volledig orginele Honda CB550f Supersport '77

triaatje

MF veteraan
7 nov 2002
7.172
0
oosten des lands....
TK. Een volledig orginele Honda CB 550 four Supersport.

full


De motor is een plaatjes, bezit nog alle orginele details. Niks overgespoten ! Ben de 3e eigenaar...

blok heeft 45.000 gelopen. Heb de kop van het beestje laten reviseren ivm versleten klepgeleiders (euvel van de 550's). kop is gelijk maar geflowd dus beter koppel. Voorzien van nieuwe nokkenasketting, pakkingen etc.

De toleranties bleken bij nameten slechts 0,01 t.o.v. de orginele waarden te zijn verlopen (en da's dus helemaal niks)

Verder :
- orginele tank en kappen izgst
- orgineel onderhoudsboekje en gereedschapsset
- chroomwerk is top ; wielen zijn nog voorzien van mooi verzinkte spaken
- orginele -nieuwe- uitlaatdemper (al lang niet meer geleverd). Bochten perfect
- buddy orgineel in mooie staat, geen scheuren...
- banden hebben er zo'n 2000 km opzitten (Metzeler Perfect)
- spatlapje...
- staalflex voor de betere remkracht ;)
 
Laatst bewerkt:
Echt prachtig! Niet iets wat je zomaar voor Woon werk gaat gebruiken lijkt me, hopelijk vind je een nieuwe liefhebber!

Kick!
 
Echt prachtig! Niet iets wat je zomaar voor Woon werk gaat gebruiken lijkt me, hopelijk vind je een nieuwe liefhebber!

Kick!

Dat is ook hetgeen waar ik mee zit ; heb verder een 350 die net zo hard blinkt en een 400 race-project dat zo mogelijk nog mooier wordt. Drie is na de verbouwing net teveel, maar het gaat me diep aan het hart moet ik zeggen. Hij hoeft overigens niet weg, staat mooi verwarmd en droog in de bijkeuken... 8-)

De motor is prima voor woon-werkverkeer, heeft ook vermogen genoeg, maar het zou eeuwig zonde zijn gezien de staat waarin ie verkeerd -O- . Dus idd. een echte liefhebber is welkom... :Y
 
Mooi ! Mooi ! Mooi ! had ik al gezegd dat ie mooi was ?

Mag ik vragen wat de breedte van het stuur is ? Dus de spiegels niet meegerekend ?
 
joehoee....

kom op mensen...hij mag weg... :)

Mooie orginele 550f supersport maar vooral technisch ook als nieuw....

Heb er voor de liefhebber een orginele cilinderbank NIEUW bij....
 
kom op jongens...itt tot je cbr'etje, je VFR'' etje etc...blijft dit beeske gewoon zijn waarde houden en kun je hem alleen van de afschrijving op je nieuwe fiets al hebben....

Of ben ik nou zo wous en is de prijs te hoog ? Gezien het orginele van de fiets, alles in zeer goede staat, gereviseerde en geflowde kop, nieuwe demper, banden en ketting/tandwielen is het toch echt niet teveel gevraagd...afgezien van het feit dat ze in deze staat toch echt moeilijk te vinden zijn... :?
 
ik vind het ook een mooie fiets (begin die oude fietsen) (ben zelf nu pas 22) steeds meer te warderen ik heb er helaas geen geld voor maar dat neemt niet weg dat deze fiets wel naar een liefhebber moet gaan vind het een onwijs gaat ding en die uitlaat bochten allemaal langs een kant supper gewoon suc6 met de verkoop (en dat ie dan ma snel weg mag gaan na een andere baasje
 
ik vind het ook een mooie fiets (begin die oude fietsen) (ben zelf nu pas 22) steeds meer te warderen ik heb er helaas geen geld voor maar dat neemt niet weg dat deze fiets wel naar een liefhebber moet gaan vind het een onwijs gaat ding en die uitlaat bochten allemaal langs een kant supper gewoon suc6 met de verkoop (en dat ie dan ma snel weg mag gaan na een andere baasje

yep..je hebt er ook drie....

Maar ik ga er niet mee leuren, dus als zich iemand meldt dan hoor ik het wel... ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb in een ander topic gereageerd op een Puig ruitje welke je te koop had, dat was hier.
Nog steeds te koop?
En waar woont het ruitje?
Anders had ik het via PM gedaan, maar die heb je niet aanstaan.
Laat maar even weten.
 
Mooie fiets, ben zelf met een 750 four bezig en zou deze best willen hebben, alleen de restauratiekosten van de K2 lopen behoorlijk op. Als ik nou voorzichtig 1250 biedt ?? Dan heeft ie in elk geval een baasje met liefde voor deze fiets en weet je zeker dat hij in deze topconditie blijft, want origineel blijft ie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan