Voetbal-accessoires aan je motorspiegel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miss2

MF veteraan
22 jan 2009
55.771
14
SPIEGELHOES.jpg


:W Met het aankomende EK heb ik natuurlijk al van die leuke hoesjes aan mn auto-spiegels hangen 8-) En ook het 'alom-bekende' voetbal-door-de-ruit-stickertje op de achterruit geplakt!

Maar... Nu zou ik eigenlijk ook wel zoiets voor op de motor willen hebben! *O*
Alleen mn motorspiegels zijn te klein voor de spiegelhoesjes die ik op mn auto heb '(

Iemand een idee waar ik iets soortgelijks kan halen?
Alvast bedankt!!
 
Wat een bullshit weer, overal op de weg zie je auto's met van die oranje condooms om de spiegels heen?

1 positief puntje: hopelijk gaan ze hun spiegels nu wat meer gebruiken |(
 
Laatst bewerkt:
Er zitten toch van die aantrektrouwtjes aan? Kan je die niet heel strak trekken?

Je kan ook een kinderfietsvlaggetje in de winkel gaan halen!
 
zelfs op mijn wing past het niet...... en met strak aantrekken zie ik niks meer in de spiegel...


@El Pollo Diablo: tja sommige mensen vinden dat leuk ja!! die houden van voetbal en laten zien dat ze onze jongens steunen tijdens het EK, ook ik rijd met die mooie oranje spiegels rond en heb het huis versierd !! ook de motor lijkt mij leuk om vlaggetjes op te doen...
 
GEZOCHT VRIJWILLIGERS…… De afdeling Urologie van het driestedenziekenhuis start op 8 juni 2012 een onderzoek naar de gemiddelde penislengte in Nederland Men heeft hiervoor alle mannen in 3 categorieën ingedeeld:

1. Langer dan 15 cm (in erecte toestand)
2. Korter dan 15 cm (in erecte toestand)
3. Korter dan 10 cm. (in erecte toestand)

Omdat het voor veel mannen moeilijk is om er voor uit te komen dat de lengte van hun penis onder het gemiddelde is, heeft men een tekort aan deelnemers bij het onderzoek. Men doet daarom nu de volgende oproep om mannen actief te kunnen benaderen voor deelname aan dit belangrijke onderzoek.

Willen alle mannen met een penislengte van minder dan 15 cm. (in erecte toestand), de komende weken rondrijden met één oranje vlaggetje aan hun auto.
Willen alle mannen met een penislengte van minder dan 10 cm. (in erecte toestand), de komende weken rondrijden met twee oranje vlaggetjesaan hun auto.
Mannen die helemaal geen erectie kunnen krijgen kunnen dat kenbaar maken door oranje vlaggetjes aan hun woning te hangen. Alvast heel hartelijk dank voor deelname aan dit onderzoek!
 
GEZOCHT VRIJWILLIGERS…… De afdeling Urologie van het driestedenziekenhuis start op 8 juni 2012 een onderzoek naar de gemiddelde penislengte in Nederland Men heeft hiervoor alle mannen in 3 categorieën ingedeeld:

1. Langer dan 15 cm (in erecte toestand)
2. Korter dan 15 cm (in erecte toestand)
3. Korter dan 10 cm. (in erecte toestand)

Omdat het voor veel mannen moeilijk is om er voor uit te komen dat de lengte van hun penis onder het gemiddelde is, heeft men een tekort aan deelnemers bij het onderzoek. Men doet daarom nu de volgende oproep om mannen actief te kunnen benaderen voor deelname aan dit belangrijke onderzoek.

Willen alle mannen met een penislengte van minder dan 15 cm. (in erecte toestand), de komende weken rondrijden met één oranje vlaggetje aan hun auto.
Willen alle mannen met een penislengte van minder dan 10 cm. (in erecte toestand), de komende weken rondrijden met twee oranje vlaggetjesaan hun auto.
Mannen die helemaal geen erectie kunnen krijgen kunnen dat kenbaar maken door oranje vlaggetjes aan hun woning te hangen. Alvast heel hartelijk dank voor deelname aan dit onderzoek!

alle drie !!!!!!
 
GEZOCHT VRIJWILLIGERS…… De afdeling Urologie van het driestedenziekenhuis start op 8 juni 2012 een onderzoek naar de gemiddelde penislengte in Nederland Men heeft hiervoor alle mannen in 3 categorieën ingedeeld:

1. Langer dan 15 cm (in erecte toestand)
2. Korter dan 15 cm (in erecte toestand)
3. Korter dan 10 cm. (in erecte toestand)

Omdat het voor veel mannen moeilijk is om er voor uit te komen dat de lengte van hun penis onder het gemiddelde is, heeft men een tekort aan deelnemers bij het onderzoek. Men doet daarom nu de volgende oproep om mannen actief te kunnen benaderen voor deelname aan dit belangrijke onderzoek.

Willen alle mannen met een penislengte van minder dan 15 cm. (in erecte toestand), de komende weken rondrijden met één oranje vlaggetje aan hun auto.
Willen alle mannen met een penislengte van minder dan 10 cm. (in erecte toestand), de komende weken rondrijden met twee oranje vlaggetjesaan hun auto.
Mannen die helemaal geen erectie kunnen krijgen kunnen dat kenbaar maken door oranje vlaggetjes aan hun woning te hangen. Alvast heel hartelijk dank voor deelname aan dit onderzoek!
Dude, ik heb toch sowieso al geen piemel :+
 
ik zie opeens wel meer oranje hesjes
misschien een idee?

maarre...auto okay, maar de motor versieren?
 
je gaat toch niet je motor bevuilen met oranje zooi :P

plak dan zon wuppie ding op je windscherm/spiegel tankdop weet ik veel maar vlaggentjes???? NOOO GOOO
 
Mmm.. Ik zag laatst ook een auto rijden (meerdere trouwens) met van die mooie hoesjes om de spiegels.

Deze had ze zo straks aangetrokken dat hij in de spiegel in ieder geval niks meer kon zien.. Ook niet echt veilig ;-)
 
Mmm.. Ik zag laatst ook een auto rijden (meerdere trouwens) met van die mooie hoesjes om de spiegels.

Deze had ze zo straks aangetrokken dat hij in de spiegel in ieder geval niks meer kon zien.. Ook niet echt veilig ;-)

Koekblikkers gebruiken hun spiegels niet. Die snappen niet waarom die dingen er bij geleverd worden. Ze zijn alleen handig met voetbalgektetijden zoals nu.
 
Nederland gaat toch niks presteren dus doe geen moeite :+
De centen kun je beter in je zak steken bekka.
voor wanneer mittens kuren krijgt.. cuz she is a ducati and shizzle :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan