volgens mij is er iets fout gegaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sloopkogel

MF veteraan
In memoriam
20 jan 2004
140.994
102.679
Maassluis
Om een lang verhaal kort... Mezelf aan gemeld. Geboorte datum klopt niet. Ik ben in eens 21 jaar jonger. Alles overnieuw gedaan, lukt niet. Alle verhalen die ik geschreven heb zie ik niet meer terug.Bart Cordia (de Sloopkogel) geb. 26/04/1949 Ik heb een gele VMax en al 8 jaar lid van de VMaxClubHolland. Br. B8
 
Welkom.

En dat van je geboorte datum klopt, is een bug in de software, elke datum ouder dan 1-1-1970 wordt automatisch teruggezet naar 1-1-1970.
 
Welkom.

En dat van je geboorte datum klopt, is een bug in de software, elke datum ouder dan 1-1-1970 wordt automatisch teruggezet naar 1-1-1970.
Ook heb ik een regel onder mijn verhaal geZ die staat nu in de plaats van mijn avantar die ik ook niet zie. de regel is niet af wat ik heb geschreven "Het is kouder dan buiten"! bedankt MIKE
 
Ook heb ik een regel onder mijn verhaal geZ die staat nu in de plaats van mijn avantar die ik ook niet zie. de regel is niet af wat ik heb geschreven "Het is kouder dan buiten"! bedankt MIKE
Er is idd iets mis gegaan. Er staat nl. dat je BeroepsMilitair B.D. bent.
OK. Maar volgens mij kun je dan nog hooguit GepensioneerdMilitair, HobbyMilitair, LatentMilitair of GestoptMilitair zijn.
Ja, of gewoon gepensioneerd natuurlijk, da kan ook nog

Welkom Trouwens
 
Er is idd iets mis gegaan. Er staat nl. dat je BeroepsMilitair B.D. bent.
OK. Maar volgens mij kun je dan nog hooguit GepensioneerdMilitair, HobbyMilitair, LatentMilitair of GestoptMilitair zijn.
Ja, of gewoon gepensioneerd natuurlijk, da kan ook nog

Welkom Trouwens
Hooi Appie. Dank je. Je hebt gelijk hoor, ik ben gepensioneerd en nu doe ik mijn hobby als beroep: Kunstschilder. Leuke site trouwens. B8
 
Hooi Appie. Dank je. Je hebt gelijk hoor, ik ben gepensioneerd en nu doe ik mijn hobby als beroep: Kunstschilder. Leuke site trouwens. B8
Ah, ok. En in wat voor richting moet ik je (voorzichtig) plaatsen als schilder? Of doe je – bijvoorbeeld – meer portretwerk, of laat je je liever – en terecht – niet in een schilderesk kadertje plaatsen?
Lijkt me leuker als zo wat van je af militairen trouwens.
 
Ook heb ik een regel onder mijn verhaal geZ die staat nu in de plaats van mijn avantar die ik ook niet zie. de regel is niet af wat ik heb geschreven "Het is kouder dan buiten"! bedankt MIKE
Om een avatar te plaatsen, hier is de uitleg: Hoe krijg ik zo'n icoontje? Een uitleg.
Wat je ondertitel betreft, die zal beperkt zijn tot een max aantal karakters, als je die overschrijft worden de karakters die je teveel ingegeven hebt gewoon gewist.
Maar je kan ook nog je signature gebruiken daar kan je max. 255 karakters gebruiken.
 
Ah, ok. En in wat voor richting moet ik je (voorzichtig) plaatsen als schilder? Of doe je – bijvoorbeeld – meer portretwerk, of laat je je liever – en terecht – niet in een schilderesk kadertje plaatsen?
Lijkt me leuker als zo wat van je af militairen trouwens.
Ha Appie. (Dat wel natuurlijk!) Ik wil je wel een paar foto's mailen van mijn werk.
Je mag het een beetje vergelijken met het werk van Karel Willink. (dit zijn de woorden van de Pers) Wil je wat zien? Mail me. B8
 
Laatst bewerkt:
militairen aan het schilderen daar is toch een liedje over???

i see a red door and i want to paint it black

een beetje dat werk sloopkogel ;)
 
militairen aan het schilderen daar is toch een liedje over???

i see a red door and i want to paint it black
een beetje dat werk sloopkogel ;)
Nah, als het daadwerkelijk vergeleken kan worden met Carel Willink dan zou moet het wel iets meer grotesk of chaotisch moeten zijn dan dat.
 
Welkom.

En dat van je geboorte datum klopt, is een bug in de software, elke datum ouder dan 1-1-1970 wordt automatisch teruggezet naar 1-1-1970.
Was het in het echt ook maar zo. Dan ben ik in eens maar 6 jaar ouder als mijn dochter *D B8
 
Op deze site wel ja :? B8

Je snapt em niet hè? ;)

Kijk, we hadden het over de bug in de software waardoor je werkelijke geboortedatum niet blijft staan, omdat ie van voor 1970 is. Je merkte zelf op dat je in dat geval slechts 6 jaar ouder was als je dochter. In dat geval zou je er dus vroeg bij geweest zijn.... :)
 
Hier is een schilderij van mijn hand O-)
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan