Volgend weekend 22 maart weer naar de Baars????

dat zou ik niet weten en zal eens effe kijken.


Snelle verbinding maar krijg ut nie gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 24 maart 2003 16:34 schreef xman het volgende:linkjes zijn:.............
duzzz:


Hmmm...thanx, maar hoe kom ik daar achter?
heb ik nl al meer mee zitte vogelen maar ik snap er de ballen van :?
 
zijn jullie er volgende zondag ook?? de Belgen hebben een doel nodig om naartoe te rijden :)

Misschien dat er vanaf volgende week bij de Carpool plaats tegenover het CBR wordt afgesproken om zodoende de Pottenkijkers en de Wouten te vermijden. Ik ga in ieders geval eerst daarnaartoe en misschien dat ik ook nog ff op het viaduct ga kijken. Meer info over deze nieuwe verzamelplaats staat in een topic over " Alternatieven voor de Baars". Der waren deze keer toch best veel Belgen trouwens, vooral die R1 op slicks was errug :9~
 
Misschien dat er vanaf volgende week bij de Carpool plaats tegenover het CBR wordt afgesproken om zodoende de Pottenkijkers en de Wouten te vermijden. Ik ga in ieders geval eerst daarnaartoe en misschien dat ik ook nog ff op het viaduct ga kijken. Meer info over deze nieuwe verzamelplaats staat in een topic over " Alternatieven voor de Baars". Der waren deze keer toch best veel Belgen trouwens, vooral die R1 op slicks was errug :9~
:^

Bij de carpoolplaats was idd. niet veel te doen. Volgende keer toch maar daarheen? Ja, er zullen zeker ook mensen op de brug blijven staa maar ja, dan hou je die sores he.

Die R1 op slicks was wel grappig ja. Wat sommige mensen al niet prakezeren.. :? :?
 
:^

Bij de carpoolplaats was idd. niet veel te doen. Volgende keer toch maar daarheen? Ja, er zullen zeker ook mensen op de brug blijven staa maar ja, dan hou je die sores he.

Die R1 op slicks was wel grappig ja. Wat sommige mensen al niet prakezeren.. :? :?
Moeilijk het die buitelandse talen :+
 
daarnet men eerste rondje op de Baars :]
ik was gaan shoppe in de x-tra en dacht
nu ik toch hier ben zal ik is direkt gaan zien wat daar zo speciaal aan is
en nu ik daar geweest ben
weet ik het :9~
lekker bochtjes nie te doen :}
daar ga ik het laatste van men glimrandje(rechts) wel kwijt geraken (hoop ik) ;)
en ik heb de gummie sporen op de brug zien staan dus dan zat ik zeker goed })
volgende zondag als het weer goed is zal ik ook van de partij zijn
kunne we ff gezellig kennis maken :9
en kan ik die wacko's van het MF is bezig zien :P
 
daarnet men eerste rondje op de Baars :]
ik was gaan shoppe in de x-tra en dacht
daar ga ik het laatste van men glimrandje(rechts) wel kwijt geraken (hoop ik) ;)
en ik heb de gummie sporen op de brug zien staan dus dan zat ik zeker goed })
volgende zondag als het weer goed is zal ik ook van de partij zijn
kunne we ff gezellig kennis maken :9
en kan ik die wacko's van het MF is bezig zien :P

Glimrandje links ook wel denk ik....
Ik stel voor om dan pas naderhand te gaan shoppen.... :9
Dit om te voorkomen dat je ook nog wat glimsel van je kuip rijdt. O-)
 
:^

Bij de carpoolplaats was idd. niet veel te doen. Volgende keer toch maar daarheen? Ja, er zullen zeker ook mensen op de brug blijven staa maar ja, dan hou je die sores he.

Die R1 op slicks was wel grappig ja. Wat sommige mensen al niet prakezeren.. :? :?



Carpoolen.... :9

Ennuh slicks op de openbare weg :? worden die dingen daar ooit 100 graden dan |(
 
Glimrandje links ook wel denk ik....
Ik stel voor om dan pas naderhand te gaan shoppen.... :9
Dit om te voorkomen dat je ook nog wat glimsel van je kuip rijdt. O-)

t'is te hopen he dak links de glim ook weg krijg
en van da shoppe
da speelt geene rol dat da ervoor was

hihi nu heb ik al 2 dingen dak kan combineren als ik na tilburg rij
ff shoppe en ff naar de Baars of eerst na de Baars en dan shoppe
das zoals het uitkomt he ;)
 
Die is er al, maar Voske was zo slim om meteen maar heel dat bandje als WMV te maken.
Hij moet het nog ff over doen en dan alleen het stuk van afgelopen zondag.
Het ziet er best leuk uit.

Maussie.....best goed gedaan voor een beginneling.... ;)
Kdoet mn best ... volgende keer weer, en beter :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan