Voertuiggevens controleren?

Spykes

MF veteraan
9 feb 2003
7.706
86
Tilburg
Hoe kun je controleren of een motor gestolen is of niet? Ik weet dat je via RDW online gegevens kunt opvragen. Daar staat dan ook de datum op wanneer de laatste eigenaar hem heeft gekocht maar verder niets.

Dit omdat ik een bod heb gedaan op de motor en ik heb wel erg makkelijk mee kan nemen nu.
 
Tsja, gezien mijn ervaring in het verleden....Die info krijg je dus nooit niet. :N Niet van de politie en niet van het RDW. Het enige wat ik te horen kreeg, en ik citeer:"als je het niet vertrouwt koop je het voertuig toch niet!", einde citaat. |( |(

Maar wedden dat ze je weten te vinden als het ding werkelijk gestolen blijkt te zijn? :(
 
Fazeracer is nooit te beroerd om even in de computer te kijken indien iemand zich met deze vraag meldt aan het bureau :Y
Goed bedoeld.
Wat ik zeg ook :+

Kijk ermee uit. Je zal niet de eerste forummer zijn die de biezen kan pakken.
Wees dus zuinig met de info die je op forum stort.
 
Goed bedoeld.
Wat ik zeg ook :+

Kijk ermee uit. Je zal niet de eerste forummer zijn die de biezen kan pakken.
Wees dus zuinig met de info die je op forum stort.

Ho ho, niks illegaals hoor. in mijn korps indien de situatie zich voordoet gewoon een procedure..

maar bedankt voor de bezordheid. :)
 
Voertuig wel/niet van diefstal afkomstig
Bijzonderheden

Aspirant-kopers van enig voertuig kunnen gratis bij de politie laten nagaan of het hun te koop aangeboden voertuig al dan niet van diefstal afkomstig is. De politie controleert dit aan de hand van de opsporingsregisters. Waar dus geen aangifte van gedaan is, kan ook niet worden teruggevonden.

U moet met het voertuig naar het politiebureau komen. Telefonisch worden namelijk geen inlichtingen verstrekt. U dient wel een legitimatiebewijs mee te nemen.

Bron: politie.nl
 
Ho ho, niks illegaals hoor. in mijn korps indien de situatie zich voordoet gewoon een procedure..

maar bedankt voor de bezordheid. :)
Bedoelde het meer binnen MF en het openbaar maken van gegevens ;)

Verder zal je wel oud genoeg zijn :+
 
Voertuig wel/niet van diefstal afkomstig
Bijzonderheden

Aspirant-kopers van enig voertuig kunnen gratis bij de politie laten nagaan of het hun te koop aangeboden voertuig al dan niet van diefstal afkomstig is. De politie controleert dit aan de hand van de opsporingsregisters. Waar dus geen aangifte van gedaan is, kan ook niet worden teruggevonden.

U moet met het voertuig naar het politiebureau komen. Telefonisch worden namelijk geen inlichtingen verstrekt. U dient wel een legitimatiebewijs mee te nemen.

Bron: politie.nl

Kijk, dat is dan weer leuk info. De korpsen waar de vorige posters het over hadden doen dus gewoon hun werk niet })
 
Kijk, dat is dan weer leuk info. De korpsen waar de vorige posters het over hadden doen dus gewoon hun werk niet })


meteen weer negatief tov de dienders

Of de vorige posters stonden zonder voertuig en paspoort voor de balie
 
Terug
Bovenaan Onderaan