Volvo rijders

Helaas blijkt het veel motor rijders ook een volvo rijden. Gezien het feit dat deze volvo rijders dus ook motor rijden zullen zij zeker rekening houden met andere motor rijders. Maar het zijn juist die volvo rijders (met name die dikke nieuwere types) die geen rekening houden met welke andere weg gebruikers. :r :r :r
Uiteraard zijn er meer merken te noemen maar het valt me momenteel meer en meer op dat het de dikke volvo's zijn. (veel links rijders en zo)
Dus nogmaals De volvo rijders die geen motor rijden :} :} :}
 
Moet morgen helemaal naar Landgraaf vanuit Spijkenisse en omdat ik een hekel heb aan dat baantje wisselen ga ik fijn met de mercedes, dan kan ik tenminste heerlijk links blijven rijden. Iedereen heeft dan respect voor me.

Maar ik begrijp dat dit vanaf nu mag, een topic tegen één merk??? Dan kunnen we fijn een onwijs aantal topics openen, en het is in algemeen dus nog goed voor je banaanscore ook. ;)


maar een mercedes is toch helemaal ruk? de telegraaf van zaterdag is een kilo zwaarder dan de door de weekse omdat er zoveel advertenties instaan van mensen die van dat ding afwillen ;)
 
ja ja oma ook ff mee...........
Heb weer zo heerlijk gereden in'm Volvo,en met zo'n lekker veilig gevoel. *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Ik ben de uitdrukking 'being volvo'ed' een paar keer tegen gekomen in superbikes magazine of perfomance bikes en daar gebruikten ze altijd mooie illustraties bij :+

Autorijden blijft gewoon ruk natuurlijk. Het is suf en geestdodend en volgens mij wordt je er een zombie van... :X
 
Ja je hebt gelijk hoor :Z :Z :Z

En ik heb het ook met:
Alfa romeo
Audi
Bmw
Burton
Cadillac
Carver
Caterham
Chevrolet
Chrysler
Citroën
Corvette
Daewoo
Daihatsu
Donkervoort
Ferrari
Fiat
Ford
Honda
Hummer
Hyundai
Saab
Saturn
Seat
Skoda
Smart
Spyker
Subaru
Suzuki
Toyota
Tvr
Volkswagen
e.e.a.m.d.i.m.v.b. (enelkandermerkdatikmisschienvergetenben)

Ben net in Zweden geweest en daar is gewoon alles relaxed. Het licht aan de Bestuurders en aan JOUW mind-set.


Hatsikidee 8-) 8-) 8-)
 
Heb weer zo heerlijk gereden in'm Volvo,en met zo'n lekker veilig gevoel. *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

:^

Ken ik jou niet ergens van, gezien je Avatar ;)

Gisteren nog in de 960 gereden *O* *O* , een feest op 4 wielen, nu nog de 760 rijklaar maken (automaat wisselen) en de 265 gaan restaureren.


En wat betreft de rijstijl, heb meer last van die Johnnies met verlaagde bakken en hun sportpijpjes en winkelwagen handels op de achterklep
 
:^

Ken ik jou niet ergens van, gezien je Avatar ;)

Gisteren nog in de 960 gereden *O* *O* , een feest op 4 wielen, nu nog de 760 rijklaar maken (automaat wisselen) en de 265 gaan restaureren.


En wat betreft de rijstijl, heb meer last van die Johnnies met verlaagde bakken en hun sportpijpjes en winkelwagen handels op de achterklep
760 Bertone uitvoering?
 
Zal weer eens wat vaker kijken, ben er al een half jaar niet meer geweest :X
Wat is jou nummer dan?
Nope weet niet :X ook ik ben er zeker al een halfjaar niet geweest......

MAAR mijn Volvo rijd nog steeds......geweldig die bak,moet alleen nog een paneeltje hebben voor m'n radio.....
 
Nope weet niet :X ook ik ben er zeker al een halfjaar niet geweest......

MAAR mijn Volvo rijd nog steeds......geweldig die bak,moet alleen nog een paneeltje hebben voor m'n radio.....

Mail effe een fototje welk paneeltje, of waar die hoort, heb nog een heel dashboard van een 85-er liggen, denk dat ik het misschien wel heb ;)
 
Mail effe een fototje welk paneeltje, of waar die hoort, heb nog een heel dashboard van een 85-er liggen, denk dat ik het misschien wel heb ;)
Doe ff een mail naar mij krijg je een foto van me......(de jouwe is niet zichtbaar)

libbeboumafriesland@planet.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan