A
Anoniempje931
Guest
- Onderwerp starter
- #1.426
En wat met de mensen die in een flatje wonen zonder eigen oprit en eigen dak?
Tja, daar kan ik weinig zinnigs over zeggen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En wat met de mensen die in een flatje wonen zonder eigen oprit en eigen dak?
Het radioactief afval, ook van Frankrijk wordt hier in Dessel (België) onder de grond gestopt in de kleilagen over vele kilometers. Dus als ik binnenkort ga lichtgeven, weten jullie waarom.Ja laten we het risico dat zoiets een keertje misgaat, oftewel tonnen zeer radioactief materiaal verspreiden over vele duizenden vierkante bewoonde kilometers, gewoon nemen.
Openbare laadpalen die in veel gemeenten kunnen worden aangevraagd. Heeft zo’n flat een eigen parkeerterrein dan zal via de VVE of de verhuurder wat geregeld moeten worden.Tja, daar kan ik weinig zinnigs over zeggen.
Zo werkt het met veel zaken. Ik woon in een regio met PFAS/PFOA vervuiling. Dat was altijd ver beneden de norm, maakt u zich geen zorgen, was de boodschap. We weten nog niet exact wat het in uw lichaam doet, laten we in de tussentijd maar doorgaan met deze stof te lozen. Ja het zou kanker kunnen veroorzaken, maar misschien ook niet.Het radioactief afval, ook van Frankrijk wordt hier in Dessel (België) onder de grond gestopt in de kleilagen over vele kilometers. Dus als ik binnenkort ga lichtgeven, weten jullie waarom.
De site is zeer goed beveiligd met camera’s en prikkeldraad zogezegd om terrorisme te voorkomen. En ja het is zeer veilig en duurzaam en goed voor de bevolking, verteld de brochure. Radioactief afval in de regio
De krant vertelt dan weer anders DPG Media Privacy Gate
m.a.w. ´wij van de (r)overheid weten donders goed dat we onnodig veel risico nemen, (lees: verkeerd bezig zijn) maar geen nood; als u er ziek van word of anderszins schade door lijdt hebben wij de trukendoos paraat om u af te schepen´Zo werkt het met veel zaken. Ik woon in een regio met PFAS/PFOA vervuiling. Dat was altijd ver beneden de norm, maakt u zich geen zorgen, was de boodschap..... We weten nog niet exact wat het in uw lichaam doet, laten we in de tussentijd maar doorgaan met deze stof te lozen.
Wat (geen) geluid van EV's betreft...Ik heb ooit in de uitlaat van een motor een gat geslagen omdat niemand mij hoorde en blind de weg overstak. Dat was pas gevaarlijk!
De impact daarvan moet je niet onderschatten: we hebben dit jaar weer een koele, natte zomer.Ik rij nu een jaar EV motor
Klopt, ieder voordeel heeft zijn nadeelDe impact daarvan moet je niet onderschatten: we hebben dit jaar weer een koele, natte zomer.
'Loud pipes annoys lives'.Naar "loud pipes save lives" is nog niet zolang geleden onderzoek gedaan.... Die spreuk kan rechtstreeks in de prullenbak.. Google maar eens ..
Bestaan er al electrische vliegtuigen?
En bovenleiding is ook niet echt haalbaar vrees ik?maar in een vliegtuig is gewicht van groot belang en dan helpt een accu niet echt mee.
Vroeger hadden we trolleybussen. In heel wat steden. Waarom zijn die verdwenen? En waarom voeren ze die niet terug in?de meest zinnige toepassing van elektrische voertuigen gevonden..... De stadsbus,..
De reden dat de wereld nog bestaat is omdat in Den Haag sinds 1904 de elektrische tram rijdt.Vroeger hadden we trolleybussen. In heel wat steden. Waarom zijn die verdwenen? En waarom voeren ze die niet terug in?
Hoeft zelfs niet beperkt te worden tot enkel in de steden, maar ook tussen steden in.
Zoals de elektrische bussen van de lijn in Brugge...die staan nog altijd in het depot te wachten.Vroeger hadden we trolleybussen. In heel wat steden. Waarom zijn die verdwenen? En waarom voeren ze die niet terug in?
Hoeft zelfs niet beperkt te worden tot enkel in de steden, maar ook tussen steden in.
Is dat zo?Vroeger hadden we trolleybussen. In heel wat steden. Waarom zijn die verdwenen? En waarom voeren ze die niet terug in?
Hoeft zelfs niet beperkt te worden tot enkel in de steden, maar ook tussen steden in.
Dat zijn dure bestelbussen... en niet echt overal inzetbaar..DHL orders 12 Eviation planes, plans first electric network
DHL Express has ordered 12 electric cargo aircraft from start-up Eviation for delivery in 2024 and plans to build the world's first electric air cargo network, the unit of German logistics group Deutsche Post (DPWGn.DE) said on Tuesday.www.reuters.com
DHL heeft er al 12 besteld.
Single pilot, 1200kg vracht en een range van 815km
Dat klopt.De eerste PC's, laptop's of mobiele telefoons waren ook onbetaalbaar
Bedoel je dit niet omgekeerd?EV's zijn er daarbij niet om een milieu probleem op te lossen maar om een vervoersprobleem op te lossen.