Vogel mee op de motor

Ik had laatst ook een vogel mee op de motor, nja eigenlijk meer op de helm met 120. Lekker voor de nek btw.
 
Dan heb ik hem toch nog iets gekker meegemaakt. Jaren geleden reed ik op een K1100RS. Zo een met een ondoorzichtig ruitje en een minispoiler langs de bovenkant van dat ruitje. Ik rij ergens in Limburg bij een stoplicht weg als een mus mijn pad wil kruisen. Op het laatste moment draait hij bij en wil recht voor me uit vluchten. Nou is een mus best snel maar de tachtig haalt hij echt niet waardoor hij al vliegende door de spleet tussen spoiler en ruit werd klemgezet. Verbaast piepend keek hij om zich heen. Ik kon op de linkerbaan niet direct stoppen maar na een paar honderd meter waren er wederom stoplichten die zoals gebruikelijk op rood stonden. Ik stopte en kon zonder problemen het beestje bevrijden. Hij zag er ongeschonden uit. In het voorsorteervak naast me stond een auto met achterin een klein kind. Toen ik het vogeltje in de lucht gooide en deze probleemloos verder vloog werden de ogen van het kind nog eens zo groot terwijl het naar de moeder achter het stuur begon te roepen. Helaas werd toen het licht groen en ging ik verder maar ik zal nooit weten wie er verbaasder was. De mus of het kind.
 
Ja ok, maar om em nou te pletter te gooien tegen een betonnen muur... Dat is ook weer zo wat... Laat em dan liggen, of leg em desnoods terug...

Wel erg sadistisch imo
Als een kat een vogel heeft gevangen, hem opengereten - maar niet dood - laat liggen.. wat doe jij dan?

A) Een schep pakken, en het nekje van de vogel breken?
B) Zielig toe gaan zitten kijken hoe dat beestje sterft?
C) Jomanda bellen, videocamera pakken en later op YouTube zetten?

Ik had voor A gekozen. ;).
Sadistisch is het niet, eerder logisch.. in het ziekenhuis heet dit de euthenasiewet, zie niet in waarom het bij een vogeltje ineens sadistisch cq. mishandeling is.
 
Laatst bewerkt:
Niks mis mee met vogels op motoren B|

[me="P. IJsvogel"]heeft gewoon een leren pak en helm en hoeft dus niet in een nestje in de koffer B|[/me]
 
Dan heb ik hem toch nog iets gekker meegemaakt. Jaren geleden reed ik op een K1100RS. Zo een met een ondoorzichtig ruitje en een minispoiler langs de bovenkant van dat ruitje. Ik rij ergens in Limburg bij een stoplicht weg als een mus mijn pad wil kruisen. Op het laatste moment draait hij bij en wil recht voor me uit vluchten. Nou is een mus best snel maar de tachtig haalt hij echt niet waardoor hij al vliegende door de spleet tussen spoiler en ruit werd klemgezet. Verbaast piepend keek hij om zich heen. Ik kon op de linkerbaan niet direct stoppen maar na een paar honderd meter waren er wederom stoplichten die zoals gebruikelijk op rood stonden. Ik stopte en kon zonder problemen het beestje bevrijden. Hij zag er ongeschonden uit. In het voorsorteervak naast me stond een auto met achterin een klein kind. Toen ik het vogeltje in de lucht gooide en deze probleemloos verder vloog werden de ogen van het kind nog eens zo groot terwijl het naar de moeder achter het stuur begon te roepen. Helaas werd toen het licht groen en ging ik verder maar ik zal nooit weten wie er verbaasder was. De mus of het kind.

Hahaha _O- Hoe krijg je het voor elkaar! Ik heb weleens een mus in mijn openstaande vizier gekregen terwijl ik op mijn brommertje reed. Ik voelde zijn nageltjes (of misschien waren het wel zijn veren) langs mijn wang krassen en met dezelfde rotvaart viel ie er weer uit en vloog gewoon weer verder :X
 
Ik neem mn geluksvogeltje altijd mee :+

index.php
 
Goed werk! :} Zo heeft het vogeltje weer een goede kans.

Bij het lezen van de titel dacht ik eerst dat er een meeuw geschept was ofzo. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan