Voertuig regelement

DaSuperGrover

Die hard MF'er
22 feb 2003
765
4
Almere
Hoi,

aangezien a.s. donderdag de FZR600R van Blauwtje gekeurd wordt door de RDW (import uit België, zie Blauwtje met FZR600R meld zich aan !) wordt ik een beetje zenuwachtig of alles wel in de haak is. Weet iemand waar ik het voertuig regelement (waaraan de motor moet voldoen neem ik aan :? ) kan inzien/downloaden ?

Alvast bedankt,

DaSuperGrover
 
Ik heb zelf ook een motor ingevoerd en dit waren de dingen waar ze bij mij echt op gelet hebben:

Werking van:
Alle verlichting (Let even op de afstelling van je koplampen)
Tellers en teller verlichting
Remmen
Vering

Banden:
Staat van de banden
Druk van de banden

Controle van frame nummer en motor nummer (Zorg ervoor dat je weet waar die nummers staan, zodat je de keurings monteur snel kan helpen als hij iets niet kan vinden)

dB meting van de uitlaat

Controle van wielbasis

En last but not least: De reflector aan de achterkant.
 
Ik heb zelf ook een motor ingevoerd en dit waren de dingen waar ze bij mij echt op gelet hebben:

Werking van:
Alle verlichting (Let even op de afstelling van je koplampen) CHECK!
Tellers en teller verlichting CHECK!
Remmen CHECK!
Vering CHECK!

Banden:
Staat van de banden CHECK!, net nieuwe BT012 en BT020NT eronder *D
Druk van de banden CHECK!

Controle van frame nummer CHECK! en motor nummer (eeehh, effe uitzoeken) zorg ervoor dat je weet waar die nummers staan, zodat je de keurings monteur snel kan helpen als hij iets niet kan vinden)

dB meting van de uitlaat lijkt me CHECK!, origineel uitlaatje

Controle van wielbasis CHECK!, niks gewijzigd

En last but not least: De reflector aan de achterkant. CHECK! zojuist gemonteerd !!

Denk dus dat het wel goed komt, maar spannend is het toch ;)
 
Het is altijd spannend, die van mij moest officieel worden afgekeurd op de dB meting, maar na dat ik beloofd had dat ik daar wat aan zou doen werd hij toch goedgekeurd. Ze doen niet zo heel moeilijk.
 
Heb vorige week een duitse FJ1200 laten keuren.
Balhoofd lagers worden ook goed bekeken. Verder idd verlichting en reflector, db's nummers enz. Omdat ie niet in de lijst stond moest ie ook nog even gewogen.
Valt allemaal best mee. Nog ff BPM aftikken en op het kenteken wachten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan