Dr1v3r 7
2 wheels 4 ever!
dat interesseert die fabrikanten denk ik geen ruk.gaat volgens mij betekenen dat de handel in de wat oudere EV's niet zal gaan vlotten, want wie koopt er een auto van een jaar of zes tot acht oud waarvan de kans groot is dat je binnenkort voor zeer hoge kosten komt te staan?
veel ambtenaartjes geloven dat iedereen tegen die tijd op bevel van hen, hun privé vervoer vaarwel zegt en voortaan aan deelvervoer gaat.
en die commerciële deelvervoer partijen interesseert het eveneens niet: de gebruiker betaalt toch wel....
zoiezo is het triest dat (apart van de prijs) die knaap uit het filmpje eerst TOESTEMMING VAN TESLA moest hebben voor de inbouw, vóórdat ie uberhaupt een nieuwe accu voor zn auto kon krijgen.... sinds wanneer bepaalt een commerciële partij wat jij wilt, en met je spullen doet???
het zou nog gekker zijn geweest als die gast uit het filmpje eerst toestemming aan tesla moest vragen voordat ie het ding mocht opblazen
Laatst bewerkt: