Volledig Alpinestars outfit te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

memento_mori

Die hard MF'er
16 aug 2006
434
194
Italie
Te koop wegens het beëindigen van hobby:

- Alpinestars GP Plus handschoenen maat L *VERKOCHT*
- Alpinestars SMX laarzen maat 43 (vallen klein, heb schoenmaat 42) *VERKOCHT*
- Alpinestars combi overall maat 52 (ben zelf 178 bij 75kg) *VERKOCHT*

In overleg als combinatie te koop met bovenstaande artikelen;

- Shoei XR-1000 maat M (57-58cm) met donker vizier incl. pinlock/standaard vizier en helmzak *VERKOCHT*
- Alpinestars backprotector *VERKOCHT*

Spullen zijn te bezichtigen en passen in Vlissingen. Spullen zijn in nette staat, helm is als nieuw zowel de binnen als de buitenkant.

Hieronder een foto van de totale set;

ftle85.jpg


Alles in 1 kopen heeft mijn voorkeur, dan ben je tevens voorzien van een volledig outfit om zo mee op te stappen. Voor verdere specifieke foto's, let me know, dan maak ik ze even.

Prijs is in overleg, ik ben de moeilijkste niet en in geval van aankoop van meerdere artikelen of alles kan ik wel wat met de prijs doen.

Bijzonderheden;

- Jasje heeft 1 losse naad in de kraag, dit is enkel het elastisch gedeelte, een handige dochter/moeder/oma kan dit zo naaien. Foto's op aanvraag.
- Kneesliders zijn niet maagdelijk meer
 
Laatst bewerkt:
Voor alles? Of stuur even een PM of mail (ajhoogesteger apenstaartje gmail punt com) met welke onderdelen je zou willen hebben. :)
 
Valt je pak erg ruim bij jouw gewicht? En wat is je richtprijs voor alles of enkel het pak? Heb zelf nog goede laarzen namelijk...
 
Woon je nog steeds in Middelburg Bright?

Anders kan je 's avonds altijd even langskomen om te passen. Ik wissel een beetje qua gewicht tussen de 70 en 80 kilo. Ligt er aan hoeveel ik eet en train. :)

Zeker icm backprotector zit hij bij mij perfect. Ligt een beetje aan hoe breed/smal je bent natuurlijk. Je kan hem altijd even passen, kan je hem gelijk irl zien en de prijs komen we wel uit in overleg en zoniet, weet je in ieder geval de pasvorm van Alpinestars. ;)

Indien je alles zou willen overnemen, kan je de rest ook gelijk passen.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil voor een schappelijke prijs de laarzen wel hebben.

Ik wacht nog even met losse verkoop. Mocht ik alles in 1 kunnen verkopen is dit een stuk praktischer, ook voor een eventuele koper. Maar je naam staat genoteerd als optie. :)

Eerst even inventariseren aan de hand van de reactie die hopelijk nog komen gaan.
 
Ik woon ondertussen in Breda maar ben regelmatig in Middelburg. Evt kan ik vanavond of anders donderdagavond langs komen. Donderdagavond zou dan wel pas laat op de avond zijn (denk aan 22.00uur ongeveer).

Indien die twee dagen niet kunnen dan wordt het volgende week.
 
bel me even voor 2 uur of anders mail ik je rond 6uur het adres. Vanavond is geen probleem namelijk.
 
Laatst bewerkt:
Pak, handschoenen en backprotector gereserveerd voor Bright onder voorbehoud.

Laarzen laat ik je zsm weten. Wat is naar jouw mening een schappelijke prijs?
 
ik heb wel interesse in je helm. zou je me daar een richtprijs voor kunnen pm'en

*edit* en heb je misschien een duidelijkere foto van je helm?
gr mark
 
Laatst bewerkt:
Pak, handschoenen en backprotector verkocht.

Laarzen en helm zijn gereserveerd! Richtprijs helm is minimaal 250,-.

82ith8o.jpg


2l8aybp.jpg


2 x helm muts (nieuw) 2 x Shoei helmzak en std. vizier zit er bij.
 
Laatst bewerkt:
Graag gedaan man, hoop dat je er veel plezier van hebt. 8-)

Was de film nog uit te houden trouwens? ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan