Volvo rijders

Superslurper

Die hard MF'er
21 nov 2004
814
0
Hebben jullie net zoals ik ook de ervaring dat als je iemand in een Volvo je weg ziet kruisen je extra moet opletten.
Lijkt wel of die mensen in zo'n koekblik zich eigen onkwetsbaar vinden.

swetty

MF veteraan
15 jan 2002
39.500
8.591
Twente
Tja, ik heb een sticker op mijn achterruit: SIPS of moet ik sjips zeggen...... :)

SIPS: Side Impact Protection System

full

Laatst bewerkt:

[email protected]@

MF veteraan
8 okt 2004
18.229
9.166
nijmegen
Hee uh ff dimmen he
rijdt zelf een glt, en daar doe ik Spee :r een groter plezier mee dan met m'n gixxer
en elke motorrijder bedankt me altijd vriendelijk voor plaatsmaken in de file of bij stoplichten

Superslurper

Die hard MF'er
21 nov 2004
814
0
Nou [email protected]@ daar spreek je je eigen toch een heel klein beetje tegen want in het topic wie doe je niet de groeten staat Koos Spee toch hoog in je lijst maar je rijdt Volvo om Spee een plezier te doen.

Offshore

MF'er
11 mrt 2004
237
0
Vlissingen
Hmm heb de chips en het bier alvast gepakt :+

Volgens mij zijn het niet zo zeer alleen Volvo rijders, kan nog wel een paar auto merken bedenken met bepaalde leeftijds groepen erin. B|

Ps: Offshore rijd ook Volvo. 8-)

Fazero

MF veteraan
19 okt 2002
16.342
3
In mijn ogen zijn het meestal de Audi A3 rijders enzo, en de Golf rijders.

swetty

MF veteraan
15 jan 2002
39.500
8.591
Twente
Here we go again........ s(j)ips, bier en slotje....

Volgend jaar sta ik weer ff te genieten van de uitzichten vanaf de Grimsel Pas......en de zon in Italie :)

Fazero

MF veteraan
19 okt 2002
16.342
3
Al viel het mee een paar jaar terug wel op dat het heeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak een Volvo V40 was die zich weer eens als een mongool gedroeg op de snelweg.

Friezinnetje

MF veteraan
15 aug 2002
7.404
8
Ik heb een vete met mercedes rijders :X
De arrogantie van die lui om nooit een knipper te gebruiken en nooit ruimte te maken...
Niet dat andere merken dat nooit doen, maar mercedes |(

Fore

MF veteraan
In memoriam
27 feb 2002
23.485
0
Eindhoven (regio)
Volvo for life ;)

Ben bezig aan mijn 5e ovlov en het bevalt me meer dan prima. En zoals reeds eerder gezegd, het ligt aan de bestuurder en niet aan het merk auto, alhowel je dat soms idd niet zou zeggen :X

Orpheus

MF veteraan
Donateur
9 jul 2002
26.658
2
Lienden
Volvo for life ;)

Ben bezig aan mijn 5e ovlov en het bevalt me meer dan prima. En zoals reeds eerder gezegd, het ligt aan de bestuurder en niet aan het merk auto, alhowel je dat soms idd niet zou zeggen :X
Tja... Bepaalde merken trekken nu eenmaal een bepaald type bestuurders aan... })

[me]Orpheus rijdt Citroën. 8-) [/me]

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.464
150
Oss
Ik kan eigenlijk niet zeggen dat een-bepaald-merk-rijders nu beter of slechter rijden dan een-ander-bepaald-merk-rijders. Turlijk, de grote leasebakken rijden harder en proberen iedereen weg te drukken maar ik rijd toch harder EN er tussen door dus daar merk ik niet zoveel van.

Mazzel,

KingCoder

bikemaster

MF veteraan
Donateur
4 aug 2004
2.031
100
Oosterwolde
Ik heb een vete met mercedes rijders :X
De arrogantie van die lui om nooit een knipper te gebruiken en nooit ruimte te maken...
Niet dat andere merken dat nooit doen, maar mercedes |(
Grom ik rij ook mercedes een C220 diesel :+ en ben beslist geen patser en ook niet arrogant :(
Maar in ieder merk zit er wel een verwaande kwast bij , maar ach in een mercedes mag je toch ook net een beetje meer dan een ander ? toch ? :X
:} :} :}

Technolab

MF veteraan
21 jun 2004
14.220
21
Grom ik rij ook mercedes een C220 diesel :+ en ben beslist geen patser en ook niet arrogant :(
Maar in ieder merk zit er wel een verwaande kwast bij , maar ach in een mercedes mag je toch ook net een beetje meer dan een ander ? toch ? :X
Zeker mag dat,als de Volvo is geweest :+

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.464
150
Oss

Heeeeee sjit ik zie nu pas dat ook Mercedes genoemd wordt! Cool! Ik heb een Mercedes 280SLC '75 dus dan mag ik ook asociaal doen? hahaha :}

SecOp

MF veteraan
18 jan 2004
11.696
19
Nijmegen
Dááááár gáááááán we wééééééér :+ .

Niemand kan goed rijden, behalve ik (dat willen jullie toch allemaal graag zeggen) :X :X :X

Bovenaan Onderaan