Voetbal verslaafden !????

Bikevouwer

MF veteraan
4 jun 2001
2.527
1
Hoofddorp
ZIE HIER Het elftal van Maradonna
voetbal.jpg
 
Ik ben absoluut een voetbalhater, maar de snuifpic was OK.

Voetbal: een spel waarin 22 overbetaalde, arrogante eikels (OK niet iedereen is arrogant, maar toch zeker wel overbetaald voor dit soort ongeschoold werk) in korte broek achter een bal aanrennen.

Dat kan toch niet leuk zijn?
 
Hmmm... ligt dit aan mij of vind iedereen voetbal hier :r ? Het plaatje is wel leuk...
 
voetbal is ok..
De sfeer als België tegen Nederland moet spelen en België komt voor is gewoon prachtig.. maja, da\'s dan meer om de sfeer te doen dan om\'t voetbal zelf.

Erg jammer zijn ook de troepen hooligans die voetbal met zich meebrengt.. erg jammer allemaal
 
Voetbal: lopen op gras, struikelen en met veel kabaal van het veld gedragen worden. :j

Motorraces: met minimaal 150km/h van je fiets flikkeren op asfalt en dan zo snel mogelijk naar je motor rennen om zo snel mogelijk weer aan de race mee te doen ( soms met gebroken hand, pols of sleutelbeen ). :}
 
Laatst bewerkt:
voetbal is ok..
De sfeer als België tegen Nederland moet spelen en België komt voor is gewoon prachtig.. maja, da\'s dan meer om de sfeer te doen dan om\'t voetbal zelf.

Sfeer kan ik wel waarderen. Aangezien veel van mijn vrienden wel voetbalgek zijn (alleen voetbalt er zelf niemand, gek hè?) wordt er vaak een TV geregeld. Ik geniet dan meer van het commentaal van de kijkers dan van de wedstrijd, want dat zegt mij niets.
 
Voetbal: lopen op gras, struikelen en met veel kabaal van het veld gedragen worden. :j

Motorraces: met minimaal 150km/h van je fiets flikkeren op asfalt en dan zo snel mogelijk naar je motor rennen om zo snel mogelijk weer aan de race mee te doen ( soms met gebroken hand, pols of sleutelbeen ). :}
moet je voetbal es in een voetbalstadion zien... dan zie je hoe hard ze op elkaar in kleunen. Nooit foto\'s gezien van brekende ledematen? Laatst is er nog een voetbaler overleden omdat ie een ander hoofd ipv de bal kopte...
 
Ik heb geen hekel aan voetbal. Ik vind het zelfs leuk om naar te kijken (af en toe, het is veel te vaak op tv) en ja, ik vind het jammer dat het Nederlands elftal niet meedoet aan het WK volgend jaar.
 
Dat het merendeel van de motorrijders een hekel hebben aan voetbal is niet moeilijk te snappen. Daar is het Nederlands omroepstelsel mede de veroorzaker van.
In de tijd dat er nog geen sateliet in de lucht hing waren we afhankelijk van Studio Sport.
Als er dan een motorrace had plaats gevonden (Assen bv) werd er maar tijd ingeruimd voor de uitslagen van de races en als we geluk hadden lieten ze ook enkele beelden zien. En voor de rest was het voetbal wat de klok sloeg......dan wordt je wel voetbalhater. :r :r
 
Dat merk je ook wel met de Formule1, ze kunnen tegenwoordig net 10 minuten daarvoor vrijmaken maar het commentaar bijvoorbeeld op de NOS is zwaar belabberd, en iemand als Mart Smeets maakt er geen geheim van dat hij die gemotoriseerde sporten maar niks vind, met opmerkingen als Dinky-Toys enzo. :r
 
Het gemiddelde Formule 1 verslag bij Studio Sport:

\"Bij de start van de race neemt Schumacher meteen de leiding. Tijdens zijn pitstop moet hij kortstondig de leiding afstaan aan Fisichella, maar verder kan hij onbedreigd naar het zwartwit geblokt rijden. Verstappen werd overigens 10e.
Volgende item: tijdens de Europese kampioenschappen Kantklossen in Schubbekutteveen blablabla...\"

:r :r :r
 
LOL :)

Of deze quote dan van afgelopen zondag:

Hakkinen kon Ralf Schumacher inhalen op pure snelheid, dat lag overigens niet aan de motor maar aan de banden. :? |(

Die Jan van Stekelenburg is iig NIET geschikt voor F1, even erg als die vent van Eurosport. |(
 
Kweet niet wie comentaar gaf op Eurosport tijdens de superbikes afgelopen Zondag, maar daar zakt mijn broek toch ook van af hoor!
Dan dat engels commenaar, die mannen presteren het om je tijdens een doodsaaie race nog op het puntje van je stoel te laten zitten.
Groetjeszz.
 
Terug
Bovenaan Onderaan