Volgers

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.560
113.009
Rèswèk
Is het mogelijk om te zien wie je volgers zijn? Geheim is het niet want zodra iemand begint met vilgen krijg je een melding... :W @MeanBlueMan ;)
 
Oh wauw, ik zit ook hoog in de boom. Kan de volgers gewoon zien (rijtje avatars onderaan de "over mij" pagina)
 
Achtervolgingswaanzin... :+

Ik vroeg mij slechts af waarom veel mensen vaak heeeel snel op mijn berichten reageren, maar dat zijn dus geeneens volgers...
Zit denk 1 actief lid tussen, Niewaar @RR.?





B| B| B|
B.jpg
 
Oh, Dakkert... Maar die is zo vaak gebannen...
 
Achtervolgingswaanzin... :+

Ik vroeg mij slechts af waarom veel mensen vaak heeeel snel op mijn berichten reageren, maar dat zijn dus geeneens volgers...
Zit denk 1 actief lid tussen, Niewaar @RR.?





B| B| B|
Bekijk bijlage 1448995

Ik heb geen idee of je dan sneller op iemand kunt reageren ?

Volgens mij is het gewoon een ego-dingetje.... kijk 's hoeveel mensen mij interessant vinden !!
 
nee ik zat verkeerd te poken, nu heb ik ze ook gevonden
 
Ik kan me voorstellen dat er interessante personen zijn met daadwerkelijk nuttige bijdragen, tsja, die zou je wel eens kunnen gaan volgen.
Noem het een statement maar dat is waarschijnlijk ook waarom ik niemand volg :+
 
Ik veronderstel van wel.


Maar ik bedoel...de reden dat het 'volgen' bestaat in de huidige software.
Ik heb eigenlijk geen idee wat je eraan hebt :+
Wel in de vorige software? Want met het ouwe forum kon ik redelijk lezen en schrijven, maar geen idee wat je toen kon doen met volgen. :?
En ik zie bij mezelf wel een paar volgers die zo te zien nog nooit online zijn geweest met de nieuwe sw.
 
Ik kan me voorstellen dat er interessante personen zijn met daadwerkelijk nuttige bijdragen, tsja, die zou je wel eens kunnen gaan volgen.
Noem het een statement maar dat is waarschijnlijk ook waarom ik niemand volg :+

Betwijfel het, al is "nuttig" relatief. Dit gezien ik blijkbaar meer als 120 volgers heb?
 
Terug
Bovenaan Onderaan