volgende uitstapje

tonijn

Die hard MF'er
14 okt 2004
529
0
Heemskerk
heren,misschien dames, tuonisten,zijn er gegadigden voor een uitstapje naar de fighterama beurs in duitsland van 5 t/m 7 november,zie www.fighterama.de,of een uitstapje naar de street or track in utrecht op 20 + 21 november, zie de laatste kicxstart voor meer info.
btw pilliam mbt de roosters voor de radiators,kan jij mij meer info verschaffen,kleur en montage???
ik zie de reakties wel verschijnen
oj zijn er al ideeen om volgend jaar naar italie te gaan ,je kan er niet vroeg genoeg aan denken denk ik maar zo,heb je tenminste iets om de lange herfst en winter avonden mee door te komen!!
 
Zozo, die Tonijn heeft er zin an...

Maar eh.. Waarom was je er zondag de 24ste niet bij dan???

Zie nog maar eeens zo'n mooie dag aan het einde van het seizoen te vinden.

Italië??? Da's misschien ook wel eens leuk... Plan maar! :]
 
t was niet de bedoeling dat dit een nieuwe topic zou worden, ff verkeerde knopje te pakken. dit moest eigenlijk in het Tuono Eigenaren topic |(
 
hoi newking,weekend voor afgelopen weekend al naar luxemburg geweest,zie mijn verslagje,ja en dan afgelopen weekend naar zo'n vakantiehuisjescentrum in limburg geweest,ook leuk maar dan anders,wel super weer daar in limburg.
ik zie de reakties wel mbt animo voor de beurzen,italie volgend jaar staat al 2 jaar op het program,met de auto en aanhanger naar oostenrijk of zwitserland ,daarvandaan de bergen in en dan 4 of 5 dagen later weer terug om met de auto de terugreis over de saaie autobaan te maken (geen vierkante banden)
het is er voor mij niet van gekomen,maar nu met zo'n italiaanse schone in het bezit is het een reden des te meer om daar naar toe te gaan.
groeten.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan