Volgend jaar Motogp Indianapolis?

dr-rossi

Die hard MF'er
25 okt 2005
362
0
ommen
Er is sprake van dat volgend jaar de gp van Amerika in Indianapolis wordt gehouden in plaats van Laguna Seca..

Vind dat totaal geen motorcircuit met dat stuk ovaal aan t eind.
Echt lelijk.

Wat vinden jullie daar van?
 
Er is sprake van dat volgend jaar de gp van Amerika in Indianapolis wordt gehouden in plaats van Laguna Seca..

Vind dat totaal geen motorcircuit met dat stuk ovaal aan t eind.
Echt lelijk.

Wat vinden jullie daar van?

Niet goed gelezen:

MotoGP in 2008 naar Indianapolis
Naast Laguna Seca zal er in 2008 een tweede Grand Prix in de VS verreden worden, het Indianapolis Motor Speedway circuit zal de plaats van handeling zijn.

Meer te lezen op:

Racesport.nl, de snelste motorsportwebsite van Nederland
 
die yenken willen dat omdat indianapolis 100 jaar bestaad of zoiets in 2008...
ik zeg, weg blijven daar net als laguna seca noooiiiit meer op rijden, gevaarlijke klote
banen!!!
 
ik weet uit goede bron dat er zo goed als zeker een GP komt in Indianapolis,
ik ken iemand die er jaarlijks naar de champ car races en andere races gaat en er de organisators kent, dit jaar bij de indy500 hebben ze hem verteld dat de motoGP volgend jaar langskomt wat hij zelf ook onbegrijpelijk vindt, de indy cars halen in de bochten meer dan 300 en op de rechte stukken meer dan 400, de muur is voor motoren echt wel een enorm gevaar maar het zou doorgaan, het circuit is in feite een rechthoek met bochten, 2 keer een stuk van 1km en 2 stukken met telkens 2 bochten van in totaal ook steeds 1km, totale lengte is dus 4km maar ze rijden op het circuit dat de F1 daar ook rijdt, de snelheden zullen hoog zijn, als het effectief doorgaat ga ik zeker gaan kijken,
of Laguna Seca weg valt zou ik echt ni weten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan