voertuigbeheersing op zak, nu verkeersdeelneming nog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als lesser :
Indien de situatie het toe laat moet je in het midden van de weg rijden als er geen belettering op de weg staat (middenlijn / strepen) Als die wel aanwezig zijn moet je links van het midden van je eigen weghelft rijden. dit om de weggebruikers (koekblikkers) achter en voor jou je jou niet te laten inhalen op jou eigen weghelft. (Je positie op de weg claimen)
 
Laatst bewerkt:
Mij is geleerd dat je positie op de weg, dezelfde positie moet zijn als waar de bestuurder van een auto zou zitten. Over het algemeen is dat dus iets links van het midden. :)
 
Ze zeggen altijd.. "Rij je eigen rit"..

Nooit begrepen, eigenlijk. Ik kon het niet mijn rit noemen aangezien ik om de minuut zo'n stemmetje hoorde die vertelde waar ik naar toe moest :/
 
idd je leert nog niet zoveel met lessen.. Pas als je je motorrijbewijs hebt en zelf gaat rijden, vanaf dat moment ga je pas echt leren motorrijden.
Je gaat nog veel situaties meemaken die je met lessen niet bent tegengekomen!.
Het allerbelangrijkste, onthoud één zin:
Niemand ziet je, en iedereen probeert je zo hard mogelijk te raken.!
Als je deze zin goed in je oren knoopt dat is het beste.

Beetje vreemde foto die linker. Ik zou gewoon snelheid aanpassen aan de weersomstandigheden en rustig over de grote wegmakering (die driehoek) rijden. Niks aan het handje.
Wel als je rechts aanhoud en met je motor gaat rijden in de goot zoals op die foto...
Als je dan er al niet overheen wilt dan zou ik zeker links van de markering gepasseerd zijn, zodat je ook nog eens de bocht naar rechts beter kan doorkijken, en de weg lijkt daar zelfs ook een stukje schoner.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan