Volgers

Wat er gebeurd als je iemand volgt:
  • De gebruiker die wordt gevolgd, krijgt een notificatie dat iemand hen heeft gevolgd.
  • De gebruiker die wordt gevolgd, ziet zijn volger in zijn profiel.
  • De volger ziet de gebruiker die hij volgt nu in de huidige bezoekers lijst en in zijn profiel en in de lijst Gebruikers die je volgt
  • Activiteit van de gebruiker die wordt gevolgd verschijnt in de lijst Jouw newsfeed van de volger.
 
Achtervolgingswaanzin... :+

Ik vroeg mij slechts af waarom veel mensen vaak heeeel snel op mijn berichten reageren, maar dat zijn dus geeneens volgers...
Zit denk 1 actief lid tussen, Niewaar @RR.?





B| B| B|
Bekijk bijlage 1448995
Ik wist niet eens dat het bestond,. Zal wel per ongeluk zijn gegaan, ik gebruik meestal mijn telefoon met slechte wifi op zee.
Edit: je stond er niet eens bij?
 
Wat er gebeurd als je iemand volgt:
  • De gebruiker die wordt gevolgd, krijgt een notificatie dat iemand hen heeft gevolgd.
  • De gebruiker die wordt gevolgd, ziet zijn volger in zijn profiel.
  • De volger ziet de gebruiker die hij volgt nu in de huidige bezoekers lijst en in zijn profiel en in de lijst Gebruikers die je volgt
  • Activiteit van de gebruiker die wordt gevolgd verschijnt in de lijst Jouw newsfeed van de volger.
Ik heb toch nog geen enkele melding van volgen gekregen?
Niet dat ik dat nodig heb, maar ter info.
 
Ik snap dat hele volg gebeuren ook niet ,er zou ook een mogelijkheid dat je weigert om volgers te krijgen , rare toestand een volger |(
 
😀

Lijkt mij logisch dat je ze kan ' ontvrienden' 😁
Maar ok, ik snap wel dat er gevolgd wordt... Zo ook de chef 🙄
 
Terug
Bovenaan Onderaan