voetsteunen aanpassen op z750

--------------------------------------------------------------------------------

hey,
k heb even een vraagje,
mn vriendin is een beetje mindervalide,
haar benen willen niet mee zoals het zou moeten, nu daar is nix meer aan te doen
maar ze zou graag mee gaan op de moto,
met mn vroegere gs500 ging dat,
maar nu met de kawa is dat iets anders,
want zoals je weer is er op een sportieve moto niet zo veel comfort voor de passagier, en zitten de voetsteunen dus heel hoog, dat is nu net het probleem door haar situatie zit er heel veel spanning om de benen dus ook op de knieën, die kunnen niet zo ver plooien,
dus als ik haar op de moto zet dan krijg ik die voeten niet waar ze moeten, heb al overal rond gevraagt maar niemand weet een oplossing, nu kreeg ik vandaag opeen een gedacht, een blokje maken zodat de bevestigingen ervan lager en meer naar voor komen, zodoende komen de voetsteunen zelf ook meer op hun plaats, en word de hoek minder groot, en hopelijk kan ze dan mee,
ik heb even in paint vlug een schets gemaakt van wat ik in gedachten had, mensen die zien waar ik heen wil of mensen die een gelijke situatie kennen en een betere simpeler oplossing weten graag even reageren

allesinds bedankt

gr tomvdk

 
Terug
Bovenaan Onderaan