommige bij... een schuivertje ook. Risk of the game.... take it or leave it


Ga lekker ergens anders de moraalridder uithangen met je plaatjes :Z
En als je niet tegen bepaalde filmpjes kan kijk je toch lekker niet



AJU HE!!!!!!!
 
Die moderator zegt dat mijn foto om te kotsen is.Als je naar zijn avator kijkt zie je een beer die een schaap neukt van achteren.Kijk das pas goor,iemand die kickt op seks met dieren

HAHAHAHAAH LOL! meen je dit nou echt serieus...... get a life!



Kunnen we Naish niet bombarderen tot MF Opa.. :+
 
wat een bullshit!!ALs jij mij dus op me plek probeert te zetten ben jij dus hier de moraalridder,loser. (hoezo dom)
:Z ! Ga ergens anders spelen! Iedereen hier weet donders goed wat voor risico's er aan het motorrijden hangen. Helaas worden we daar te vaak aan herrinerd ;( (Jean Peare, Cezeke RIP ;( ).

Als je op je fiets stapt neem je het risico of het het waard is of niet. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Ja de schaamrandjes eraf rijden dat hoort er voor sommige bij... een schuivertje ook. Risk of the game.... take it or leave it


Ga lekker ergens anders de moraalridder uithangen met je plaatjes :Z
En als je niet tegen bepaalde filmpjes kan kijk je toch lekker niet



AJU HE!!!!!!!
 
Snap gewoon niet wat je hebt aan zo'n foto te posten ?

Ga ne keer naar rotten.com en je dag kan waarschijnlijk niet meer stuk (die foto van jou staat daar immers al maanden)

Snap ook niet wat dergelijke foto te maken heeft met onze schaamrandjes :?

NO greetz
chriz
 
Je kan de TS niet helemaal ongelijk geven. Denk dat dit meer met motorrijden te maken heeft dan de onthoofding van een aantal mensen (vind eigenlijk dat beide er niets mee te maken hebben), wat dan weer wel gewoon op het topic blijft staan. Wil je het niet zien, dan klik je niet, simpel.
 
Ik weet niet wat er vooraf gegaan is aan deze topic. maar is wel een beetje vreemd wat ik uit eht verhaal opmaak, dat hij een pic post van een motor rijder die onderuit is gegaan, dat die topic gesloten wordt :? weet verder niet waar het omgaat en wil ook zeker geen moraal ridder zijn...

want heb al vaker gehoord dat ik dat niet ben

:9 maar relax man mail viccie anders gewoon, ik ken hem ook wel redelijk en hij zal er vast een goede reden voor gehad hebben.
 
>>V&O

ten eerste: die foto is hier al vaker voorbij gekomen. Die foto voegt niets toe, behalve dat mijn lunch nu weer naar boven komt.
ten tweede: als je de userpolicy gelezen had, had je geweten dat het niet de bedoeling is om topics over ongelukken te openen waar je niet zelf bij betrokken bent geweest.
Ten derde: we hebben de afgelopen maand al een aantal mf'ers verloren aan een motorongeval '( Het mag algemeen bekend zijn dat motorrijden nou eenmaal gevaarlijker is dan postzegels verzamelen.
Ten vierde: mijn icoontje is een afbeelding van een beer die achter een schaap staat. Wat jij daar verder bij denkt is aan jou. De wens is de vader van de gedachte O-) (Of zoiets, ben niet zo goed in spreekwoorden)

En als je ergens een probleem mee hebt. Mail dan gewoon :? Ik ben geen boze boeman, ik eet je niet op. In real live schijn ik best redelijk te zijn.

Moderators zijn ook gewoon eikels, die denken nergens over na.

:^
 
wat een bullshit!!ALs jij mij dus op me plek probeert te zetten ben jij dus hier de moraalridder,loser. (hoezo dom)

Er zijn hier een slordige 18.000 gebruikers (wellicht inmiddels meer), het gros "begrijpt" redelijk hoe het werkt hier, enkel jij niet... |(

Tja, over dom gesproken... :z ........





Maar eeh, aldoende leert men en meestal komt het best goed. Kijk anders eerst een tijdje mee, dat kan geen kwaad. Doneren kan altijd nog... ;)
 
Laatst bewerkt:
laten we het hopen.Ik ga net zolang tot me acount verwijderd is,aangezien ik dit niet zelf kan doen ;) Voor de rest ben ik klaar met MF,enige fijne eraan vond ik de rubriek gezocht en gevonden.En ik heb daar ook leuke dingen gevonden.Voor de rest vond ik de site maar magertjes.
Viccie reageert zo wel denk ik zo O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan