Volvo rijders

Ik heb dat meer met mensen op een GSX-R 1000, die kunnen meestal niet rijden..

Moraal van dit verhaal:

Dit gaat weer helemaal nergens over!
 
ligt ook een beetje aan het soort Volvo hoe de mensen rijden (en of ze hun ogen gebruiken voor iets anders dan hun as in de asbak of uit het raam te gooien).
gasten in de 'snellere' (lees T-series en XC) rijden nogal 'vlot' en kijken redelijk (behalve als er een vrouw in zit, die zijn vaak aan het joyriden met de auto van manlief omdat de fiat panda in de garage staat maar rijden dan net of het een fiat panda is). De T's en XC's moet je ook niet voor gaan rijden met 120km/h als je op een 120km/h weg rijdt.

voor mijn gevoel gebruiken mercedesrijders die ster op de motorkap als aimbot en hebben ze de eigenaardigheid altijd te proberen ZO LAAT MOGELIJK en zo dicht mogelijk achter je stil te gaan staan (file/verkeerslicht)

de meeste A3/Golf rijders rijden een auto met 0,niks km/h afwijking op de teller, logisch dat die vaak op je bumper/spatbord zitten. Die rijden op hun teller immers nog geen 120, terwijl jij denkt met je 10% afwijking dat je al dik 130 rijdt.
ik ga ook 'meeduwen' als iemand op een leeg stuk weg op de linkerbaan <120 rijdt waar die 120 mag.

mijn motto is dan "als je al zo weinig 'haast' had, kon je ook op de rechterbaan die snelheid tuffen", op de linkerbaan mag je de maximum snelheid best benaderen.
 
Op zaterdag 01 januari 2005 10:16 schreef sictc het volgende:[/b
behalve als er een vrouw in zit, die zijn vaak aan het joyriden met de auto van manlief omdat de fiat panda in de garage staat maar rijden dan net of het een fiat panda is.

Tuurlijk joh!
Als de man van huis is....trapt zijn vrouw de volvo op zijn staart(je). :o
(hoezo vooroordelen of hokjesgeest denken?)

Heb persoonlijk geen negatieve ervaringen met volvo rijders (wel met golfjes GTI of BMW 3 serierijders)...maar niemand rijdt natuurlijk zo goed als een Honda rijder :9 O-)

Cindy
 
de meeste A3/Golf rijders rijden een auto met 0,niks km/h afwijking op de teller, logisch dat die vaak op je bumper/spatbord zitten. Die rijden op hun teller immers nog geen 120, terwijl jij denkt met je 10% afwijking dat je al dik 130 rijdt.

Ik heb een A4, die heeft bij 120 ook een afwijking van 10km/u (volgens mijn Garmin).
 
BTW, als je in een Volvo S60 R rijdt, dan mag je alles! Heb er helaas nog nooit eentje in het echt gezien.
 
[me]Sjeik is wel eens aan de kant gezet door een Volvo, die hadden een raar bordje erin zitten iets van stop ofzo :+ [/me]
 
mmmmm.... als je een Mercedes koopt moet je toch eerst een rijtest doen? en als je faalt dan mag je een Merc kopen.... :)

Heb zelf een volvo en een bmw, mag nu toch zeker alles op de baan en hoef me van anderen niks aan te trekken toch :+ :+ en zeker niet van GSX-R rijders, op Honda's let ik wel he


Zou het niet gewoon aan de bestuurders zelf liggen en niet aan het merk?

Gelukkig Nieuw Jaar allemaal!!!!en dat er maar veel rubber mag versleten worden.
 
Iedere auto is een obstakel waar ik zo snel mogelijk voorbij moet. Ik heb echt geen tijd om me op bepaalde merken te concentreren 8-)
 
In Engeland is dit fenomeen wat Superslurper aansnijdt alom aanwezig ja. En ja superslurper ik let ook extra op deze pantserwagens op de weg, want idd zijn ze vrij onkwetsbaar en zijn ze wat gemakkelijker in het "nemen" van zaken in het verkeer. Kijk in ben een motorrijder met een auto erbij. De meeste mensen die hier een volvo of andere grote bak rijden hebben denk ik een auto en daarbij een motor, correct me if I'm wrong....
 
Hebben jullie net zoals ik ook de ervaring dat als je iemand in een Volvo je weg ziet kruisen je extra moet opletten.
Lijkt wel of die mensen in zo'n koekblik zich eigen onkwetsbaar vinden.

Jep. Zo erg dat ze het zelf niet eens beseffen zoals hierboven blijkt.

In een tank met een plaat voor je kop in het verkeer is best gevaarlijk. Ik blijf er liever uit de buurt.
 
Nou K@w@ daar spreek je je eigen toch een heel klein beetje tegen want in het topic wie doe je niet de groeten staat Koos Spee toch hoog in je lijst maar je rijdt Volvo om Spee een plezier te doen.

Ik doe hem (ongewild) een plezier, hij mij niet...
Hij kan mij maar een plezier doen in mijn GLT
Er een keer voor gaan staan O-)
 
Lijkt wel of die mensen in zo'n koekblik zich eigen onkwetsbaar vinden.

Maakt natuurlijk ook niet uit of zullie zichzelf eigen wat dan ook vinden.
Het gaat er om wat je eigen zelf er van vindt. Me zelf eigen denk dat ook Volvo rijders hunzelf eigen goed vinden rijden, maar of ze dat hunzelf ook vinden weet ik natuurlijk niet echt.
 
Maakt natuurlijk ook niet uit of zullie zichzelf eigen wat dan ook vinden.
Het gaat er om wat je eigen zelf er van vindt. Me zelf eigen denk dat ook Volvo rijders hunzelf eigen goed vinden rijden, maar of ze dat hunzelf hunnie dat ook vinden weet ik natuurlijk niet echt.


Vin jij dat?
 
Ik rijd pretentie-loos panda (das pas een avontuur, hard rijden betekend slim gebruik maken van andermans slipstream en motor-achtig vooruitkijken om zo weinig mogelijk je gas los te laten, want remmen is uit den boze)
 
volvo, en dan met name de V70.... het hok valt gelukkig op, de bestuurder is vaak stekenblind en richtingaanwijzers worden op dat model waarschijnlijk ook niet als optie geleverd.

mercedes is een goede tweede wat dit betreft


in de auto erger ik me met name aan bmw (die auto moet bij veel mensen duidelijk het een en ander compenseren). Andere probleem gevallen zijn golfjes en audi's.
 
Terug
Bovenaan Onderaan