Volvo rijders

ik heb trouwens in de file ook vaak last van die "mannetjes" die zo nodig met open uitlaat en vol in toeren tussen de file door racen. maar daar hoor je niemand over.
Dat doen wij, die mannetjes met die open uitlaten speciaal voor van die ouwe zeikerds als jou. Die uitlaat heeft mij trouwens al vaak genoeg voor een ongeval gered dus ik laat em lekker bléééeren. Speciaal voor jou ouwe zeiksnor! :+
 
die open uitlaten zijn niet zo erg,rij zelf met open acra en binnenkort 2 open termignoni,s :9 . maar keihard tussen de file door is niet echt slim. maar je heb hard en keihard. rij zelf ook wel eens file en vind het ook leuk om mensen telaten schrikken maar bij mij zijn dat geen grappen O-) kep al 2x me koffie laten vallen :( [volvo automaat]
 
Laatst bewerkt:
koffie drinken in de auto, toch wel handsfree hoop ik? Waar sta jij in de file? neem dan ff twee bakkies mee, ken 'k ff aan het raam hangend koffie drinken...
 
die open uitlaten zijn niet zo erg,rij zelf met open acra en binnenkort 2 open termignoni,s :9 . maar keihard tussen de file door is niet echt slim. maar je heb hard en keihard. rij zelf ook wel eens file en vind het ook leuk om mensen telaten schrikken maar bij mij zijn dat geen grappen O-) kep al 2x me koffie laten vallen :( [volvo automaat]
Keihard door de file is indd gay, maar met hoge toeren door de file is een pré!

Haha, het rijmt nog ook. Wat ik wil zeggen is dat ze je best mogen horen maar dan wel zo lang mogenlijk }) . Te snel rijden in de file is levensgevaarlijk, kon gister ook maar net stoppen voor een malloot die niet in zijn spiegel keek(gelukkig reed ik niet te snel).


*Respect voor je sportieve reply, je hebt iig dezelfde humor als ik. :+
 
Leuk die foto, maar ik heb er ook nog één van mijn Volvo op de duitse autobahn.

(Afbeelding)

Voor iedereen die het niet lezen kan, de teller staat op een dikke 260 8-)
En ik zeg je: dan komen niet zoveel motoren meer voorbij hoor }) Ow ja....en die ene BMW haakte van ellende maar af :Z

Zo nu hou ik op met stoer doen, want dat past niet bij mij O-)
Oh, was jij dat die niet aan de kant wilde gaan :Z ....
 
Hier nog een volvo rijder (drifter) }) heerlijke ragbak, 360 2.0i achterwielaangedr.
En ja ik kijk wel uit voor motorrijders, de oudjes meestal niet, maar die kijken trouwens nergens naar |(
 
Zal wel in een golffie tuffen.......hehehe })
Nee, ook in een Volvo, T5-je ;) .

Beetje kinderachtig wordt het wel, dus ik kap er mee

@Moderators: waarom ging het Mercedes en vergelijkbare topics wel op slot en deze niet :? .
 
Laatst bewerkt:
OMFG.... jij bent echt een opschepper :Z :Z :Z .
Past prima bij je, hoor. Het gaat je iig goed af :+ .


Begin ik ook al een beetje een hekel aan (iig 1) Volvo rijder te krijgen :r .
zat vanavond met de volvo rijder aan een bakkie,niks mis met deze man(geil ding die coupe :P ),hij zei wel dat er laatst een gozer op een fazer met sleepkabel aan ze auto vast zat,deze wilde ook eens snel rijden :P
 
Nee, ook in een Volvo, T5-je ;) .

Beetje kinderachtig wordt het wel, dus ik kap er mee

@Moderators: waarom ging het Mercedes en vergelijkbare topics wel op slot en deze niet :? .


mijn buurman heeft ook een volvo waar t4 of t5 achterop staat.
best leuk bij stoplichten :}
 
Ik heb een vete met mercedes rijders :X
De arrogantie van die lui om nooit een knipper te gebruiken en nooit ruimte te maken...
Niet dat andere merken dat nooit doen, maar mercedes |(
Maar.................Friezinnetje?????????????????? En dat uit jou mond te moeten horen. Is dat het waarom het nooit meer is geworden tussen ons '(
 
Moet morgen helemaal naar Landgraaf vanuit Spijkenisse en omdat ik een hekel heb aan dat baantje wisselen ga ik fijn met de mercedes, dan kan ik tenminste heerlijk links blijven rijden. Iedereen heeft dan respect voor me.

Maar ik begrijp dat dit vanaf nu mag, een topic tegen één merk??? Dan kunnen we fijn een onwijs aantal topics openen, en het is in algemeen dus nog goed voor je banaanscore ook. ;)
 
Nee, ook in een Volvo, T5-je ;) .

Beetje kinderachtig wordt het wel, dus ik kap er mee

@Moderators: waarom ging het Mercedes en vergelijkbare topics wel op slot en deze niet :? .
Misschien omdat volvo gewoon goede auto's maakt en er een hoop MFers in rijden en daarom volvo niet zo gevaarlijk is zoals Mercedes wel is omdat dat merk hier een stuk minder vertegenwoordigd is :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan