Voetganger door rood, door FHM bijna dood!

ik heb ooit op een XT350 gereden, maar die trommels remmen dus echt voor geen meter... hij is er wel mee goedgekeurd, maar je zal er nooit stoppy's mee maken hoor. 1 voordeel, jezelf onderuit remmen lukt ook met moeite..

Ja, dus? Rij je op een motor waarvan je weet dat ie niet goed remt?
(vind ik ook een domme actie...)

hondapon is af en toe een zeikwijf...met ei en ij
 
Laatst bewerkt:
ik heb ooit op een XT350 gereden, maar die trommels remmen dus echt voor geen meter... hij is er wel mee goedgekeurd, maar je zal er nooit stoppy's mee maken hoor. 1 voordeel, jezelf onderuit remmen lukt ook met moeite..

een xt350 heeft vooraan schijfrem... en remt behoorlijk goed ...

oude tt350 kan mss nog trommels hebben
xt250 heeft er ook

en zoals ro zegt, ff inhouden, uitwijkroute bepalen, en gas er weer op....

tijd voor vro ?
 
Ja, de volgende keer is het niet een voetganger die schijt... scheit... scheyt aan je heeft :+ maar is het een tractor die een 80-weg op draait en je niet gezien heeft. Kom jij dan aan zonder goeie remmen. Goed bezig!
 
zo ik mag me weer gaan verdedigen ;)

Stoppie is dus wel mogelijk met een XT350, zelf met mijn gewicht (ik ben zwaarder dan die XT :( )
VRO?? heb ik al en stuk of 10 certificaten van, de reden dat ik wel met die XT kan rijden en bangebroeken niet :+

Uitwijken? links en rechts een vluchtheuvel met verkeerslicht.
Daartussen in een bewegend doel. Dat wordt dus speculeren....loopt tie door, stopt tie of gaat hij ineens terug.....nah laak maar gewoon stoppen dan.

Remmen slecht?? nou iig niet de kwaliteit als die van een FJR1300.
Remblokken voor zijn net nieuw en 8r zijn ze goed.

Film? Colateral? was uitsteekbaar, zat zelfs nog een lief meisje naast me :P
 
Laatst bewerkt:
sommige overige verkeers deelnemers :X alles is wel eens gezegt , niet dat alle MF'ers voorbeelden zijn als rolmodel in het verkeer in de asfalt jungle...

Het valt met op dat mensen compleet schijt aan elkaar hebben ,,, stel je voor dat je onderuit was gegaan en schade had aan je brommert ,, en misschien aan je zelf ,, zie maar dat je die man kan laten dokken ,, ik denk dat je van een koude kermis thuis komt. :(
 
sommige overige verkeers deelnemers :X alles is wel eens gezegt , niet dat alle MF'ers voorbeelden zijn als rolmodel in het verkeer in de asfalt jungle...

Het valt me op dat mensen compleet schijt aan elkaar hebben ,,, stel je voor dat je onderuit was gegaan en schade had aan je brommert ,, en misschien aan je zelf ,, zie maar dat je die man kan laten dokken ,, ik denk dat je van een koude kermis thuis komt. :(
Daar zeg je wat D.J., vannacht ruim een uur (..schat ik O-) ..) in een heg gehangen omdat ik in dronken toestand van m'n fiets (..neehee, geen motorfiets! B| ..) gepleurt was..niemand die je een handje helpt! :(

..[me]Arckira weet zeker dat er mensen langs gelopen zijn..zelf gezien/gehoord :z [/me]
 
En die vent was zó dik, dat je er niet voor- of achterlangs kon? Ja ja.

Moraalridder. Laat die vent toch lekker. He was laat, weinig verkeer. Alsof jij dan lopend voor elk rood voetgangers gaat staan wachten. :Z

Hoe ben jij trouwens dat steegje in gegaan? Op de motor is dat zeker verboden... :+
 
En die vent was zó dik, dat je er niet voor- of achterlangs kon? Ja ja.

Moraalridder. Laat die vent toch lekker. He was laat, weinig verkeer. Alsof jij dan lopend voor elk rood voetgangers gaat staan wachten. :Z

Hoe ben jij trouwens dat steegje in gegaan? Op de motor is dat zeker verboden... :+

Voor of achterlangs kan je alleen maar doen als je ook zeker weet dat die persoon stil blijft staan.
Van een boom of verkeersmeubels verwacht ik dat die niet ineens verplaatsen

Tijd dat alle mensen die ook vinden dak moest uitwijken maar eens zélf een VRO gaan doen en dan gaan vragen hoe je mensen die zich niet aan de wet houden kan ontwijken...

Ja, ik reed geen BMW he, dus dan lukt dat wel dat steegje in.
Daarnaast wilde ik zeker weten dat het eigenlijk ook allemaal wel goed ging met deze persoon en dan breekt nood wetten en is een overtreding wel toegestaan.
(immers gedroeg deze persoon zich zodanig dat Art. 5 van de WVW in werking treed)

de volgende alstublieft....
 
Je hebt gelijk hoor.

Met een grote muil heb je altijd gelijk (en als je het niet hebt dan begin je over een ander zijn fiets, echt heel relevant).

Je moet je niet zo druk maken man.
 
Wat een heerlijk topic. Hier heb ik op zitten wachten.

Een paar maanden geleden reed ik hier op een 50 km/uur weg rustig op mijn weghelft. In tegengestelde richting kwam een flinke tractor aan. Net toen ik bij de tractor was ging een of andere vieze dikke **** in een oude passat de tractor inhalen en kon ik net, door bijna in de berm uit te wijken, die **** ontwijken met mijn middelvinger ver omhoog natuurlijk.

Nu LOOP ik afgelopen middag op diezelfde weg richting een zebrapad en zie daar een auto heel hard aan komen rijden. Stoer als ik ben :z stap ik natuurlijk gewoon dat zebrapad op waarna de betreffende auto al slippend een paar meter voor mij stopt. Nadat ik hoofdschuddend over het zebrapad over was gestoken kijk ik nog eens naar de wegrijdende auto en zie dat het dezelfde **** is die mij bijna frontaal van mijn motor had gereden.

Nu baal ik dat ik het niet eerder had gezien |( Ik had die bolle vieze dikke **** uit die .stinkende zilverkleurige passat getrokken en met haar gore kop ....

Nou ja, ik heb nu dan wat whisky :} op.... *D Maar de moraal van het verhaal is dat het dus blijkbaar geen onoplettendheid was t.o.v. motorrijders maar gewoon een domme trol die op geen enkele verkeersdeelnemer let en denkt alleen op de weg te zijn. Waar was die lul van wegmisbruikers nu?

Sorry dat ik jullie verveel met mijn verhaal. Ik had er zelfs bijna een topic voor gestart })
 
Wat een heerlijk topic. Hier heb ik op zitten wachten.

Een paar maanden geleden reed ik hier op een 50 km/uur weg rustig op mijn weghelft. In tegengestelde richting kwam een flinke tractor aan. Net toen ik bij de tractor was ging een of andere vieze dikke **** in een oude passat de tractor inhalen en kon ik net, door bijna in de berm uit te wijken, die **** ontwijken met mijn middelvinger ver omhoog natuurlijk.

Nu LOOP ik afgelopen middag op diezelfde weg richting een zebrapad en zie daar een auto heel hard aan komen rijden. Stoer als ik ben :z stap ik natuurlijk gewoon dat zebrapad op waarna de betreffende auto al slippend een paar meter voor mij stopt. Nadat ik hoofdschuddend over het zebrapad over was gestoken kijk ik nog eens naar de wegrijdende auto en zie dat het dezelfde **** is die mij bijna frontaal van mijn motor had gereden.

Nu baal ik dat ik het niet eerder had gezien |( Ik had die bolle vieze dikke **** uit die .stinkende zilverkleurige passat getrokken en met haar gore kop ....

Nou ja, ik heb nu dan wat whisky :} op.... *D Maar de moraal van het verhaal is dat het dus blijkbaar geen onoplettendheid was t.o.v. motorrijders maar gewoon een domme trol die op geen enkele verkeersdeelnemer let en denkt alleen op de weg te zijn. Waar was die lul van wegmisbruikers nu?

Sorry dat ik jullie verveel met mijn verhaal. Ik had er zelfs bijna een topic voor gestart })

Rij ik daar een paar maanden geleden in mijn oude passat haal ff een trekker in, komt er zo'n gek met de motor dwars door de berm heen :P .

En wat denk je, rij ik daar vanmiddag op dezelfde weg steekt er een een of andere maf net voor mijn auto over. het zal wel aan die weg liggen denk ik :P
 
Rij ik daar een paar maanden geleden in mijn oude passat haal ff een trekker in, komt er zo'n gek met de motor dwars door de berm heen :P .

En wat denk je, rij ik daar vanmiddag op dezelfde weg steekt er een een of andere maf net voor mijn auto over. het zal wel aan die weg liggen denk ik :P

Ik had vanmiddag nog geen halve fles whisky op hoor :9
 
JE BENT NIET DE ÉNIGE , dat gebeurt daar iedere dag ,zelft vóór het Pol bureau.
Klap op de vuurpijl is nog dat als je onderuit gaat door z´n ouwe zak moet jij kunnen bewijzen dat je niet te snel bent gereeden. :( '( :]
 
Ik ben nu al 1 jaar aan het procerderen met zo'n geval voetganger door rood :(

Ik onderuitgeremd:schade 2300 euro waarvan ik al weet,niet meer te krijgen als 50%,blijft zwakke weggebruiker :X

klotevoetgangers evenals die wielertoeristen die denken ook dat heel de weg van hun alleen is B|
 

Ah! nou die discussie is al een keer geweest, aangezien jij hier post denk ik dat jij ook iets bezit met een verbrandingsmotor. Elke keer als die gestart wordt zeg jij pecies hetzelfde.

@ iedereen die er niet bij waren en het allemaal beter weten. Dat jullie nog maar veel aanrijdingen mogen krijgen met fietsers en voetgangersn :)
 
@ iedereen die er niet bij waren en het allemaal beter weten. Dat jullie nog maar veel aanrijdingen mogen krijgen met fietsers en voetgangersn :)


JUIST !

Vergis je niet als je aan de verzekring-technische foute kan van een dergelijk ongelukkig verhaal zit. Is heel erg frustrerend. Weet beetje uit eigen ervaring nu twee keer al ;)
 
Tja, als je hier een topic opent kan je natuurlijk niet verwachten dat iedereen het met je eens is. Of dacht je echt dat een ieder zou zeggen: "Goh wat rot voor je, maar goed dat je zo goed oplette, en die man niet aangereden hebt!"

:?
 
Terug
Bovenaan Onderaan