Voetbal-accessoires aan je motorspiegel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat voor ongeluk?

:X


scaled.php
 
Nokia E71.. scrollen is dat 4-kantje in het midden vasthouden... _O- _O-


Maar met een normale pc.. :Y O-)
Ahja, altijd uitzonderingen natuurlijk :)
Met mn galaxy is 't 'vinger op 't scherm *whoesj* vinger in mn neus en naar beneden gescrolld 8-)
 
Wat een bullshit weer, overal op de weg zie je auto's met van die oranje condooms om de spiegels heen?

1 positief puntje: hopelijk gaan ze hun spiegels nu wat meer gebruiken |(
De afdeling Urologie van het AMC is momenteel bezig met een onderzoek naar de gemiddelde penislengte in Nederland

Men heeft hiervoor alle mannen in 3 categoriën ingedeeld:
1. Normale range in lengte (> 15 cm. in erecte toestand)
2. Korter dan 15 cm (in erecte toestand)
3. Korter dan 10 cm. (in erecte toestand)

Omdat het voor veel mannen moeilijk is om er voor uit te komen, dat de lengte van hun penis onder het gemiddelde is, heeft men een tekort aan deelnemers bij het onderzoek

Men doet hiervoor nu de volgende oproep, om mannen actief te kunnen benaderen voor deelname aan dit belangrijke onderzoek.


"Willen alle mannen met een penislengte van minder dan 15 cm. (in erecte toestand), de komende weken rondrijden met één oranje vlaggetje aan hun auto.
En willen alle mannen met een penislengte van minder dan 10 cm. (in erecte toestand), de komende weken rondrijden met twee oranje vlaggetjes aan hun auto.
Al vast heel hartelijk dank voor deelname aan dit onderzoek"


Lekker wakker :+ Die was al genoemd :+ :X
 
Laatst bewerkt:
Voetbalacce-dingessen: :?

Aan mn huis? nee :X
Aan mn auto? nee |(
Aan mn motor? egnie. :N

Even uitleggen, is nl gevaarlijk! :Y

Ben een groot fan van rossi. Reed ie laatst naar het podium op Le Mans.
Gijs helemaal blij, naar buiten gerend met mn Rossi petje,shirt en mn GP-toetert. *O*

Komt er na twee minuten een ambulance met twee in het wit geklede mannen. En voor ik het wist heb ik een week in observatie gezeten in een gesloten inrichting...... -O-


;)
 
Laatst bewerkt:
Voetbalacce-dingessen: :?

Aan mn huis? nee :X
Aan mn auto? nee |(
Aan mn motor? egnie. :N

Even uitleggen, is nl gevaarlijk! :Y

Ben een groot fan van rossi. Reed ie laatst naar het podium op Le Mans.
Gijs helemaal blij, naar buiten gerend met mn Rossi petje,shirt en mn GP-toetert. *O*

Komt er na twee minuten een ambulance met twee in het wit geklede mannen. En voor ik het wist heb ik een week in observatie gezeten in een gesloten inrichting...... -O-


;)


Die voetbal idioterie word weer wel gedoogd , net als Carnaval en drugs , zo heeft de overheid weer iets om zijn kudde af te leiden van de crisis. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan