Volgens het OM mag dit ook niet !

Shadow_Smile

Rookie
23 okt 2004
19
0
Rotterdam
Ben gister gefitst van de voorkant O-)

en ben voor de gein eens gaan opzoeken wat boetes nou werkelijk kosten.

Lang leve justitie !!!

je kan dus op de site van het OM kijken wat een boete kost.

Het schema rechts is de selectie waar ik uit heb gekozen, en links staan een aantal vergrijpen waarvoor je dan een boete kan krijgen.

Dit staat er dus bij de motor !!! :bla: :bla: :bla:


OM%20boete%20pagina%20voor%20de%20motor.jpg


Alsof je met 60 km/h de snelweg op durft ?!?!?!?! |(

 
Ben gister gefitst van de voorkant O-)

en ben voor de gein eens gaan opzoeken wat boetes nou werkelijk kosten.

Lang leve justitie !!!

je kan dus op de site van het OM kijken wat een boete kost.

Het schema rechts is de selectie waar ik uit heb gekozen, en links staan een aantal vergrijpen waarvoor je dan een boete kan krijgen.

Dit staat er dus bij de motor !!! :bla: :bla: :bla:


(Afbeelding)

Alsof je met 60 km/h de snelweg op durft ?!?!?!?! |(

Hallo wakker worden. :Z Er moet voor alles een sanctie zijn, ook voor de zaken die JIJ niet durft of voor onmogelijk acht.
 
duh.. dit soort vergrijpen krijg je al te zien tijdens je eerste theorielessen.. :? tijd om te gaan lessen!!! |(
 
Alsof je met 60 km/h de snelweg op durft ?!?!?!?! |(

die 60 gaat over de constructiesnelheid ;)
En daarbij lijkt 60 voor jou langzaam, maar je komt vaak genoeg fossielen tegen die met 60 op de rechterbaan voortsukkelen, neus tegen het raam omdat ze niks zien :X
 
gister ook geflitst van voren (op de weg tussen hollandse rading en hilversum voorbij de laatste rotonde). Daar mag je, en dat reed ik ook, 80 km/u. Want even verderop ben je pas binnen de bebouwde kom maar toch nog geflitst. Gek maar gelukkig geen consequenties.
 
die 60 gaat over de constructiesnelheid ;)
En daarbij lijkt 60 voor jou langzaam, maar je komt vaak genoeg fossielen tegen die met 60 op de rechterbaan voortsukkelen, neus tegen het raam omdat ze niks zien :X

.............iedereen kent ze :+ (om het af te maken),.....met hoed op. :Z
 
gister ook geflitst van voren (op de weg tussen hollandse rading en hilversum voorbij de laatste rotonde). Daar mag je, en dat reed ik ook, 80 km/u. Want even verderop ben je pas binnen de bebouwde kom maar toch nog geflitst. Gek maar gelukkig geen consequenties.

ja is idd een vreemde revaring, geflitst worden, en dan geen consequenties.
 
Volgens mij hebben een aantal BMW's iig een achteruit...ook solo's...

Maar je mag niet stilstaan op de vluchtstrook??? staat niet bij dat het wel met pech mag/moet...als ze dan toch dingen opnoemen die je toch nooit doet e.d. B|
 
Ik zie ook weer verbod op 'stilstaan' er tussen, lang leve de oplossing van files.

Maar lucratiever is de diensten parkeerbeheer, Wielklem&Co enz. op de snelwegen het nietstilstaanbeleid laten uitvoeren. --> Geen files meer :? of anderszijds meer inkomsten dan trajectcontroles, geLASER langs de snelweg etc. O-)
 
Volgens mij hebben een aantal BMW's iig een achteruit...ook solo's...

Maar je mag niet stilstaan op de vluchtstrook??? staat niet bij dat het wel met pech mag/moet...als ze dan toch dingen opnoemen die je toch nooit doet e.d. B|
De K1200LT heeft idd een elektrische achteruitrijhulp. Mocht ik een boete krijgen voor het gebruik hiervan, dan zal ik 'm direct doorsturen naar BMW :+
 
hmmmm, Minimum snelheid op auto(snel)wegen zijn er niet meer.
Daarentegen zijn er wel minimum eisen aan de voertuigen gesteld die daar op willen.....
 
die 60 gaat over de constructiesnelheid ;)
En daarbij lijkt 60 voor jou langzaam, maar je komt vaak genoeg fossielen tegen die met 60 op de rechterbaan voortsukkelen, neus tegen het raam omdat ze niks zien :X
:^ was er laatst niet een berichtje in het nieuws dat een of andere dronken mongool met z'n 45km/u blik een dodelijk ongeluk heeft veroorzaakt op de snelweg en daarna gewoon doorgereden is over de snelweg!

Zulke mensen moeten ze gewoon direct opknopen, of dat 45km/u blik als pakketje terug met de bestuurder daarin!
 
Terug
Bovenaan Onderaan