Volledig verbod op brandstof voertuigen, OOK MOTOREN

  • Onderwerp starter Anoniempje177
  • Startdatum
Als ik op een verjaardag vertel dat je iets niet moet kopen als je het niet kunt betalen kijken ze me aan alsof ik gek ben.
Ach, patser praat van zulke lui….die lui slapen niet rustig met hun leningen/credieten.

Maar ik wacht ook af totdat dingen 10k ofzo kosten, eerst mijn Lexus hybride ‘oprijden’….

Overigens valt me wel op dat in de nieuwbouwwijk ten noorden van Nijmegen het barst van de elektrische auto’s.

en mensen die een Tesla rijden hebben geen 100k van hun spaarrekening gehaald en op tafel ‘gelegd’….
 
Laatst bewerkt:
Wie heeft er nu een teer zieltje dan.. Het is een feitelijke constatering dat jij een arrogant stuk verdriet bent, het is moeilijk daar vriendelijk tegen te blijven.. Maar zou het heel graag in het echt meemaken want ik weet zeker dat je dan lang niet zo'n toffe houding hebt, praatjesmaker.
Onvoorstelbaar he.. Arrogant stuk vreten. Zou graag een soortgelijke conversatie met betrokkene in het echt voeren, ben altijd benieuwd of dit soort mensen in het echt ook zo'n verschrikkelijke houding hebben..
Enne, die arrogante, vergeven houding van je over dat jij de "transitie" hebt gemaakt en je eigenlijk beter voelt dan iedereen die dat niet heeft gedaan moet je helemaal mee kappen. Zum kotzen.:r
Zou het voortaan wel wat vriendelijker kunnen?
Je mag gerust je mening uiten en onderbouwen, maar graag zonder deze kleinerende termen alstublieft.
 
Voordeel is wel dat ze gaan als de brandweer en niet kunt bijhouden….. :+
Yep voor 100km en dan is het einde oefening….
Zou het voortaan wel wat vriendelijker kunnen?
Je mag gerust je mening uiten en onderbouwen, maar graag zonder deze kleinerende termen alstublieft.
Wat wel gezegd moet worden is dat de tegenparty exact hetzelfde doet, en we zijn volwassenen hier. En een topic als deze zet de toon voor de nodige flak. En als iemand niet tegen flinke pushback kan, then they need to grow a pair. Period.

Sorry dat ik af en toe in engels afschiet, het is het gevolg van 15+ jaar internationaal werk… En als je terugkomt kom je erachter dat hollands best wel wat moeilijk kan zijn, hehehe.
 
683EA0CF-D0AE-40BE-A331-0D8839D10482.jpeg
 
Zou het voortaan wel wat vriendelijker kunnen?
Je mag gerust je mening uiten en onderbouwen, maar graag zonder deze kleinerende termen alstublieft.
Ik ben blij dat jij me gaat vertellen wat ik wel en niet mag. Wie wil uitdelen moet ook kunnen ontvangen. It's as simple as that.
Helaas ben ik niet zo welbespraakt als de verheven menschen die de 'transitie' reeds hebben gemaakt.. Waarvoor mijn welgemeende excuses..!
Yep voor 100km en dan is het einde oefening….

Wat wel gezegd moet worden is dat de tegenparty exact hetzelfde doet, en we zijn volwassenen hier. En een topic als deze zet de toon voor de nodige flak. En als iemand niet tegen flinke pushback kan, then they need to grow a pair. Period.

Sorry dat ik af en toe in engels afschiet, het is het gevolg van 15+ jaar internationaal werk… En als je terugkomt kom je erachter dat hollands best wel wat moeilijk kan zijn, hehehe.
Dat dus. Wie de bal kaatst.. In deze tijden wil iedereen graag de waarheid horen die hem of haar het beste ligt, niet de ongezouten echte waarheid. En daar doe ik niet aan mee.
 
Ik ben blij dat jij me gaat vertellen wat ik wel en niet mag. Wie wil uitdelen moet ook kunnen ontvangen. It's as simple as that.
Helaas ben ik niet zo welbespraakt als de verheven menschen die de 'transitie' reeds hebben gemaakt.. Waarvoor mijn welgemeende excuses..!

Dat dus. Wie de bal kaatst.. In deze tijden wil iedereen graag de waarheid horen die hem of haar het beste ligt, niet de ongezouten echte waarheid. En daar doe ik niet aan mee.
tja , ik zeg ook altijd wat ik er van vind en denk en dan is het meestal mis , wat dat betreft is internet hopeloos , je mag alleen maar dingen mooi en goed vinden en je mag alleen maar positief zijn , nou , jammer dan
 
Het verschil is dat de ene het recht voor z'n raap zegt met harde duidelijke woorden, en de ander z'n woordkeuze iets gehaaider uitkiest en op die manier dezelfde boodschap overbrengt en tevens fatsoen veinst.

Doe mij dan maar harde duidelijke woorden..
 
Het verschil is dat de ene het recht voor z'n raap zegt met harde duidelijke woorden, en de ander z'n woordkeuze iets gehaaider uitkiest en op die manier dezelfde boodschap overbrengt en tevens fatsoen veinst.

Doe mij dan maar harde duidelijke woorden..
Precies. En eerlijk, oprecht en direct zijn eigenschappen die je tegenwoordig te weinig ziet maar die in mijn ogen goud waard zijn. Dan weet je wat je aan iemand hebt. Als mensen zich gekrenkt voelen door een oprechte opmerking van iemand moet je misschien een stuk zelfreflectie toepassen ipv lekker makkelijk in de slachtofferrol te kruipen.
 
Ja, allemaal mooi, maar ik reageerde hier op:

Mensen als Hybride zorgen ervoor dat ik zover mogelijk van EV tweewielers uit de buurt blijf, wil niet met zijn soort geassocieerd worden. O-)

Dat is rechtstreeks op de persoon en persoonlijk ben ik het ook vaak niet eens met Hybride en ook niet met de manier waarop hij de grenzen zoekt. Maar ik ken hem ook van andere discussies en hij is geen 'soort', maar gewoon een prima forumlid waar je lekker mee kunt bekvechten, maar dan wel zoals het hoort.
 
Jammer dat overheid geen alternatief brandstof ondersteunt.....

Ik tank al 2 jaar B100 HVO Diesel en kost 1,70 puur voor mijn dieselsysteem en roetfilter. Deze is zo schoon dat ik niet van de overheid korting krijg.....
 
Je bent er wel voor in de wieg gelegd,wat een gedram
Ik vertel uit ervaring, en wat krijg ik over me heen ? Scheldpartijen en op de man spelen. Lees eens terug.

Ik heb dit vaker gezien, bijna niemand weet iets van elektrisch, laat staan dat iemand hier jarenlang ervaring heeft. Maar iedereen heeft een mening en het komt er altijd op neer dat wat de boer niet kent, dat möt ie niet.
Ik probeer daar nog een beetje nuance in te brengen, wie weet leert iemand iets. Of is dat ook hooghartig, dan ben jij ook hooghartig als jij uit jouw ervaring vertelt.

Vertel eens waar ik dram (jouw woorden)
Waarom val je wel mij aan maar niet @ryan-mt10 die hier in meerdere posts gewoon zit te schelden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan