voetsteun aan de grond

Heeft u tijdens het rijden ook de voetsteunen aan de grond?

  • Ja, alleen als ik heeeel plat ga door de bocht (knie werk)

    Stemmen: 2 7,4%
  • Ja, bij normale ritten gebeurt het wel eens

    Stemmen: 21 77,8%
  • Nee, Nooit

    Stemmen: 4 14,8%

  • Totaal aantal stemmers
    27
Je schrijft dat je rechts sneller aan de grond zit dan links.
Ik denk dat je harder door een rechtse bocht durft dan door een linkse. Dat zit tussen je oren.
Let er maar eens op.
Het zou ook nog kunnen dat je 120+ weegt en/of dat je achterveren wat slapjes zijn.
Voor de rest is een Rebel natuurlijk niet echt gebouwd om "met je oren over de stoep" te gaan.
Wil je dat wel, koop dan een andere motor.
 
Haha, nee mijn knie komt niet bij de grond hoor. Als het kan, dan mogen anderen dat doen :p.

Ik wil gewoon lekker toeren en geen gekke fratsen uithalen.

Als er wat minder regen valt, dan ga ik eens oefenen op een parkeerterrein. Kan nooit kwaat je motor te kennen.
 
Rij met mijn sportster ook telkens de stepjes aan de grond (waarom de naam sportster??)
Liever de stepjes (die meegeven) dan de uitlaten of standaard die de motor optillen!!
ik kom van een racer af,en moet mijn rijstijl nog aanpassen aan een toer/chopper ding,met de racer was het de bedoeling om mijn ijzeren kneeslider zo snel mogelijk te verslijten :-o
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik ben ook blij dat mijn steps meegeven. Anders lig je zo onderuit. Het zal wel een kwestie zijn van wennen en rechtop de bocht door. Knie sliders hoef ik ook niet te maken hoor. Heb een motor om te toeren, niet om te racen. Dan kom ik maar 5 minuten later aan.
 
er was er hier op dit forum ooit een keer de heer knukkel
die het presteerde om met een 1936 h-d knuclehead kneedown een rotonde te nemen....
zal eens zoeken naar een fototje
 
resize%2Bof%2BIMG_6348.jpg
 
Hahaha,dat is DE manier om een Harley door de bocht te jagen...gisteren ook weer het nodige ijzer bijgeslepen!!de orginele uitlaten ff gemonteerd,maar die schaven nog eerder over het tarmac dan de steuntjes.hopelijk komt mijn nieuwe Supertrapp's uitlaten gauw binnen
 
Terug
Bovenaan Onderaan