Vogeltje wat zing je vroeg.....

boxertwin

Die hard MF'er
26 sep 2008
415
133
Capelle aan den IJssel
Is het mooi weer, wil je gaan motorrijden en dan kom je dit tegen. :o

full


Dt overkwam een Duitse motoragent. Ze hebben besloten de motor voorlopig even niet te gebruiken. _O-
 
Volgens mij heeft die motoragent aardig zijn snor lopen drukken de afgelopen tijd! :)
Wel leuk om te zien! Ze hebben wel weinig ruimte in dat nest.
 
Laatst bewerkt:
Ze gaan er ook al haast uit. En schijten dan alles onder. Ik heb het ook een paar keer (!) gehad in m'n helm. En vergis je niet, de vogeltjes hebben in een paar dagen zo'n nestje klaar, binnen een week zitten ze te broeden. En gooi ze er dan maar eens uit!

full

full

full


We hebben er op de rommelmarkt maar een ouwe helm voor gekocht.

Roodborstjes.
 
Awesome _O-

Maar in je helm badslipper? Waar liggen je helmen dan dat ze er bij kunnen komen?

Ik heb de helmen in de schuur bij de motor liggen op een plank. En die schuur heeft een raampje dat meestal open staat….. :o
En echt, met meer rijden heeft het niet veel te maken, want in 1 dag hebben de vogeltjes in drie helmen een nestje gemaakt. Daarna kiezen ze de mooiste uit, en een dag later liggen de eitjes erin.

Het koste mij meer tijd om achteraf de helm weer schoon te krijgen dan dat die beesten erover gebouwd hadden :( .
 
Ik heb de helmen in de schuur bij de motor liggen op een plank. En die schuur heeft een raampje dat meestal open staat….. :o
En echt, met meer rijden heeft het niet veel te maken, want in 1 dag hebben de vogeltjes in drie helmen een nestje gemaakt. Daarna kiezen ze de mooiste uit, en een dag later liggen de eitjes erin.

Het koste mij meer tijd om achteraf de helm weer schoon te krijgen dan dat die beesten erover gebouwd hadden :( .
_O-
Ach onze hond werd soms geplukt door de musjes als hij in diepe slaap was _O-
 
Awww.

Bij ons op het werk is een oude vrachtwagen, en daar had een vogel een nestje op het motorblok gemaakt, op het inlaatspruitstuk tegen de cilinderkop aan, een plek waar het dus goed warm wordt.
Later zaten er ook jonge vogeltjes in, de vrachtwagen bleef gewoon in gebruik, en de vogeltjes bleven lekker zitten, en zo op een dag waren ze verdwenen, geen idee waar...
 
Een kennis van mij rijdt zo sloom dat de vogels onder het rijden een nest op zijn motor gemaakt hebben.
 
Dus dit overkwam die Duitse motoragent? Mij overkwam het gisteren bij valavond dat een donkerkleurige eend met haar twee kuikentjes overwaggelden. ZOMAAR ZONDER HAAST. Als in slow motion. Ik kon nog net ietske remmen met mijn achterrem. Niet veel. Het scheelde echt geen centimeter of ik had het achterste kuikentje overreden. Ik dacht nog : waggel wat rapper! Gelukkig is het voor iedereen goed afgelopen.

Duitse motoragenten komen blijkbaar niet genoeg op straat? Die liggen daar maar wat. Komen de vogels hun snor wegratten en er een nest mee bouwen op hun eigen motorfiets dan nog. Die dan ook nog prompt buiten gebruik wordt gesteld. Blijkbaar is de misdaad in Germany vér zoek.
 
Lang geleden hebben wij thuis eens per ongeluk het bovenraampje van de voordeur open, en het lampje in de gang aan laten staan tijdens een lentevakantie van een maand. Toen we terugkwamen was de luchter met nepkristalletjes die onder de lamp hing een pracht van een broeinest geworden. Er lag echt van alles in de gang, heel veel poep, blaadjes, dode wurmen, veertjes, eierschaal, stukjes riet, verzin het maar. Geen vogel meer te bekennen, en de schuldige vogelfamilie hebben we nooit kunnen traceren. Maar ze hebben er goed gebruik van gemaakt...
 
Laatst bewerkt:
Awww.

Bij ons op het werk is een oude vrachtwagen, en daar had een vogel een nestje op het motorblok gemaakt, op het inlaatspruitstuk tegen de cilinderkop aan, een plek waar het dus goed warm wordt.
Later zaten er ook jonge vogeltjes in, de vrachtwagen bleef gewoon in gebruik, en de vogeltjes bleven lekker zitten, en zo op een dag waren ze verdwenen, geen idee waar...


Verdampt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan