Brother Louie
MF veteraan
Idd de RC211V's hebben tractiecontrole, de ducati MGP bike's (nog) niet.Dat een gp fiets geen straatmotor is ben ik met je eens, maareuh tractiecontrole?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Idd de RC211V's hebben tractiecontrole, de ducati MGP bike's (nog) niet.Dat een gp fiets geen straatmotor is ben ik met je eens, maareuh tractiecontrole?
i.p.v. 25 kw de laatste 5 versnellingen eraf laten halen<on-topic> Lees net in Motor dat de nieuwe ZX10R in de eerste versnelling 166km/u(!!!) haalt
En dr zitten dr nog steeds gewoonm 6 op?<on-topic> Lees net in Motor dat de nieuwe ZX10R in de eerste versnelling 166km/u(!!!) haalt
zo dan das wel erg hard in 1<on-topic> Lees net in Motor dat de nieuwe ZX10R in de eerste versnelling 166km/u(!!!) haalt
Jongens, is er nu helemaal niemand met race-ervaring
of zo die het eens heel erg duidelijk kan uitleggen
hoe je nou zo hard mogelijk wegsprint met zo'n groot
vermogen, zonder achterover te klappen??
Kom op.... ZEG HET !!
Nu ken ik een gast op een 2003 R6 die een stuurdemper nodig heeft en als hij alleen maar naar het gas kijkt al een wheelie trekt...maar die weegt dan ook maar 50 kg.....
zo dan das wel erg hard in 1
dan moet de rest van de versnellingen wel erg kort zijn
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:46 schreef Superfly het volgende:
Hoe kan je nu eigenlijk zo snel mogelijk optrekken met een supersport zoals bv een R1 zonder een wheely te maken??
Het blijft mij een raadsel. Zelfs de R6 van mijn vriendin hou ik vanaf zo'n 10.000 toeren niet meer aan de grond. Ik ga dan echt wel op de tank liggen. Wat doe ik fout?