Volgens motor agent te langzaam op de PPP

Volgens mij geldt daar een max van 100.
Mijn broer reed 70-80, aangezien ze je bij 100 kunnen bekeuren wegens gevaarlijk weg gedrag (artikel 5).
Dit artikel is erg vaag en doet het ook goed tegen wheelies, stoppies e.d.

Het zogenaamde "kapstok-artikel" je kan er alles aan ophangen. Maw ze kunnen je altijd wel ergens op pakken :r

gR1d
 
Ik zal wel een dombo zijn, maar what de hell is PPP? Pedofielen ParkeerPlaats? Ik weet het niet, maar zo te lezen ken je daar leuk rijden, dus ik wil het graag weten.

Hier is PPP })
full
 
Op zich vind ik het wel meevallen... enige mooie is die fraaie bocht naar links...

Zijn er geen mooiere stukken in nederland?
 
Heel simpel, het is het enige in de buurt waar je ook effe voor een uurtje heen kan.
En je komt altijd een paar bekende tegen.

Maar de rechter bocht omhoog is ook leuk, je moet alleen niet te bang voor vangrailsen zijn.
 
En niet bang zijn voor pionnen en borden enz enz want ik ben er net van terug en ze hebben de rechterbocht de rechterbaan geheel afgesloten maar de bocht is nog steeds te doen :) :) (heb er net 25 rondjes gereden , je moet toch wat)alleen inderdaad nie voor die dingen bang zijn !!!
 
[me]Skoezie gaat deze zomer maar eens even een tochtje maken langs alle bekende klaverbladen ed...
[/me]


Eens zien waar iedereen het altijd over heeft
 
Terug
Bovenaan Onderaan