Volgende jaar wil ik een KLX650r

Ik ben er vroeg bij ja. :)

Ze zijn schaars, zeker van een recente leeftijd. Ik kan zelfs niet achterhalen met zekerheid tot welk jaar ze zijn gemaakt. Ik vermoed 2002, hoewel Kawasaki Northside in Australie spreekt over een 2003 model.

Dus als je je KLX volgend jaar kwijt wil of er één weet, laat dan ajb wat horen

De C is geen optie want dan kan ik net zo goed op m'n KLR blijven rijden, ja de C is wel beter voor terrein dan de KLR maar wil ik een echte stap maken dan is dus de R de beste keus

Een Honda XR650 is voorlopig nog te duur voor moi..
 

Chevy454

MF veteraan
6 jul 2002
2.814
0
België
www.chevy454.net
KLX650R? Is niet e-start zoals jouw KLR600, moet je geen sla benen hebben ;)
Ik dacht dat de modellen van de jaren 95 en 96 geen ventilator bij de radiateur hebben dus die moet je even zelf erop knutselen.
 
KLX650R? Is niet e-start zoals jouw KLR600, moet je geen sla benen hebben ;)
Ik dacht dat de modellen van de jaren 95 en 96 geen ventilator bij de radiateur hebben dus die moet je even zelf erop knutselen.
He kerel!

De KLX is één van de makkelijkst aan te trappen 'Thumper', makkelijker dan de KLR. Gelukkig maar ! :)

Het voordeel van het veel lagere gewicht en de aanzienlijk betere vering doet het nadeel van trappen teniet in mijn ogen. De KLR blijft erbij voor de langere ritjes natuurlijk :)

Ik hoop een model van rond 2000 te kunnen vinden, technisch is er daarna nauwelijks veranderd...maar ze zijn echt zeldzaam :(
 

poema

Die hard MF'er
16 mrt 2003
447
0
Den haag
Als ik jouw was zal ik het toch over de grens zoeken. Off road motoren die en niet te duur en in goede staat zijn, zijn idd zeer zeldzaam in NL