Volgende week ophalen….

Het is een K1 zadel maar K100 achterlichtpartij. Daarom ziet het een beetje apart uit. K1 kont is er wel bij.
 

Bijlagen

  • 06D2775E-3F5B-4BE2-8BD2-3E704D279CB9.jpeg
    06D2775E-3F5B-4BE2-8BD2-3E704D279CB9.jpeg
    408 KB · Weergaven: 47
  • 9F4C3264-4E99-4012-958F-5F4AFF25EAC5.jpeg
    9F4C3264-4E99-4012-958F-5F4AFF25EAC5.jpeg
    268 KB · Weergaven: 47
  • B4924344-914B-44DE-839B-514192473E56.jpeg
    B4924344-914B-44DE-839B-514192473E56.jpeg
    278,4 KB · Weergaven: 44
Eerste kilometers gemaakt.
iets pittiger dan een Laverda 750 met Dnepr bak 😎 en voor mij rijdt dit als op rails….
Maar de kniehoek is erg krap, misschien wel te krap voor een 60+er. 😭
komende weken maar wat meer km‘s maken en dan beslissen of ze blijft of toch weer verdergaat.
 
Mooi! Die kniehoek is waarschijnlijk wel op te lossen met een iets hoger zadel. Ik weet niet of de K1 ook aparte voetsteunen heeft. Dan kan je ook nog wisselen met de voetsteunen van een gewone K100 of K75. Het is net Lego, en niet alleen de kleurtjes.
 
Kniehoeken zijn inderdaad heel makkelijk mee rommelen, voetsteunen naar bebeden en naar voren, zadel omhoog.. Mogelijkheden zat
 
Eerste kilometers gemaakt.
iets pittiger dan een Laverda 750 met Dnepr bak 😎 en voor mij rijdt dit als op rails….
Maar de kniehoek is erg krap, misschien wel te krap voor een 60+er. 😭
komende weken maar wat meer km‘s maken en dan beslissen of ze blijft of toch weer verdergaat.
Degene die mijn R1100S span kocht was nogal een flinke jongen (ik ben maar een kort mannetje) en had ook problemen met zijn kniehoek.
Daar waren een soort ombouwsets voor te krijgen om de voetsteunen naar beneden te krijgen.
 
Ik heb op mijn RS ook de voetsteunen omlaag gezet. Een aluminium plaat er achter en de bovenste bout van de schetsplaat in het onderste gat. Dat kan met een K1 ook.
 
Bij een 1100 S was het gemakkelijk. daar kun je een stevige strip metaal pakken, paar gaten erin en de originele plaats gewoon verlengen. Langer stiftje in het schakelsetje en het werkt. Bij een K1 weet ik het niet. Bij een K100 span is de schetsplaat van de voetsteunen relatief gemakkelijk te verlagen als dat dezelfde bevestiging heeft ? (editL: als ik google op K1 plaatjes dan lijkt het een grote schetsplaat te zijn waar o.a. de steunen op zitten. zal iets lastiger zijn die te verlagen maar er zijn vast en zekers verlagers te vinden als je een beetje zoekt.

 
Als je plaatjes ziet van de K1 rechterkant lijkt de schetsplaat helemaal door te lopen tot achteraan de motor. Dat kan ik me niet herinneren van mijn K100RS. Maar met wat googlen ziet het er niet heel anders uit inderdaad. De steuntjes zitten niet aan de bak vast maar aan een schetsplaat die tegen frame en bak zit lijkt het. Het MV linkje zou moeten werken voor beide modellen
 
Kogel eergisteren door de kerk, gisteren aangeboden en vandaag opgehaald door de nieuwe eigenaresse Die een kleine 30 cm korter is dan ik ben.
Liefhebster, samen met man, van BMW en vooral K1.
Deze past mooi tussen de verzameling, naast het K1100 span…
 
Dit is zelfs voor @bert111 behoorlijk snel. :P

Ik snap totaal niet waarom je een voertuig zo weinig tijd geeft, maar ik hoop dat de nieuwe eigenaar er wel blij mee is.
Ik had dat ook al een soort van gezegd tegen de man waar ik van gekocht heb. De kniehoek, ook gemeten met een evt verlagingsset van MV was me veel te krap. Dat realiseerde ik me vooraf te weinig (hoopte dat het mee zou vallen) en dus gewoon weer in de verkoop. En nu weer op zoek naar een ander span.
 
Terug
Bovenaan Onderaan