Volgende week ophalen….

Hans6274

Die hard MF'er
26 sep 2021
336
206
Heuvelland
Voor de een lelijk, voor de ander redelijk, voor een derde helemaal goed. Ik hoor bij de tweede categorie maar ga het proberen…
 

Bijlagen

  • 74554891-39B5-41DD-988B-DCAB96E98088.png
    74554891-39B5-41DD-988B-DCAB96E98088.png
    835,3 KB · Weergaven: 161
Voor de een lelijk, voor de ander redelijk, voor een derde helemaal goed. Ik hoor bij de tweede categorie maar ga het proberen…
Heb in een ver verleden ook een BMW K 1 met zijspan gehad , na motorproblemen in Oostenrijk het span toch van de hand gedaan ..

PS , het meisje op de foto is mijn dochter , is er nu 30 ....
 

Bijlagen

  • Kopie van Scannen0003.jpg
    Kopie van Scannen0003.jpg
    175,5 KB · Weergaven: 80
  • Scannen0005.jpg
    Scannen0005.jpg
    157,4 KB · Weergaven: 80
Laatst bewerkt:
Voor de een lelijk, voor de ander redelijk, voor een derde helemaal goed. Ik hoor bij de tweede categorie maar ga het proberen…
Ik zal mijn ervaringen hier delen. Mijn enige twijfel was dat de motor aan de lage kant is. Als dat echt een probleem is heeft iemand wellicht een oplossing of een dikke beurs om hem weer van mij over te nemen 🤣
 
Ik zal mijn ervaringen hier delen. Mijn enige twijfel was dat de motor aan de lage kant is. Als dat echt een probleem is heeft iemand wellicht een oplossing of een dikke beurs om hem weer van mij over te nemen 🤣
Waarom zou die aan de lage kant zijn? Voor jouw, om op te zitten? Of voor grondspeling?
 
Nee, een K1 heeft een vrij laag zadel waardoor je kniehoek vrij scherp is.
Dat kan best oncomfortabel zijn op lange ritten.
 
De K1 op de foto van Bert heeft trouwens geen origineel zadel, dat lijkt een gewoon K100 zadel, dat zit wel 3 of 4 cm hoger.
 
Op de foto van Hans lijkt wel een K1 zadel. Het heeft in ieder geval de kleurtjes en een kuil. Maar ook dat is simpel op te lossen met wat meer vulling en een nieuw dekje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan