Vogezen

Oh, was het opgevallen? ;)

Nadeel van La Mouche vind ik wel dat het best ver van de mooie wegen vandaan is.
 
Heb het voor de gein is opgezocht maar is bijna 80km naar het begin van Route des Crêtes. Doe je dan ook niet meer iedere dag waarschijnlijk. Waar hebben jullie afgelopen jaar gereden?
 
wij slapen onderaan de col de la schlucht

Google Maps

niet voor mensen die zich niet internationaal verstaanbaar kunnen maken.
 
Laatst bewerkt:
Heb het voor de gein is opgezocht maar is bijna 80km naar het begin van Route des Crêtes. Doe je dan ook niet meer iedere dag waarschijnlijk. Waar hebben jullie afgelopen jaar gereden?
Nou, dat deden we dus wel zo ongeveer elke dag :')
Er waren ook wel mooie wegen naar de Vogezen toe, dat wel :)
Vooral de weg van Le Clerjus naar Plombieres (D20) was fenomenaal :} :] O-)
 
Laatst bewerkt:
Nou, dat deden we dus wel zo ongeveer elke dag :')
Er waren ook wel mooie wegen naar de Vogezen toe, dat wel :)
Vooral de weg van Le Clerjus naar Plombieres (D20) was fenomenaal :} :] O-)
De Vogeze lopen naar links ook nog een stuk door. Zijn daar geen mooie wegen te vinden?
link

Die D20 is vrij kort lijkt het.

Hoe werkt linken naar maps. Al vaker geprobeerd maar gaat meestal fout :')
 
Laatst bewerkt:
De Vogeze lopen naar links ook nog een stuk door. Zijn daar geen mooie wegen te vinden?
link

Die D20 is vrij kort lijkt het.

Hoe werkt linken naar maps. Al vaker geprobeerd maar gaat meestal fout :')
Je link werkt niet goed.

Maar als je de terreinkaart aanzet Google Maps
dan zie je dat het middelgebergte alleen ten Oosten van Le Clerjus ligt :Y

D20 is niet lang maar als je die een beetje kent kun je er helemaal los gaan, ask Dennis _O-
 
Laatst bewerkt:
Je link werkt niet goed.

Maar als je de terreinkaart aanzet Google Maps
dan zie je dat het middelgebergte alleen ten Oosten van Le Clerjus ligt :Y
Was ik al achter :') Fixed, had het link symbool gemist.
Waarschijnlijk liggende de bochtige wegen alleen in het gebergte inderdaad. Op vlak terrein is een rechte weg veel praktischer saaier.
 
Laatst bewerkt:
Je kan in elk geval ook nog een teringeind naar het noorden. En ik wil zelf nog wel eens een keer het Zwarte Woud uitchecken (net aan de andere kant van de grens met Duitsland).
 
We zaten een keer onder en boven Epinal, dat was echt geen hol aan... nja peppie vond heel hard rechtuit rijden leuk maar ik niet :') :Z
 
Je kan in elk geval ook nog een teringeind naar het noorden. En ik wil zelf nog wel eens een keer het Zwarte Woud uitchecken (net aan de andere kant van de grens met Duitsland).
Volgens een ex collega uit Stuttgart is het daar ook erg mooi. Hij rijd daar veel met een Super Duke en een Audi TT
 
Je kan in elk geval ook nog een teringeind naar het noorden. En ik wil zelf nog wel eens een keer het Zwarte Woud uitchecken (net aan de andere kant van de grens met Duitsland).
Ja, we weten waar dat ligt :')

Schijnt ook erg goed te zijn, kwaliteit van het asfalt is ook beter daar. Wel beter oppassen voor de Polizei dan in Frankrijk denk ik.
 
Ja, we weten waar dat ligt :')

Schijnt ook erg goed te zijn, kwaliteit van het asfalt is ook beter daar. Wel beter oppassen voor de Polizei dan in Frankrijk denk ik.
Zij mij collega ook al. Vooral uitkijken voor BMW motoren.

Je moet er niet zo rijden als wij hier doen. dwz rustig aan op de rechte stukken en alleen gassen in de bochten.
 
Laatst bewerkt:
Je kan in elk geval ook nog een teringeind naar het noorden. En ik wil zelf nog wel eens een keer het Zwarte Woud uitchecken (net aan de andere kant van de grens met Duitsland).
Ik zat er aan te denken om het zwarte woud 9, 10, 11 & 12 mei aan te doen.
Wat routes van DevilDriver gekregen.
 
Wim heeft besloten de herberg pas met het nieuwe seizoen, voorjaar 2013 weer te openen.
We kunnen weer lekker BBQen en afpinten na het scheuren... *O*


www.lestronces.com/
 
Wim heeft besloten de herberg pas met het nieuwe seizoen, voorjaar 2013 weer te openen.
We kunnen weer lekker BBQen en afpinten na het scheuren... *O*


www.lestronces.com/
Dat is oud nieuws.
Laatste nieuws is van 05-01-13
 
Heb het voor de gein is opgezocht maar is bijna 80km naar het begin van Route des Crêtes. Doe je dan ook niet meer iedere dag waarschijnlijk. Waar hebben jullie afgelopen jaar gereden?

80km? voor het gevoel leek het minder, we moesten iedere dag wel zeker 1 uur rijden voordat we in dat gebied kwamen. maar toch, ik denk dat we afgelopen jaar mooier hebben gereden. in 2011 zijn we helemaal niet in de elzas geweest (het noorden) behalve 1x keer keihard rechtdoor terug naar huis :+ in dat gebied waren we dit jaar 1 of 2 dagen geweest, super mooi rijden daar :} herinner je dat restaurant daar nog floris, goeie steak :9~
 
Je link werkt niet goed.

Maar als je de terreinkaart aanzet Google Maps
dan zie je dat het middelgebergte alleen ten Oosten van Le Clerjus ligt :Y

D20 is niet lang maar als je die een beetje kent kun je er helemaal los gaan, ask Dennis _O-

qua omgeving niet de mooiste weg maar voor te sturen wel :}
op die weg kon je echt helemaal los en het lag vlakbij het hotel.
d20 loopt ook over op de d19 volgens mij.

stukje onboard van die weg:

 
qua omgeving niet de mooiste weg maar voor te sturen wel :}
op die weg kon je echt helemaal los en het lag vlakbij het hotel.
d20 loopt ook over op de d19 volgens mij.

stukje onboard van die weg:

Komt ie weer met zijn geblindeerde postzegel formaat ;')
Dit jaar andere camera?
 
80km? voor het gevoel leek het minder, we moesten iedere dag wel zeker 1 uur rijden voordat we in dat gebied kwamen. maar toch, ik denk dat we afgelopen jaar mooier hebben gereden. in 2011 zijn we helemaal niet in de elzas geweest (het noorden) behalve 1x keer keihard rechtdoor terug naar huis :+ in dat gebied waren we dit jaar 1 of 2 dagen geweest, super mooi rijden daar :} herinner je dat restaurant daar nog floris, goeie steak :9~~
Elzas was ook erg mooi inderdaad, veel leuke kleine weggetjes waar geen mens komt :)

Dit restaurant in the middle of effing nowhere :+

IMAG0508.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan