Volgend weekend 22 maart weer naar de Baars????

Hallej Voske, ut ligt warschenlijk gewon aon mennne Peejseej maaruh ik kreg bij het afspelen van tfilmke allin mar pers meej geel en gruun beeld (en n muziekske)! Weh vur n koodek heb ik vur t flimke nodig, witte gij deh?

Goan wuh hier nah Tilburgs proaten :?
 
As ik dees allemaol lees mis ik ut wel een bietje '(
Heb ginne motor mir...
Misschien de'k wel aachterop gao bij d'n Huub a.s. zondag,
mar des eigelik ok nix he...

;)
 
dees fillumku is allemoal wel lachuh moar mennun meediapleejer speult em nie eg lekkur aaf.
nou hai ik toch al wel de leste nuwe gedaawnlood?

wes de nou?
 
Misschien de'k wel aachterop gao bij d'n Huub a.s. zondag,
mar des eigelik ok nix he...

;)
full



De snap ik as ge gewend bent om lekker zelluf over de Baars te gummen meej oewe NC30 :] ......... ;(
 
Laatst bewerkt:
Nee Bram, Mauske heeft het meeste alleen mij, Voske en Mr. Wheelies gevolgd.
Volgende keer zal ik zelf eens filmen en dan probeer ik zoveel mogelijk mensen erop te zetten!!!!

Komt goed Bram!
 
als ik klaar ben met stage lopen zal ik er wel wa vaker door de week heen gaan.

"oftopic" rene er waren vanavond wa luitjes op de openavond uit de "maai" misschien ken je die wel: koert (car vieuw) en judith?
 
Nee Bram, Mauske heeft het meeste alleen mij, Voske en Mr. Wheelies gevolgd.
Volgende keer zal ik zelf eens filmen en dan probeer ik zoveel mogelijk mensen erop te zetten!!!!

Komt goed Bram!
Volgende keer zal Maus proberen niet te bibberen en in ieder geval zorgen dat ze meer mensen dan alleen jullie 3tjes filmt ... mag ik dan nog n keer cameravrouw wezen *D Vond t namelijk wel n erg leuke bezigheid (stiekem) ... En ik heb toch geen motor om rondjes mee te rijden dus ist ook nog ns n nuttige tijdsbesteding terwijl de rest door de bocht zoeft :]
 
Volgende keer zal Maus proberen niet te bibberen en in ieder geval zorgen dat ze meer mensen dan alleen jullie 3tjes filmt ... mag ik dan nog n keer cameravrouw wezen *D Vond t namelijk wel n erg leuke bezigheid (stiekem) ... En ik heb toch geen motor om rondjes mee te rijden dus ist ook nog ns n nuttige tijdsbesteding terwijl de rest door de bocht zoeft :]


Nou Mauske, ik heb mezelluf net maarliefst 5x voorbij zien komen..... :9
Waarvan 2x vol in beeld in de bocht, 1x inhalend en al (en de meej men snelheid)
Gij bent geweldig....! :}



(Ook al waarde gij men himmel nie aant filleme, toch bedankt)
 
Laatst bewerkt:
Nou Mauske, ik heb mezelluf net maarliefst 5x voorbij zien komen..... :9
Waarvan 2x vol in beeld in de bocht, 1x inhalend en al (en de meej men snelheid)
Gij bent geweldig....! :}



(Ook al waarde gij men himmel nie aant filleme, toch bedankt)

Wil jij mij niet meer binnendoor inhalen.......hahaha...dat was jij toch met die wit/rode Gixxer?
 
Nou Mauske, ik heb mezelluf net maarliefst 5x voorbij zien komen..... :9
Waarvan 2x vol in beeld in de bocht, 1x inhalend en al (en de meej men snelheid)
Gij bent geweldig....! :}

(Ook al waarde gij men himmel nie aant filleme, toch bedankt)
Woei .... *D .... Mooi zo! Als je nou de volgende keer ff hallo komt zeggen tegen Maus dan weet Maus ook wie Huubke is en is ze zich er de volgende keer vast en zeker bewust van het feit dat ze Huubke ook filmt :) Bovendien kan ze dan (nog beter) haar best doen het een en ander zo 'mooi' mogelijk vast te leggen. 8-) When will Maus meet Huubke :? :)




[me]Maus denkt dat het ook niet zo gek is dat Huubke zo vaak in de filmpjes voorbij komt als Huubke niks anders doet dan de hele middag continu rondjes rijden ... Mauske denkt dat Huubkes rechter zijkantje van zijn banden inmiddels niet bijna net zo kaal zijn als Mauskes opa zijn hoofd was :X [/me]




Op donderdag 27 maart 2003 07:32 schreef ZXRené het volgende:Wil jij mij niet meer binnendoor inhalen.......hahaha...dat was jij toch met die wit/rode Gixxer?
Ohho ... das dan wel weer foei hoor van Huubke :+
 
Op donderdag 27 maart 2003 08:49 schreef CandyLightningMaus het volgende:When will Maus meet Huubke :? :)

[me]Maus denkt dat het ook niet zo gek is dat Huubke zo vaak in de filmpjes voorbij komt als Huubke niks anders doet dan de hele middag continu rondjes rijden ... Mauske denkt dat Huubkes rechter zijkantje van zijn banden inmiddels niet bijna net zo kaal zijn als Mauskes opa zijn hoofd was :X [/me]Ohho ... das dan wel weer foei hoor van Huubke :+

Tjah dr staan al genoeg mensen te kijken he... :( :+
En als wij dan niet rijden hebben de dagjesmensen nix meer te zien. 8-)

ik sla geregeld af richting Eindhoven om ook de linkerkant ook wat te laten slijten... :9

ennuh rechts inhalen zou ik noooooooooooooit doen. O-)


Bij goed weer kom ik zondag wel ff goeiendag zeggen tegen Maus. :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan